Voordelige Olie-tip

Gestart door _P_, 07 juni, 2006, 18:32:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

_P_



Bij schreurs in wessem is de olie doorgaans wel iets goedkoper, maar deze 20W50 kon ik niet laten staan voor 3,50/Liter.. Haal er je voordeel uit! :)

Schmetzke

Citaat van: "_P_"Haal er je voordeel uit! :)

Voordeel ja, zolang het blijft lopen..

Olie mag van mij 30 euro /liter kosten, ik ga liever voor kwaliteit  :wink:

B-Witch

Lijkt mij toch niet het minste merk Valvoline.
En in deze omstreek is het gewoon bekend dat bij Schreurs de olie ed veel goedkoper is. :wink:

Nog nooit problemen gehad met produkten van Schreurs :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

_P_

Nope, valvoline is prima. Verkies het boven Castrol for that matter.. Als je Durablend bij je motorfietsboer koopt betaal je gauw 8-9 euro/Liter, wat jij wil.. ;)

NrGiZeR

Citaat van: "_P_"Nope, valvoline is prima. Verkies het boven Castrol for that matter.. Als je Durablend bij je motorfietsboer koopt betaal je gauw 8-9 euro/Liter, wat jij wil.. ;)

is prima
is ook prima, dit in nl een product van die bekend staan om hele goede olie qualiteit.

Zolang je maar olie hebt van de GROTE olieboeren zit je altijd bij de A merken en kun je weinig tot geen schade oplopen.

Wanneer je naar huis en tuin merken olie gaat, kun je problemen krijgen, goede olie wordt bepaald door de chemicaliën die er aan toegevoegd worden.
b]Ledenon[/b]-------->15&16 maart
Zolder----------->10 mei
Pannonia------->18t/m20 mei
Hockenheim--->11 juni
Assen------------>9 juli
Zolder----------->23 juli
Spa Franco----->23 augustus

_P_

Juist! En de prijs voor een vaatje motorfietsolie ligt rond de 2-3 euro/Liter, heb ik me laten vertellen. Dus voor 3,50 mag men niet klagen.. De 10W40 kostte overigens 4,70/L of 18 euro nogwat voor een 4-liter kannetje.

WhomBom

ik had eerst de valvoline synpower 10w-40, ben blij dat ik nu castrol rs4t heb  :wink:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

_P_

Ik heb alleen brikkies, gebruik dus geen volsyntheet..  :cry:

Hakinnen

Hier loopt (bijna)alles op Valvoline . de Ducs op Valvoline 20w50 Racing..kost wat- heb je wat..neem geen risico met olie.

De bus loopt op één of ander oliespul dat de Lidl in 5 liter kannen voor een prikkie verkoopt...moet maar goed genoeg zijn voor da witte hok

Joepie1958

Ik gebruik het liefst het spul van m'n eigen baas, ook Dhr. M. Schumacher F-1 Coureur gebruikt het altijd in zijn race-auto (wel ietsje anders dan wij kunnen kopen, maar da's logisch he)
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

ik gebruik een half synteet....aangezien me motor een weinig gebruikt let ik niet zo op de prijs...pak de middelste prijs/kwaliteit//+/-19 euro 4Liter
10w40
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


_P_

Dus.. Geld over voor sponsoring staat garant voor een goed produkt?   :?:

Herr Tod

Nee, maar een funnycar met 7000 PK en een 0-100 tijd van wil-je-echt-niet-weten wel :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Busaberke

Citaat van: "_P_"

is dat volledig synthetische olie voor die prijs?  :shock:
Dat zal toch niet he ......  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009