Hoofdmenu

GEEN toerrit op 16 April

Gestart door DeWitte, 11 april, 2006, 16:32:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "karz"Ik kom in ieder geval naar Wittem, by then heb ik wel  voor mezelf beoordeeld of het de moeite is om verder te gaan ;)

that's the spirit 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Och ja, we waren het sowieso al met z'n allen eens dat we NIET gingen rijden.  :twisted:

PS Ik ga nu snel naar mijn ouders, is het straks misschien wel droog om nog wat te gaan rijden.

karz

Goed idee zeg om in Wittem te verzamelen :roll:


Ik ben doorgereden na die sms ondanks ik jullie had aangegeven dat ik er de brui aangaf, maar had beter kunnen omdraaien.  Ik dacht dan doe je nog een rondje vijlen (was nu toch nat) en dan naar huis.

Ik heb er meer dan een uur over gedaan om in Wittem te komen.
In kunrade dacht ik nog dat het iets lokaals was, maar al naar gelang ik verder richting Wittem kwam werd het duidelijk dat het om de amstel goldrace ging...maarja daar heb je geen last van als je van het 2km verdere Eys komt he dwars :mrgreen:


Het shell tankstation was helemaal onbereikbaar, dus toen ben ik maar rechts richting wijlre gegaan. Om overdie eeuwige drollenweg via valkenburg weer terug te rijden. Dit alles onder begeleiding van motorwauten,verkeersregelaars en het ergste volk ter wereld nl. wielrenners en mensen die ernaar komen kijken.

Volgende keer misschien beter bij de grensovergang a2 afspreken of in Vaals ofzo , (daar komen jullie toch langs ..of niet ? ), daar ben ik in een kwartier. Dat eftelingdorp van jullie doe ik ongehinderd zelfs al een half uur over. :banghead4rv:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Schmetzke

Het NIET rijden was dus een groot succes  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

karz

Citaat van: "Schmetzke"Het NIET rijden was dus een groot succes  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Dwars en Sjeelski hebben zich wel geamuseerd geloof ik ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Schmetzke"Het NIET rijden was dus een groot succes  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Dwars en Sjeelski hebben zich wel geamuseerd geloof ik ;)

ech wel  :yes6rs: volgend keer wel meer volk (tis en blijft een sjeng waarmee je onderweg bent he? en dat houdt geen paard lang vol he?? :mrgreen:)

of toch? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "karz"
Citaat van: "Schmetzke"Het NIET rijden was dus een groot succes  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Dwars en Sjeelski hebben zich wel geamuseerd geloof ik ;)

ech wel  :yes6rs: volgend keer wel meer volk (tis en blijft een sjeng waarmee je onderweg bent he? en dat houdt geen paard lang vol he?? :mrgreen:)

of toch? :wink:

die gedachte houden we erin als we weekendje dolletieten gaan doen  :mrgreen:

anyway ik heb me wel geamuseerd, ondanks dat eerste rit van het jaar
* op de busa
* na 6000km dominator
* op nieuw schoeisel
* met nieuwe voorveren
* in de regen in de eiffel
natuurlijk niet echt iets is dat je vantevoren plant....
anyway, lekker bochtjes gereden, netjes op de lijntjes gelet, goed begin van het slechtvalk seizoen dus!

(nadat ik mn vizier van mn nieuwe helm schoongemaakt had op de bikerranch want voordien zag ik dus geen kloete en was zowat blind aan het rijden, alleen als ik mn hoofd iets naar links draaide en naar achter kon ik onder in het vizier met mn rechteroog iets zien.... gelukkig hebben we dat eerste stuk niet harder als 160 op de teller gehad  :?
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Motzippaldy

Citaat van: "karz"



Volgende keer misschien beter bij de grensovergang a2 afspreken of in Vaals ofzo , (daar komen jullie toch langs ..of niet ? ), daar ben ik in een kwartier.


:worship-cool:
Proud on the South