Hoofdmenu

dit ben ik

Gestart door Theo, 19 april, 2006, 20:34:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Theo

Ik heb al 25 jaar m'n motorrijbewijs. Mijn eerste motor was een yamaha dt 125 mx,  ding had veel versnellingen maar veel te weinig vermogen. Daarna heb ik een BMW R 60/6 gehad, een fantastische motor waarvan nik nu spijt heb hem te hebben verkocht.
Ik heb nu een yamaha 920 virago (bouwjaar 1988) waar ik eigenlijk erg tevreden over ben, veel vermogen, weinig onderhoud.
Ik rij tegenwoordig alleen nog maar voor m'n plezier, in het verleden reed ik door weer en wind, zomer en winter.

Gr. Theo

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Welkom @ MFL Theo  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Motzippaldy

Proud on the South  

AngelInMe

Welkom @ MFL Theo ;)

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Karin

Welkom Theo en veel plezier @ MFL

Rookie


Gehaktbal

naked bike or wife,i like it both

@Nippon

Citaat van: "Theo"Ik heb al 25 jaar m'n motorrijbewijs. Mijn eerste motor was een yamaha dt 125 mx,  ding had veel versnellingen maar veel te weinig vermogen. Daarna heb ik een BMW R 60/6 gehad, een fantastische motor waarvan nik nu spijt heb hem te hebben verkocht.
Ik heb nu een yamaha 920 virago (bouwjaar 1988) waar ik eigenlijk erg tevreden over ben, veel vermogen, weinig onderhoud.
Ik rij tegenwoordig alleen nog maar voor m'n plezier, in het verleden reed ik door weer en wind, zomer en winter.

Gr. Theo

:evil: zie 't maar als lesgeld :roll:

ohja.... welkom  :wink: