Hoofdmenu

GEEN toerrit op 16 April

Gestart door DeWitte, 11 april, 2006, 16:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke":sucks:

ja, zei ik toch al :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Ik ga ook WEL mee omdat ik er dan toch (niet) ben.  :(
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Weerbericht :? een zo goed als droge pasen behalve :shock: zaterdagavond en zondagmorgen :cry:

geloof je toch niet :cry: mja we zien wel of NIET :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Weerbericht volgens het KNMI:

Laag overdrijvende alcoholvelden met hier en daar enige neerslag van 10 tot 15 %.

Tussen de buien door regen.
:shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Schmetzke

Citaat van: "QuattroFrits"Weerbericht volgens het KNMI:

Laag overdrijvende alcoholvelden met hier en daar enige neerslag van 10 tot 15 %.

Tussen de buien door regen.
:shock:

Er is dus GEEN toerrit en WEL regen.

Dat het even duidelijk is.

QuattroFrits

Citaat van: "Schmetzke"Er is dus GEEN toerrit en WEL regen.

Dat het even duidelijk is.


:P Precies goed geraden Schmetzke,  :P  Ik ga dus NIET mee en er is WEL regen :?  :roll: want er is GEEN toerrit.


:twisted: Nu snap je het hopelijk een beetje en we vertrekken NIET om 10.00 uur en NIET nu zondag. :twisted:

Maar koffie lust ik altijd.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

ik heb om 11.00 uur geen brunch...dus ik ga wel mee..en ben om 10.00uur wel terplaatse. Jullie amuseren jullie ook wel MET mij...
Geen plezier toegewenst...Ik ga morgen geen lange afstand rijden...morgen schijnt iig geen zon..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

we gaan NIET touren he? :twisted: en mocht het regenen morgenvroeg dan stal ik het iig uit tot 11:00 (het zou droger worden in het verloop vd ochtend) mocht het dan nog regenen ga ik wel eiertietsche of zo iets :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "FZ_Ron"ik heb om 11.00 uur geen brunch...dus ik ga wel mee..en ben om 10.00uur wel terplaatse. Jullie amuseren jullie ook wel MET mij...
Geen plezier toegewenst...Ik ga morgen geen lange afstand rijden...morgen schijnt iig geen zon..

als we dan toch alles anders zeggen...of juist niet ??

:?:  :roll:  :cry:  :P  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

NrGiZeR

Even kijken hoe het werk verloopt morgenvroeg en het weer afkijken hoe het is morgenvroeg. Anders kom ik mss ook, dus wanneer er NIET getoerd wordt wordt er lekker gescheurd en daar hou ik van.

Waar komen we ergens bijelkaar mocht ik het NIET halen
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Motzippaldy

Citaat van: "NrGiZeR"

Waar komen we ergens bijelkaar mocht ik het NIET halen



:worship-cool:  :rofl:
Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "NrGiZeR"Even kijken hoe het werk verloopt morgenvroeg en het weer afkijken hoe het is morgenvroeg. Anders kom ik mss ook, dus wanneer er NIET getoerd wordt wordt er lekker gescheurd en daar hou ik van.

Waar komen we ergens bijelkaar mocht ik het NIET halen

Parkeerplaats Wittem (t/o klooster)  :wink: om 9 uur bel ik met Hayasjeelski (mbt regen of NIET) en mocht het dan niet goed uitzien vertrekken we een uurtje later :? snap jij het nog? :? Ikke NIET :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

kleine aanvulling :wink: ; Ik zal het hier posten wat wij (sjeelski en moi )iig gaan doen morgenvroeg ok??  :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: "Dwars"zal het hier posten wat wij (sjeelski en moi )iig gaan doen morgenvroeg ok

Post ook ff wat je NIET gaat doen.  


Aaaaaaaawkut wat een topic  :?

karz

Als we niet gaan rijden hoe lang zijn we dan onderweg ?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.