Wat komt daar van Aso aan???????

Gestart door Road Racing Tonnie, 13 april, 2006, 20:00:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Velen zullen inmiddels wel weten, dat ik regelmatig op de kartbaan ben, (ook beide Paasdagen) gezien mijn zeer goede contacten, aldaar met de leiding, en om hun, indien nodig terzijde te staan, waar ik alle vrijheid heb van handelen, in de beste harmonie, en waar onze dochter (Brenda Racing) ook haar steentje bijdraagd, zoals afgelopen Zondag, waar zij al vroeg aanwezig was, gezien de wedstrijden die dag.
Om ruim tien uur kwamen daar 5 quad drivers, die onder het genot van een waterig zonnetje, op het terras, een lekker kopje koffie kwamen drinken, en bij het serveren v/d koffie, hoorden ze in de verte, een nogal heftig tekeer gaande motor aankomen, en onze dochter wist al direct wie dat was, want dat was ik, gezien de kartbaan aan een zandweg ligt, ga ik dus altijd met de Yamaha St, om lekker binnendoor te raggen van mijn huis naar de baan, en zeker de laatste zandweg kilometers, moet het echt gebeuren, om daar met een 130 kmp/u overheen te blaffen, met de zeer sportieve enduro uitlaat, prachtig is dat.
Nadat ik dichterbij was gekomen (volgens Brenda) zegt 1 v/d quad drivers, wat is dat toch van "aso", nou zegt mijn dochter, die ken ik wel, "o ja, wie is dat dan??" "nou dat is mijn vader" "Je Vader?? wie is dat dan??, Nou dat is Tonnie..........., O maar die ken ik wel, enz enz enz
Nadat ik nog onwetend mijn helm had afgezet, sprak ze de woorden, zie je wel dat is echt mijn vader, en ik ben ontzettend trots op hem, nou dat zijn toch leuke dingen voor de mensen, heb mij dan direct bij het groepje bekende quad rijders gevoegd, en even gezellig bijgepraat, mijn dag kon niet meer stuk.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Dr. A.

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"om daar met een 130 kmp/u overheen te blaffen, met de zeer sportieve enduro uitlaat

ASO :mrgreen:
otor Forum Limburg Ghost

Mounty

nimmenomaal keeal...(niet meer normaal kerel) :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: "FZ_Ron"nimmenomaal keeal...(niet meer normaal kerel) :twisted:

:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dr. A."
Citaat van: "Road Racing Hayabusa"om daar met een 130 kmp/u overheen te blaffen, met de zeer sportieve enduro uitlaat

ASO :mrgreen:


:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :D  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********