#@#%$#@ kunnen godverdomme nergens meer vanaf blijven!!!

Gestart door The Dominator, 26 mei, 2006, 07:06:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Dit is meer dan balen.  :cry:

Iig veel plezier met je nieuwe aanwinst en koop er een dikke ketting  :wink:

Joep

Nondeju zegk.

Niet normaal, blijf toch eens met de poten van elkaars spullen af.  :evil:


Marcel, sterkte ermee. Ga je een andere Busa kopen of houd je het bij de V-strom

@Nippon

Citaat van: "Karin"Dit is meer dan balen.  :cry:

Iig veel plezier met je nieuwe aanwinst en koop er een dikke ketting :wink:



dan wel gebruiken  :!:  :mrgreen:

karz

ja haha een ketting.

Dan wel aan een lantarenpaal vastbinden anders werkt het niet.

Die gasten komen gewoon met een busje met matrassen erin, die smijten die bak zo naar binnen en peren hem.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

WhomBom

ze mochten mn bike wel houden als ze hem zouden jatten... in ruil voor n half uurtje alleen met die gasten  :evil:


vuil volk.... :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

DeWitte

Citaat van: "May Day"
Citaat van: "Schmetzke"
Op die gast (hier stond een onnodige opmerking over buitenlanders : edit by dwars) bedoel ik, niet op de Busa  :banghead4rv:
is dat nu weer nodig? Van mij mogen ze 380 zetten op mensen die ongefundeerde beschuldigingen richting bevolkingsgroepen uiten....

:stupid:
had ik nog nie gelezen :shock: edit by dwars want is idd nergens voor nodig :!: doen we hier niet aan :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Idd. Ogen open  :wink:

Kijk eens naar opsporing verzocht. 9 vd 10 keer luid het signalement: "Man met licht getintte huidskleur"

Slechts 1 van de 128340238 voorbeelden die ik je kan noemen. Maar idd, er zitten ook "goeie" tussen.

Miss Triumph

they go for speed...indeed. Je hoort het regelmatig en denkt (hoopt) dat gebeurd mij niet, maar het blijkt toch maar weer, het is niet meer van deze tijd dat je ergens je motor onbeheerd kunt laten staan. Al die toeters en bellen erop en eraan, het gaat altijd af bij de eigenaar, maar bij de boeven lijkt dat ding niet af te gaan  :evil: Marcel dit is .......!!!

May Day

Citaat van: "Schmetzke"Idd. Ogen open  :wink:

Kijk eens naar opsporing verzocht. 9 vd 10 keer luid het signalement: "Man met licht getintte huidskleur"

Slechts 1 van de 128340238 voorbeelden die ik je kan noemen. Maar idd, er zitten ook "goeie" tussen.
Ik ken genoeg mannen met licht getinte huidskleur die 'getinte' wel zonder spelfouten kunnen schrijven....  :twisted:
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

DeWitte

Citaat van: "May Day"
Citaat van: "Schmetzke"Idd. Ogen open  :wink:

Kijk eens naar opsporing verzocht. 9 vd 10 keer luid het signalement: "Man met licht getintte huidskleur"

Slechts 1 van de 128340238 voorbeelden die ik je kan noemen. Maar idd, er zitten ook "goeie" tussen.
Ik ken genoeg mannen met licht getinte huidskleur die 'getinte' wel zonder spelfouten kunnen schrijven....  :twisted:

:stupid: ik ken er zelfs die een aardig stukkie kunnen sturen op de brommert:  :yes6rs:

en of iemand nou getint, blank, vrouw of man is maakt mij geen ruk uit (behalve in bed, dan heb ik de voorkeur voor een vrouw :mrgreen:)

ze motten van je spullen afblijven anders schup ik ook een blanke bejaarde oma nog in mekaar :evil:  toch??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away