Cullinaire woensdag / NIET touren

Gestart door DeWitte, 18 april, 2006, 19:56:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Kan ik iemand verleiden met Niet toeren en currywurst mit pommes als avondeten ??? Ik wou morgen (19 april) nog ff een SNEL rondje eifel doen. Echt NIET toeren maar stevig doorkachelen zeg maar 8)  zo rond 17:30 uur vertrekken, trefpunt grensovergang Bocholtz?? (parkeerplaats achter het tankstation of zo?)

Dus Ma ff zeggen als je thuiskomt van ut werk dat je niet blijft voor de erwten met de blindevink, Motorpakkie aantrekken, gewoon ff rebeleren (heb je nog jaren plezier van) :mrgreen: 1e en enige stopplaats Ruhrsee voor die Currywurst mit pommes und mayo afgevuld met een verse cola 8) zeg maar gerust een echte culinaire rit dus :wink:

rond die tijd zitten de meeste duitsers ook achter de bradkartoffelen mit schweinebraten 8) dus het zal lekker rustig op de weg zijn. Up-tempo kunnen we zo rond 20.30-21:00 weer thuis zijn  :twisted: tijd zat om weer netjes op de bank samen met moeders "spoorloos" oid te kieken :mrgreen:

had ik al verteld dat het ook nog droog weer wordt met zo'n 15 graden :P
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie

Goed idee!

Ik kan alleen niet garanderen dat ik kom. :cry:  Ik ben pas om 17.30 klaar met werken. Zal morgen een uur eerder beginnen met werken en als er geen gekke dingen gebeuren kan ik rond 18.00 op de grens zijn.
Kan alleen niets beloven.

Dus als je niet alleen op mij hoeft te rekenen.

Edit: thanx for the sms!

karz

Ik ben ook pas rond 18:30 thuis :(. En meestal heb ik dan toch de vot in..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "Rookie"Goed idee!

Ik kan alleen niet garanderen dat ik kom. :cry:  Ik ben pas om 17.30 klaar met werken. Zal morgen een uur eerder beginnen met werken en als er geen gekke dingen gebeuren kan ik rond 18.00 op de grens zijn.
Kan alleen niets beloven.

Dus als je niet alleen op mij hoeft te rekenen.

komt niet op een half uurtje aan :wink: als dat beter uitkomt en je weet zeker dat je meegaat, kunnen we ook om 18:00uur vertrekken 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil


DeWitte

Citaat van: "karz"Ik ben ook pas rond 18:30 thuis :(. En meestal heb ik dan toch de vot in..

uurtje eerder vrijaf nemen?? vergeten tandartsafspraak ? :mrgreen:
zeg nou maar wat, weet ook wel dat dat niet bij elke werkgever mogelijk is :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie

Heb echt wel zin dus moet gek worden als ik niet kom. Alleen in onze narrentempel weet je nooit wat er allemaal gaat gebeuren...

Begin morgen een uur eerder en neem alle motorspullen mee naar het werk.

DeWitte

Citaat van: "Rookie"Heb echt wel zin dus moet gek worden als ik niet kom. Alleen in onze narrentempel weet je nooit wat er allemaal gaat gebeuren...

Begin morgen een uur eerder en neem alle motorspullen mee naar het werk.

strak plan :wink: ik kook wel :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie

Beetje NIET TOUREN ok maar als jij gaat koken zijn de rapen gaar!  :?

DeWitte

Citaat van: "Rookie"Beetje NIET TOUREN ok maar als jij gaat koken zijn de rapen gaar!  :?

met koken bedoel ik naar de frieteboet :wink: in dit geval die Pommesbude 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Rookie


NrGiZeR

Helaas dat ga ik niet halen, is me allemaal te vroeg ben ik nog aan het werk.
Mss over een aantal weken.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Gieskes

Voordat ik hier vanuit ut Aantwaarpse thuis ben gaat 't al tegen 19:00 uur zijn  :evil:

Grand Kuut  :!:  Had er wel goesting in  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

DeWitte

ga nog wel eens vaker een cullinair tochtje doen :wink:

geef eens aan wanneer de snelle rakkers hiero WEL kunnen??  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Helaas, gaat niet lukken vanavond.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009