Ook een goeie 3k met dit systeem gereden in mijn gs'en, en het klopt inderdaad de feedback iets minder is. Remmen zonder dat ie echt in de vering duikt is even wennen.
Voordeel is inderdaad dat je niet iedere oneffenheid in je stuur merkt,
en dat remmen in bochten (moet wel eens met alle wannabee-Rossi's

) geen rare reacties oplevert of de motor rechtop wil komen.
Enige echte nadelen die ik tot noch toe heb kunnen ontdekken zijn de beperking in veerweg offroad; voor het zware werk onvoldoende, en het
feit dat er weer wat kilo's extra nodig zijn.
Wat zou de reden zijn dat BMW "ten koste van alles van alles motorfietsen wil bouwen met technieken die in auto's thuis horen" ?
Om zo motoren te bouwen die geen enkele "echte motorrijder" wil vanwege al die overbodige, niet in de motor thuishorende techniek?
Gokken ze erop dat ineens iedere autobezitter gecharmeerd raakt van een tweewieler die qua techniek op hun auto lijkt, om zo een nieuwe nog niet door de supermotorfietsbouwende concurentie ontdekte markt aan te boren?