Cullinaire woensdag / NIET touren

Gestart door DeWitte, 18 april, 2006, 19:56:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Citaat van: "Dwars"Voorzetje: 17.30uur (bij droog weer) grensovergang Bocholtz?? achter het tankstation op de parkeerplaats ??

Hebben we daar meteen een tankstop ?  :yes6rs:

edit .. 17:30 ga ik makkelijk halen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

karz

Dus...ik zal rond 17:00 vertrekken naar de grensovergang..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

ik ga niet vertrekken  :evil:  ik weet niet of de eiffeliaanse wouten mn yoshi net zo mooi vinden als ik... zal wel niet  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

ouw wat  :lol: angsthaas :lol: geen polizwei gezien.....

iig net terug. lekker getufd, boXertreff @ Ruhrsee :worship-cool: geen kip op de weg en ook weinig auto's :mrgreen:

Karz nu ook verslaafd aan de CurryWurst mit pommes und mayo.  Alleen op de terugweg een paar druppies regen: mja mocht de pret niet drukken en nog een ererondje over een zeiknat circuitje dan maar.  8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"ouw wat  :lol: angsthaas :lol: geen polizwei gezien.....

iig net terug. lekker getufd, boXertreff @ Ruhrsee :worship-cool: geen kip op de weg en ook weinig auto's :mrgreen:

Karz nu ook verslaafd aan de CurryWurst mit pommes und mayo.  Alleen op de terugweg een paar druppies regen: mja mocht de pret niet drukken en nog een ererondje over een zeiknat circuitje dan maar.  8)


Hehe ,had je trouwens die BMW club gezien daar bij Buitenlust ? Of was je te druk met 'ik-w8-op-karz' rondjes te draaien ?

De enige pliesje die ik gezien heb was net over de grens in Vaals. En als we met zijn 3-en waren aangehouden in de Eifel, had Dwars toch alle aandacht afgeleid met zijn uitlaat, of liever gezegt het gebrek daar aan. :rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "karz"
Citaat van: "Dwars"ouw wat  :lol: angsthaas :lol: geen polizwei gezien.....

iig net terug. lekker getufd, boXertreff @ Ruhrsee :worship-cool: geen kip op de weg en ook weinig auto's :mrgreen:

Karz nu ook verslaafd aan de CurryWurst mit pommes und mayo.  Alleen op de terugweg een paar druppies regen: mja mocht de pret niet drukken en nog een ererondje over een zeiknat circuitje dan maar.  8)


Hehe ,had je trouwens die BMW club gezien daar bij Buitenlust ? Of was je te druk met 'ik-w8-op-karz' rondjes te draaien ?

De enige pliesje die ik gezien heb was net over de grens in Vaals. En als we met zijn 3-en waren aangehouden in de Eifel, had Dwars toch alle aandacht afgeleid met zijn uitlaat, of liever gezegt het gebrek daar aan. :rofl:

waarom denk je dat ik da rondje aan het draaien was daar bij Buitenlust :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Desmo-devil

Sorry Guys, niet gehaald, moest nog twee wandcontactdozen in een heel erg harde betonnen muur uitkappen.

QuattroFrits

Citaat van: "Desmo-devil"Sorry Guys, niet gehaald, moest nog twee wandcontactdozen in een heel erg harde betonnen muur uitkappen.

:shock: Volgens mij hebben ze daar echte dozenboren met diamant voor uitgevonden. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Desmo-devil"Sorry Guys, niet gehaald, moest nog twee wandcontactdozen in een heel erg harde betonnen muur uitkappen.

:shock: Volgens mij hebben ze daar echte dozenboren met diamant voor uitgevonden. :wink:

mja....als je die niet voorhanden hebt zul je moeten kappen...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"mja....als je die niet voorhanden hebt zul je moeten kappen...


Oke, ik kap ermee. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"mja....als je die niet voorhanden hebt zul je moeten kappen...


Oke, ik kap ermee. :wink:

/offtopic

huh? kap je met een diamantzaag/boor ??

/ontopic

wachten maar weer
op het betere weer..
voor nog een keer..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "Desmo-devil"Sorry Guys, niet gehaald, moest nog twee wandcontactdozen in een heel erg harde betonnen muur uitkappen.

:shock: Volgens mij hebben ze daar echte dozenboren met diamant voor uitgevonden. :wink:

mja....als je die niet voorhanden hebt zul je moeten kappen...

Ja ja en ook sleuven freezen , ik weet het , maar ik was weer eigenwijs

DeWitte

hier ff wat nieuw leven in blazen 8)

:idea: morgenavond 18:00uur parkeerplaats (achter tankstation) bij grensovergang bocholtz (autoweg) ri D: ff stukkie niet toeren dus :twisted: aftoppen met een Currywurst mit pommes und mayo @ obersee (Ruhrsee) :wink:

Wie durft..... :P
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away