Cullinaire woensdag / NIET touren

Gestart door DeWitte, 18 april, 2006, 19:56:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Klein verslagje?

18.00uur vertrokken en ondanks de file @ autobahnkreuz  :? Konden wij, Rookie en ikke, om 18.50uur plaats nemen aan ons tafeltje in de sere van de 4sterren pommesbude aan de Ruhrsee. Voorgerecht, een honderdtal eifel-bochten @ highspeed, hadden ons al goed gesmaakt. Ook heel apart bij het voorgerecht was de afwezigheid van bijna alle verkeer :yes6rs:

Het hoofdgerecht: een orginal Deutsche Currywurst met gebakken uitjes. Als bijlage ein portion pommes afgetopt met veel mayonaise 8) Van de wijnkaart maar de ons vertrouwde Coca-cola genomen. Door Rookie gecompleteerd met een Kaffee en door mij met diverse (eigesgedraaide)sigaretten. Dit alles bij een flauw zonnetje dat langzaam ri westen wegdraaide  :roll:

Het nagerecht bestond uit wederom een honderdtal bochten bij weinig verkeer :mrgreen: Helaas gedwongen door een Umleiting, dwars door Aachen naar huus gereden. Wel nog ff op Avantis onze paardjes laten grazen  :twisted:

Al met al dus goed gesmaakt en zeker voor aan te bevelen zo'n uiterst calorierijk maar ook uiterst vermakend diner. :whipping:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

volgende week (of whenever) ga ik wel mee...klinkt leuk  :twisted:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

doorde week is echt veel sjunner, stukken minder verkeer 8) en als je lezen kunt (heenweg Monschau aanhouden-terugweg Aachen-Heerlen of Vaals) kun je echt niet verdwalen.

Na volgende week (vakans) ga iig weer regelmatig ff culinair doen; knap je echt van op :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Oke Dwars, wij houden jou grillen in de gaten en als je die hier vermeldt zullen we daar waar mogelijk inspringen.  :lol: Ik zal er zeker links of rechts bijspringen.....enjoy :D

Mounty

ik ga ook eens mee...als vrouwtje niet hoeft te werken..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"ik ga ook eens mee...als vrouwtje niet hoeft te werken..

Bij mij net omgedraaid, als ze wel moet werken.
Dan hoef ik niet zelf te koken. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Dan ga ik mee als IK niet hoef te werken  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Rookie

Citaat van: "Dwars"ga nog wel eens vaker een cullinair tochtje doen :wink:

geef eens aan wanneer de snelle rakkers hiero WEL kunnen??  8)
:stupid:

Dit ga ik iig vaker doen, uurtje eerder beginnen met werken s'avonds rondje racen. Over een paar weken kunnen we ook rond 19.00  uur vertrekken, dan is het nog langer licht.

Als ik om 19.00  vertrek moet ik wel een goede smoes verzinnen voor die culinaire escapades. :wink:

B-Witch

Gewoon thuis zeggen dat je frietjes gaat eten, dat moet toch kunnen?

Wil best eens meegaan, maar ik ben bang dat ik jullie niet bij kan houden, misschien met een groepje "slakken" al vooruit rijden, treffpunkt Rurhsee... :wink:



Alhoewel, Mr. Suzuki vorige week zondag, mij niet kon bijhouden :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Alhoewel, Mr. Suzuki vorige week zondag, mij niet kon bijhouden :twisted:

:mrgreen:  :thumbsup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

lange

Ik zal regelmatig kijken heirzo, als het dan kan ga ik ook een keer mee.
Je moet daar aan de Ruhrsee geen koffie drinken. Niet te zuipen die zooi daar.
prilia rijder

Hou het rubber onder

NrGiZeR

Yep, baal ervan dat ik niet meekon, stel de mail wel op prijs Dwars ;)

Wanneer ik een keer tijd kan maken door de week ga ik zekers mee, laat ik je wel ff wat weten.
Is veel te lang geleden dat ik in de eifel ben geweest.
Laatste leuke keren waren nog met Darkie en Mr NoFear, tja vroeger hé.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

DeWitte

Citaat van: "NrGiZeR"Yep, baal ervan dat ik niet meekon, stel de mail wel op prijs Dwars ;)

Wanneer ik een keer tijd kan maken door de week ga ik zekers mee, laat ik je wel ff wat weten.
Is veel te lang geleden dat ik in de eifel ben geweest.
Laatste leuke keren waren nog met Darkie en Mr NoFear, tja vroeger hé.

Ik ben van zinnen elke week me bochtentechniek te gaan "trainen" in zowel de eifel (strakke wegdek) als de ardennen (slecht wegdek en daarom veel spannender imo) voor me rit met Hayasjeelski naar de Dolletieten. 8) dus sjek MFL regelmatig. Ik rij iig nooit op een zondagmiddag of feestdag, veels te druk. ga ik wel wat leukers dan filerijden doen.

Zondagsmorgens heel vroeg is ook mooi te doen (zo rond een uur of 8 ???)

:roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Dat doe ik ook heel vaak zondagmorgen, lekker rustig nog op de weg.
tot een uur of 10.30 heel aardig te doen, daarna merk je dat het veel te druk wordt  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

zondag morgen om 8 vertrekken en rond 11 weer trug is een goede optie om het thuisfront ook tevreden te houden..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009