vier getrouwde mannen (mopje)

Gestart door G.WINGER, 18 april, 2006, 16:25:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

G.WINGER

Vier getrouwde mannen gaan motorrijden. Ze zitten gezellig een tocht te maken, en klagen erover dat het toch zo moeilijk is om van hun vrouw te mogen gaan motorrijden.

De eerste man zegt: "Ach, het is elke keer moeilijker. Deze keer moest ik mijn vrouw beloven
dat ik volgend weekend maar liefst alle kamers in het huis zal schilderen.

De tweede man zegt: "Dat is nog niets, ik moest mijn vrouw beloven dat ik de put zou graven voor de aanleg van een zwembad..."

De derde man zegt: "Jullie zijn er echt nog alle twee goedkoop vanaf gekomen! Ik moest mijn vrouw beloven dat ik een keuken zou maken voor haar vol met speciale kasten, op maat gemaakt.."

De mannen gaan verder met motorrijden, tot hun frank valt: de vierde man heeft nog niets gezegd. "Wat heb jij dan moeten doen om vandaag met ons te mogen komen motorrijden?"

De vierde man antwoordt:
" Jullie zijn toch niet echt snugger hoor. Ik heb niets moeten beloven. Gewoon slim zijn..."
"Hoe dat zo?" willen de andere 3 weten.
"Wel, ik heb gewoon de wekker gezet op 6u30. Toen die afliep, drukte ik het alarm uit, gaf mijn vrouw een knuffel en zei: "motorrijden, of seks?" en zij zei: "Doe een warme trui aan.."

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

die moeten we onthouden.. :lol:  :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Werkt dat ook als ik dat doe bij Mr. Suzuki? :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Werkt dat ook als ik dat doe bij Mr. Suzuki? :twisted:

Die heeft misschien een ander idee van een "warme trui". :rofl:  :rofl:  :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"Werkt dat ook als ik dat doe bij Mr. Suzuki? :twisted:

Die heeft misschien een ander idee van een "warme trui". :rofl:  :rofl:  :rofl:

zou het?

nee hoor ik hoef niet sneaky te doen, mag van hem altijd weg om te rijden :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Ik heb er normaal ook nooit problemen mee, ondanks dat mijn andere helft het motorrijden van mij niet echt leuk vindt.
Ze is altijd bang dat er wat gebeurd.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"Ik heb er normaal ook nooit problemen mee, ondanks dat mijn andere helft het motorrijden van mij niet echt leuk vindt.
Ze is altijd bang dat er wat gebeurd.

het is dat we hier allebei dezelfde hobby hebben, alleen ik ben er veel meer mee bezig, dat weet hij, en hij geeft mij daarom ook alle ruimte.
Is natuurlijk gezelliger als we met zijn tweetjes gaan, maar met de kids is dat af en toe moeilijk... :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

:P Achterop of alletwee een zijspan. :rofl:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Kids kunnen toch gewoon mee zeker...!!?

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!