Parijs-Dakar bij U voor de deur?

Gestart door Busaberke, 13 september, 2005, 11:05:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

8 september 2005

Eind oktober is het zover, dan zal motorsportjournalist Harry de Jong aan de monsterrit beginnen over 2200 kilometer vanaf de startstreep van het TT Circuit te Assen naar het Ricardo Tormo Circuit te Valencia op een speciaal gebouwde Quad van Parijs-Dakar coureur Johan Reuver.

De rit zal worden afgelegd voor Driversaid, een initiatief van Misha en Jurgen van den Goorbergh. Een rit die in het teken zal staan van sponsoring en die men per kilometer kan sponsoren. De gehele en volledige opbrengst zal gaan naar een woningbouw project in Sri Lanka.

"Het is een hele rit die ik graag hoop te volbrengen. Ik word begeleid door Kees den Besten, die met zijn motor eveneens de tocht zal wagen. Ik hoop dat we veel geld kunnen ophalen voor Driversaid. Het gaat tenslotte om een goed doel", aldus De Jong, die reeds enkele weken in training is voor deze rit. "In de tweede week van oktober is de quad gereed om mee te trainen. Ik ga dan alvast wat meters maken en eventueel een paar sponsors bezoeken voor een aantal mooie plaatjes. Mensen die de rit sponsoren maken kans dat ik eerdaags zo bij hun op de stoep sta met de enorme quad. De Parijs-Dakar quad is uniek in zijn soort, er zijn slechts twee exemplaren van in de wereld en het vermogen is echt geweldig!"



bron: http://www.vdgoorbergh.com
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Joepie1958

Twee stuks ja, hier is die andere :lol:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.