Hoofdmenu

Zolder 15 mei

Gestart door May Day, 02 mei, 2006, 09:57:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

May Day

Ik ga dan eindelijk mijn zx6r proberen op zolder. Ben ik de enige van hier die dan rijdt?
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Bakkertjedeeg


Bakkertjedeeg

Citaat van: "May Day"Ik ga dan eindelijk mijn zx6r proberen op zolder. Ben ik de enige van hier die dan rijdt?

Denk dat je de enige bent. Bijna iedereen rijdt op 5 mei al. Ik kom bij goed weer wel ff kijken. Ben benieuwt naar May Day!! Welke ZX heb je?

May Day

Het is een oud beestje hoor, 1996. Maar wel met full system scorpion (akra dus), gietijzeren schijfjes, dynamo uitgebouwd, wilbers shock met high en low speed demping.

Over high en low speed gesproken: wie weet welke kleur schroef wat is? Rood is high en blauw is low of andersom??????

Hier wat foto's:



edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Hakinnen

Citaat van: "May Day"Het is een oud beestje hoor, 1996. Maar wel met full system scorpion (akra dus), gietijzeren schijfjes, dynamo uitgebouwd, wilbers shock met high en low speed demping.

Over high en low speed gesproken: wie weet welke kleur schroef wat is? Rood is high en blauw is low of andersom??????


High-speed is rood bij die Wilbers

Maakt zoveel niet uit hoor...80% van de shockbeweging zit ie in "lowspeed" en meestal worden ze samen (low + high) versteld. Dwz , als je je "lowspeed aanpast" dien je meestal ook de "highspeed" evenredig mee te stellen.
Gaat overigens niet altijd op..

Iedere moderne (aftermarked shock heeft "low + high"..t ís alleen niet bij allemaal van de buitenkant verstelbaar. bij een shock met een enkele stelmogelijkheid op compresion is het altijd lowspeed dat te verstellen is.

(Kan me voorstellen dat niet iedereen hier op het forum weet wat "lowspeed en highspeeddamping" is..(het heeft niks te maken met hoe hard je rijdt  he.je kunt "highspeed" hebben met 50km/u.).
Ik tik er nog wel eens een "uitlegverhaaltje" over tzt)



:wink:

NrGiZeR

Nope, zit 8 mei. dus a.s. maandag op Zolder met MCV ( motor center venlo )

Wij zien ons over 3 wkn ;)
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

Karin

Citaat van: "Hakinnen"Kan me voorstellen dat niet iedereen hier op het forum weet wat "lowspeed en highspeeddamping" is..(het heeft niks te maken met hoe hard je rijdt  he.je kunt "highspeed" hebben met 50km/u.).
Ik tik er nog wel eens een "uitlegverhaaltje" over tzt)

:wink:

Deal  :yes6rs:

Gieskes

Simon (bleetje89) en ikzelf zijn er ook op de 15de mei  8)
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

May Day

mooi, kunnen we een beetje babbelen tussen de sessies door. Ik ben met die kawa hierboven op een aanhanger achter een groene fiat punto. Jouw fiets heb ik ook op de foto's gezien hier, die moet ook wel te herkennen zijn.
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

Gieskes

Citaat van: "May Day"mooi, kunnen we een beetje babbelen tussen de sessies door. Ik ben met die kawa hierboven op een aanhanger achter een groene fiat punto. Jouw fiets heb ik ook op de foto's gezien hier, die moet ook wel te herkennen zijn.

Idd, ik ben met die oranje CBR en Simon komt met ne zwart/gele Blade.

Wij moeten nog ff ruziën over met welke auto we komen :wink:

Shit, ich hub d'r zin an!!!  8)
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

simon

Citaat van: "Gieskes"
Citaat van: "May Day"mooi, kunnen we een beetje babbelen tussen de sessies door. Ik ben met die kawa hierboven op een aanhanger achter een groene fiat punto. Jouw fiets heb ik ook op de foto's gezien hier, die moet ook wel te herkennen zijn.

Idd, ik ben met die oranje CBR en Simon komt met ne zwart/gele Blade.

Wij moeten nog ff ruziën over met welke auto we komen :wink:

Shit, ich hub d'r zin an!!!  8)

Simon says:  ICH HUB DER AUCH ZIN INNE!!!!!!  :twisted:
Bleet" op dat andere forum......

Schmetzke

Citaat van: "Hakinnen"
(Kan me voorstellen dat niet iedereen hier op het forum weet wat "lowspeed en highspeeddamping" is..(het heeft niks te maken met hoe hard je rijdt  he.je kunt "highspeed" hebben met 50km/u.).
Ik tik er nog wel eens een "uitlegverhaaltje" over tzt)

Je kunt iemand een duw geven: Lowspeed
Je kunt iemand heel hard duwen: Lowspeed
Je kunt iemand onder z'n zak stampen: Highspeed

Het uitaccelereren uit een bocht: Lowspeed
Een landing na een flinke jump op de crossbaan: Lowspeed
Een lage steen midden op je pad: Highspeed