Hoofdmenu

Motor doet het niet meer?

Gestart door karz, 07 oktober, 2005, 07:57:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Hoi vanmorgen reed ik mijn bold'orke net de parkeergarage in en toen hield ie er mee op. Fijn dat ie wachtte dat ik op mijn werk was.
Ik kreeg hem niet meer gestart.
Straks in de pauze ga ik nog eens checken.

Any quick ideas, het eerste wat me invalt is de extreme vochtigheid vanmorgen.
Ik heb geen gereedschap bij me.. :cry:  Dus ik kan niet checken of de bougies nog vonken..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Benzine(kraan)??? :roll: gechecked???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Mijn technische kunsten zijn beperkt, maar als ik iets voor je kan betekenen, pb me effe (misschien met wat gereedschap brengen?)
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

karz

Wat of die dicht staat ?  
Ik denk niet dat ik 20 km kan rijden met de benzine kraan dicht.
Voor de duidelijkheid. Ik ben van Stein naar Maastricht gereden en toen ik hem bij mijn werk de parkeergarage inreed was het sjloess
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

zeg alleen maar eens wat me snel inviel; zou toch kunnen?

Oh ja nog ene dan  :?  heb zelf eens me eens in ut zweet gekicked op een XT600 en na 10min viel me op dat de "kill-schwitch" uit stond :oops: knoppie recht en hupakee lopen...
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gieskes

Citaat van: "karz"Wat of die dicht staat ?  
Ik denk niet dat ik 20 km kan rijden met de benzine kraan dicht.
Voor de duidelijkheid. Ik ben van Stein naar Maastricht gereden en toen ik hem bij mijn werk de parkeergarage inreed was het sjloess

Tijdens 't ritje verder niks gemerkt? Ik bedoel, door de hoge luchtvochtigheid had je wel 't één en ander moeten merken als dit de oorzaak van 't uitvallen is, mss inhouden, stotteren enz

Gaat 't steil bergaf die parkeergarage in?

Als je bij de bougiekabels kunt komen heb je verder geen gereedschap nodig om te kijken of de bougies vonken, kun je ook zo wel ff controleren toch? Leg je 'm gewoon ff naast de bougies zodat de vonk wel over kan springen naar de massa van het blok of zo. Kan tijdens ff starten geen kwaad mits je geen benzine over het blok hebt stromen  :wink:
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

Karin

Toch niet per ongeluk de "noodstopknop" ingedrukt?

Busaberke

hmm ......
eerste 2 levensbehoeftes van een bike: (blauwe) vonkjes en benzine!

- benzinekraan = open + voldoende benzine etc. ?
- kun je ergens een benzineslangetje lostrekken?
- ik neem aan dat je wel nog accuspanning hebt ?
- dodemansknop?
- geen boordgereedschap dus? is er geen collega die toevallig iets in de auto liggen heeft?
Als 'ie strax wel start zou het b.v. een tankontluchtingsprobleem kunnen zijn.

tja, meer kun je zonder gereedschap volgens mij toch niet testen .........
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Hmmmm, het gebeurde wel na een vrij strakke stuurbeweging... Ik denk niet de knop ingedrukt (maar moet ik straks even kijken), maar misschien iets met de bedrading.

Tankontluchting dacht ik ook al aan, ik heb gister helemaal tot het randje getankt , en mijn tankdop heeft zelf geen slot (wel een beugel eroverheen met slot) , dus dan zou ie zich vacuum hebben gezogen ofzo..

Boordgereedschap ligt in de TLR :oops:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Desmo-devil

Omdat het gebeurde na een stuurbeweging , misschien een kabelbreukje
bij het balhoofd (komt vaker voor). Even bewegen met de kabels en kijken of ie dan wel start.

TTigertje

Zekeringkast? Hoofdzekering gecheckt?

als ik je verhaal zo lees dan heb je idd best kans dat er een stekker los zt door de max uitslag.
je kan het volgende doen het stuur op de max uitslag zeten en kijken welke kabels er eventueel op spanning komen te staan aan 2 kanten.
de kabels die op spanning staan controleren op de stekkerverbindingen.
in het ergste geval is er een draadbreuk onstaan in de kabelboom doordat er mischien 1 klem is gedrukt.
uiteraard kan het ook wat anders zijn maar ik zou het in deze richting beginnen te zoeken.
vast iets kleins maar wel erg vervelend.

Breuk in kabelboom?

FF wat tips trucs opgezocht op bikepower.nl
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

karz

HET WAS DE KILLSWITCH !!

 

Hmm als admin kan ik dit topic natuurlijk verwijderen, spaart me wat gezichtverlies :oops:  :mrgreen:


Jamaar jamaar, het gebeurde onder het rijden, dan denk je niet aan de killswitch :roll:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

TTigertje

hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Gieskes

Citaat van: "karz"HET WAS DE KILLSWITCH !!

 

Hmm als admin kan ik dit topic natuurlijk verwijderen, spaart me wat gezichtverlies :oops:  :mrgreen:


Jamaar jamaar, het gebeurde onder het rijden, dan denk je niet aan de killswitch :roll:

:lol: Tis iig opgelost en eigenlijk ook wel errug  8)
oFast! Racing @ Honda CBR600FSi
Aprilia RSV 1000 R

The Dominator

Citaat van: "karz"HET WAS DE KILLSWITCH !!

 

Hmm als admin kan ik dit topic natuurlijk verwijderen, spaart me wat gezichtverlies :oops:  :mrgreen:


Jamaar jamaar, het gebeurde onder het rijden, dan denk je niet aan de killswitch :roll:

kan de beste gebeuren........
(maar is wel t eerst waar ik naar kijk alstie niet start :mrgreen: )
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl