Hoofdmenu

WK 500 TT Assen

Gestart door Motzippaldy, 15 april, 2006, 16:29:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Motzippaldy

Motzy is Paas maandag op TT Assen te vinden iemand nog?
Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: "Motzippaldy"Motzy is Paas maandag op TT Assen te vinden iemand nog?

nurburgring voor hakki paaszondag en maandag.

Hakinnen

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Motzippaldy"Motzy is Paas maandag op TT Assen te vinden iemand nog?

nurburgring voor hakki paaszondag en maandag.

net binnen uit duitsland...gewoon lekker thuis pitten , morgen weer vroeg naar de nurburgring..

ging lekker vandaag..

Danny de Boer zesde in de qualifying 1000cc cup ondanks dat we voor de verkeerde banden hadden gekozen (vol regen banden) en net te laat waren met wisselen.  Hoop dat het morgen tijdens danny's race regent, dan is ie sneller als de rest..

Sepp Vermonden had tot de laatste kwalificatie ronde de pole te pakken in het ONK Dutch superbikes en moest toen 0.4 sec prijsgeven.  tweede startplek dus voor sepp. prima....

ik zit stiekum te hopen op een podiumplek voor sepp morgen..



:wink:

Karin

Citaat van: "Hakinnen"ik zit stiekum te hopen op een podiumplek voor sepp morgen..

:wink:

Veel succes morgen!

Hakinnen

Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Hakinnen"ik zit stiekum te hopen op een podiumplek voor sepp morgen..

:wink:

Veel succes morgen!

en de fout in gegaan.. :evil:

zesde plaats voor sepp in het ONK 1000cc dutch superbikes.. goed maar we hadden op meer gehoopt

de weersomstandigheden waren zeer raar...dan nat, dan droog, dan weer nat..
we kozen voor sepp om 'm op full-wets te zetten, dat bleek later fout,  pakte de tweede plaats bij de start maar zakte vervolgens al snel terug omdat een flink gedeelte achter op het circuit een breed droog spoor had en de regenband daar niet tegen kon,  na 5 ronden was de achterband aan gort en moest sepp uiteindelijk genogen nemen met een zesde stek..
podiumplaats dus in de "pit en bandenplanning" verloren..

maakt nie veel uit verder, sepp rijdt toch geen volledig seizoen ONK vanwege de EK kalender en kan daarom nooit voor een ONK kampioenschap rijden.



Volgende week Valencia eerste race van het EK superstock voor sepp. Allard kerkhoven is vanmiddag reeds vertrokken naar valancia en gaat ondanks een gebroken enkel toch starten. sepp vertrekt woensdag.

Danny de Boer ging goed..4de plaats groep A KNMV supercup 1000cc .

daar zijn we zeer tevreden mee..iemand van drie maanden 16 die voor de derde keer in zijn carriere op een 1000 zit en bijna podium rijdt kun je dan helemaal niks verwijten.

kalender..

22 april: danny: Assen / supercup 1000cc
23 april: Sepp en Allard: Valencia / EK FIM CUP 1000cc

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"iemand van drie maanden 16 die voor de derde keer in zijn carriere op een 1000 zit en bijna podium rijdt kun je dan helemaal niks verwijten.

Klopt, sjapoo 8) maar eeuh dat broekie zal toch wel al eens op een andere moto gereden hebben of is ie gelijk van z'n driewieler overgestapt op die Gixxer??? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Hakinnen"iemand van drie maanden 16 die voor de derde keer in zijn carriere op een 1000 zit en bijna podium rijdt kun je dan helemaal niks verwijten.

Klopt, sjapoo 8) maar eeuh dat broekie zal toch wel al eens op een andere moto gereden hebben of is ie gelijk van z'n driewieler overgestapt op die Gixxer??? :mrgreen:

Superstock 600 gereden op een 600RR

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Hakinnen"ik zit stiekum te hopen op een podiumplek voor sepp morgen..

:wink:

Veel succes morgen!

en de fout in gegaan.. :evil:

zesde plaats voor sepp in het ONK 1000cc dutch superbikes.. goed maar we hadden op meer gehoopt

de weersomstandigheden waren zeer raar...dan nat, dan droog, dan weer nat..
we kozen voor sepp om 'm op full-wets te zetten, dat bleek later fout,  pakte de tweede plaats bij de start maar zakte vervolgens al snel terug omdat een flink gedeelte achter op het circuit een breed droog spoor had en de regenband daar niet tegen kon,  na 5 ronden was de achterband aan gort en moest sepp uiteindelijk genogen nemen met een zesde stek..
podiumplaats dus in de "pit en bandenplanning" verloren..

maakt nie veel uit verder, sepp rijdt toch geen volledig seizoen ONK vanwege de EK kalender en kan daarom nooit voor een ONK kampioenschap rijden.



Volgende week Valencia eerste race van het EK superstock voor sepp. Allard kerkhoven is vanmiddag reeds vertrokken naar valancia en gaat ondanks een gebroken enkel toch starten. sepp vertrekt woensdag.

Danny de Boer ging goed..4de plaats groep A KNMV supercup 1000cc .

daar zijn we zeer tevreden mee..iemand van drie maanden 16 die voor de derde keer in zijn carriere op een 1000 zit en bijna podium rijdt kun je dan helemaal niks verwijten.

kalender..

22 april: danny: Assen / supercup 1000cc
23 april: Sepp en Allard: Valencia / EK FIM CUP 1000cc

Hoorde dat het klote rijden was daar. Spekgladde baan in de regen. Denk dat jullie blij kunnen zijn met een solide 6de stek. Well done m8. :wink:

Vos rijdt trouwens al in de 1,44.... :shock:

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Karin"
Citaat van: "Hakinnen"ik zit stiekum te hopen op een podiumplek voor sepp morgen..

:wink:

Veel succes morgen!

en de fout in gegaan.. :evil:

zesde plaats voor sepp in het ONK 1000cc dutch superbikes.. goed maar we hadden op meer gehoopt

de weersomstandigheden waren zeer raar...dan nat, dan droog, dan weer nat..
we kozen voor sepp om 'm op full-wets te zetten, dat bleek later fout,  pakte de tweede plaats bij de start maar zakte vervolgens al snel terug omdat een flink gedeelte achter op het circuit een breed droog spoor had en de regenband daar niet tegen kon,  na 5 ronden was de achterband aan gort en moest sepp uiteindelijk genogen nemen met een zesde stek..
podiumplaats dus in de "pit en bandenplanning" verloren..

maakt nie veel uit verder, sepp rijdt toch geen volledig seizoen ONK vanwege de EK kalender en kan daarom nooit voor een ONK kampioenschap rijden.



Volgende week Valencia eerste race van het EK superstock voor sepp. Allard kerkhoven is vanmiddag reeds vertrokken naar valancia en gaat ondanks een gebroken enkel toch starten. sepp vertrekt woensdag.

Danny de Boer ging goed..4de plaats groep A KNMV supercup 1000cc .

daar zijn we zeer tevreden mee..iemand van drie maanden 16 die voor de derde keer in zijn carriere op een 1000 zit en bijna podium rijdt kun je dan helemaal niks verwijten.

kalender..

22 april: danny: Assen / supercup 1000cc
23 april: Sepp en Allard: Valencia / EK FIM CUP 1000cc

Hoorde dat het klote rijden was daar. Spekgladde baan in de regen. Denk dat jullie blij kunnen zijn met een solide 6de stek. Well done m8. :wink:

Vos rijdt trouwens al in de 1,44.... :shock:


hoorde ik ja...
had ff naar assen geSMSst voor wat uitslagen (er werkt een baco (villie) die ik ken en die me altijd via de sms van de tijden en uitslagen voorziet

ik wee nie waar da heen moet met Arie..

Die moet imo als de donder bij een groot (liefst italiaans) SS team.
Die Arie heeft imo echt WK ss talent maar hij moet opschieten en zorgen dat ie uit NL wegkomt..niet meer de jongste he..

ik denk dat er op dit moment een aanal jongens in de wk ss zitten die zeker niet beter zijn als Arie..

overigens ..ken je Sergio fuertes?


edit:  oja...ik weet niet wat er met Vischer en de ZX10R aan de hand is..
Op asen was ie niet snel..in de trainingen op de nurburgring was ie zelfs langzaam en in de race ...tsja...die kawa liep voor geen meter en werd aan alle kanten belaagd....in de tweede manche viel ie zelfs uit.

Praate ff met Arno en die zei  "tsja...de set-up?!?"


Volgens mij heeft pajic nog wel werk met die kawa om 'm snel te krijgen en vooral om 'm betrouwbaar en goed sturend te krijgen..

Klasse van vd Marel trouwens..won de sbk met een Gix 750! nu was het wel nat en is de ring wel een baantje voor de 750 maar toch...grote klasse..

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"

overigens ..ken je Sergio fuertes?

Nooit van gehoord. Was daar mee?

Hakinnen

Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Hakinnen"

overigens ..ken je Sergio fuertes?

Nooit van gehoord. Was daar mee?

ken je die niet...

deed vorig jaar ook mee in de bmw powercup..ook in assen

knettergekke spanjaard ale ruben Xaus..

heeft een wildcard voor sbk valancia op een "coronas" suzuki 1000..

en die kan heel snel zijn thuis denk ik..net als xaus (waar ik toch wel stiekum op hoop voor een top 5 op valencia)

thuiscircuit, een goede fiets onder de kont, een wildcard in de pocket en niks te verliezen...verwacht wel wat vuurwerk van 'm ...outsider to watch..

Gobert rijdt ook mee als wilcard overigens...

Motzippaldy

Proud on the South  

DeWitte

Citaat van: "Motzippaldy":shutup:



8) Wie is die gast naast Motzy??? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Motzippaldy":shutup:



8) Wie is die gast naast Motzy??? :mrgreen:

Ik weet het. Daar ben ik vanavond nog geweest.

Bakkertjedeeg

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Bakkertjedeeg"
Citaat van: "Hakinnen"

overigens ..ken je Sergio fuertes?

Nooit van gehoord. Was daar mee?

ken je die niet...

deed vorig jaar ook mee in de bmw powercup..ook in assen

knettergekke spanjaard ale ruben Xaus..

heeft een wildcard voor sbk valancia op een "coronas" suzuki 1000..

en die kan heel snel zijn thuis denk ik..net als xaus (waar ik toch wel stiekum op hoop voor een top 5 op valencia)

thuiscircuit, een goede fiets onder de kont, een wildcard in de pocket en niks te verliezen...verwacht wel wat vuurwerk van 'm ...outsider to watch..

Gobert rijdt ook mee als wilcard overigens...

Ben ik benieuwt naar zijn performance.