29-30 April, de Suzuki opstapdagen bij MotoShop Margraten

Gestart door DeWitte, 03 april, 2006, 19:31:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Op zaterdag 29 en zondag 30 april a.s. is er open huis en de Suzuki opstapdagen bij MotoShop Margraten (Industrieterrein aan de Fremme). Ook is er een infostand van THAT motorreizen :wink: De uitgelezen kans dus om een kijkje te nemen en kennis te maken.  8)

Uiteraard ook om op jouw droomsuzuki op te stappen en een proefrit te maken door het limburgse heuvelland 8) Zowel zaterdag als zondag is dit mogelijk; Bijna alle populaire en nieuwe modellen van Suzuki staan die dagen ter beschikking.

o.a. de DRZ 400 SM 8)


de GSR 600 :wink:


Mijn favo de V-strom :mrgreen:


uiteraard de complete GSXR familie (600-750-1000)


Op de zondag wel er ff rekening mee houden dat een ass-hole  :yes6rs:  op een pratschbeemer de voorrijder speelt :mrgreen:
(ja ik had ook liever beide dagen gekund, ware het niet dat ik die zaterdagavond uitgerust en gebruind vanuit turkije pas terug kom :twisted:)

iig ik zie je daar misschien??  :wink:  :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Kijk das goed nieuws :!:
Die GSR600 wil ik wel eens proberen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Karin


WhomBom

en wat hebben ze in de aanbieding met hooguit 25kW?  :?
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Joepie1958

Ik wil wel eens zo'n lichte pratsch-fiets testen, hoewel ik momenteel ook wel wat voel voor............ GAS-GAS (sta-brommer) 8)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Desmo-devil

Ik wil wel eens spelen met die SM.
Hoewel als het mag ik liever op die Husqies zou rijden.
Iig sturen we onze Ducjes zondag richting Margraten. Kunnen jullie vrouwlief ook eens ontmoeten.

NrGiZeR

Hmmmm, denk dat ik wel ff kom, wil wel ff die 3 GSXR broertjes testen.

En met Hub als voorrijder komt dat vast in orde  :yes6rs:
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

DeWitte

Kick :wink: Zondag de 30e, zal ik er dus zijn :lol: zie ik jullie dan...............
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Desmo-devil"Ik wil wel eens spelen met die SM.
Hoewel als het mag ik liever op die Husqies zou rijden.
Iig sturen we onze Ducjes zondag richting Margraten. Kunnen jullie vrouwlief ook eens ontmoeten.

Dan kom je dus 12 of 13 Mei naar de demodagen van Rosa Motoren op het industrieterrein Zoerbeemden te Eijsden...

Daar kun je o.a. op de nieuwe Husqvarna SR510R testrijden:

Desmo-devil

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Desmo-devil"Ik wil wel eens spelen met die SM.
Hoewel als het mag ik liever op die Husqies zou rijden.
Iig sturen we onze Ducjes zondag richting Margraten. Kunnen jullie vrouwlief ook eens ontmoeten.

Dan kom je dus 12 of 13 Mei naar de demodagen van Rosa Motoren op het industrieterrein Zoerbeemden te Eijsden...

Daar kun je o.a. op de nieuwe Husqvarna SR510R testrijden:

Bedankt voor de tip, zal ik zeker doen.

The Dominator

Citaat van: "Dwars"Kick :wink: Zondag de 30e, zal ik er dus zijn :lol: zie ik jullie dan...............

denk dat ik er ook wel op de koffie ga komen :mrgreen:
wil denk ik eens de 1800R aan de tand voelen........
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Hub..

Zijn die demofietsen van hunzelf of komen die van Nimag? ex pers-hokken?

Ik kom wellicht heel ff voorbij..is er een mogelijkheid tot het "ff aan de tand voelen" van die GSX-R600? (ik heb laatst iets geroepen over de voorvering van die fiets en wil dat eigenlijk ff veriferen)

:wink:

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"Hub..

Zijn die demofietsen van hunzelf of komen die van Nimag? ex pers-hokken?

Ik kom wellicht heel ff voorbij..is er een mogelijkheid tot het "ff aan de tand voelen" van die GSX-R600? (ik heb laatst iets geroepen over de voorvering van die fiets en wil dat eigenlijk ff veriferen)

:wink:

Dat zullen toch zeker wel Nimag's "stoephoeren" (want iedereen mag erop kruipen) zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n zaak als M.G. het kan permiteren om een hele serie fietsen te laten misbruiken, waarna ze met fikse korting de deur uit moeten, toch?  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Hakinnen"Hub..

Zijn die demofietsen van hunzelf of komen die van Nimag? ex pers-hokken?

Ik kom wellicht heel ff voorbij..is er een mogelijkheid tot het "ff aan de tand voelen" van die GSX-R600? (ik heb laatst iets geroepen over de voorvering van die fiets en wil dat eigenlijk ff veriferen)

:wink:

Dat zullen toch zeker wel Nimag's "stoephoeren" (want iedereen mag erop kruipen) zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat zo'n zaak als M.G. het kan permiteren om een hele serie fietsen te laten misbruiken, waarna ze met fikse korting de deur uit moeten, toch?  :wink:

had het antwoordt al..zag al een mailtje in de "freaks inbox" van Nimag over demodagen en motoren

Die GSX-R600 en 750 hebben al over circuit imola geragd.
Ik denk dat ik ff kom voor die 600.

Motzippaldy

Citaat van: "Hakinnen"
Die GSX-R600 en 750 hebben al over circuit imola geragd.
Ik denk dat ik ff kom voor die 600
.



:stupid:  :oops:
Proud on the South