the Good, the Bad & the Ugly

Gestart door Busaberke, 27 juni, 2006, 23:21:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: "Dwars"pfff  :? trouwes, ik bleef zolang achter op die K alleen al om uit die oliewalm van die afgetrapte Busa te blijven :twisted: of is ut een diesel ? :mrgreen:

Ach, schei toch uit, man!
Ik kon zelfs in m'n spiegel zien dat je een rooie kop had van de inspanningen om te proberen bij te blijven!
Of was het van schaamte ?

ps
die rooie kop contrasteerd mooi met je zwarte helm!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

dat zal ut zijn geweest. ik schaamde me voor die Busa met die oliewalm  :twisted: Daarbij hoef ik me normaal niet in te spannen om je bij te blijven of zelfs voor :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"dat zal ut zijn geweest. ik schaamde me voor die Busa met die oliewalm  :twisted: Daarbij hoef ik me normaal niet in te spannen om je bij te blijven of zelfs voor :rofl:

Klopt, op die 3de rangs veldwegen die jij altijd kiest is het idd kinderspel om een Busa vóór te blijven met zo'n koffercrosser.  :jack:

Maar tijdens de "test" lukte dat toch niet meer op ongeveer gelijkwaardige motoren  :twisted:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"dat zal ut zijn geweest. ik schaamde me voor die Busa met die oliewalm  :twisted: Daarbij hoef ik me normaal niet in te spannen om je bij te blijven of zelfs voor :rofl:

Klopt, op die 3de rangs veldwegen die jij altijd kiest is het idd kinderspel om een Busa vóór te blijven met zo'n koffercrosser.  :jack:

Maar tijdens de "test" lukte dat toch niet meer op ongeveer gelijkwaardige motoren  :twisted:

welke test?? ik heb alleen een stukkie getoerd op die K1200R, had me maar gezegd dat t een test was, had ik een bulletproof onderbroek aangetrokken en eens echt aan het gas gaan hangen.........
(en daarbij toen jij erop zat was je niet meer eraf te slaan hahahaha) :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"dat zal ut zijn geweest. ik schaamde me voor die Busa met die oliewalm  :twisted: Daarbij hoef ik me normaal niet in te spannen om je bij te blijven of zelfs voor :rofl:

Klopt, op die 3de rangs veldwegen die jij altijd kiest is het idd kinderspel om een Busa vóór te blijven met zo'n koffercrosser.  :jack:

Maar tijdens de "test" lukte dat toch niet meer op ongeveer gelijkwaardige motoren  :twisted:

welke test?? ik heb alleen een stukkie getoerd op die K1200R, had me maar gezegd dat t een test was, had ik een bulletproof onderbroek aangetrokken en eens echt aan het gas gaan hangen.........
(en daarbij toen jij erop zat was je niet meer eraf te slaan hahahaha) :mrgreen:

Wat een gelul in de ruimte..... hier ga ik ga ik niet eens op antwoorden
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "multinator"

welke test?? ik heb alleen een stukkie getoerd op die K1200R, had me maar gezegd dat t een test was, had ik een bulletproof onderbroek aangetrokken en eens echt aan het gas gaan hangen.........
(en daarbij toen jij erop zat was je niet meer eraf te slaan hahahaha) :mrgreen:

Citaat van: "Busaberke"
Wat een gelul in de ruimte..... hier ga ik ga ik niet eens op antwoorden

sja, dan houd de discussie op he, wel weer typisch nu wordt er een beetje repliek gegeven en nu zijn we ineens de kleine mannetjes met een complex vanwege de al eerder genoemde compensatiedrift voor andere kleine dingen des levens.....  

gaat weer lekker hiero , discussie the good the bad and the ugly wordt zoals al eerder en eerder en eerder gewoon weer de discussie wie heeft de grootste!! stelletje kinder  :twisted:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"gewoon weer de discussie wie heeft de grootste!! stelletje kinder  :twisted:

Ikke dus :mrgreen: of ging het niet over de motor :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

May Day

Nee, het ging niet over de grootste motor maar grootste bek, toch?
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober

The Dominator

Citaat van: "May Day"Nee, het ging niet over de grootste motor maar grootste bek, toch?

ja maak jij t maar helemaal spannend, die discussie gaan we volgens mij nooit uitkomen......... :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "The Dominator"
Citaat van: "multinator"

welke test?? ik heb alleen een stukkie getoerd op die K1200R, had me maar gezegd dat t een test was, had ik een bulletproof onderbroek aangetrokken en eens echt aan het gas gaan hangen.........
(en daarbij toen jij erop zat was je niet meer eraf te slaan hahahaha) :mrgreen:

Citaat van: "Busaberke"
Wat een gelul in de ruimte..... hier ga ik ga ik niet eens op antwoorden

sja, dan houd de discussie op he, wel weer typisch nu wordt er een beetje repliek gegeven en nu zijn we ineens de kleine mannetjes met een complex vanwege de al eerder genoemde compensatiedrift voor andere kleine dingen des levens.....  

gaat weer lekker hiero , discussie the good the bad and the ugly wordt zoals al eerder en eerder en eerder gewoon weer de discussie wie heeft de grootste!! stelletje kinder  :twisted:

Goed , omdat je zo aandringt:
Als je met Dwars en ondergetekende op testmotoren gaat rijden wéét je dat we niet gaan toeren of de bloesemrit gaan rijden, dus al het gelul achteraf zoals "ik was aan het toeren" en "ik had niet de juiste kleding aan" beschouw ik als kut smoesjes ter verbloeming van het feit dat je niet vooruit kwam!

Ik niet van de Beemer af te slaan?
Lamenielache , ik zou nog niet eens dood naast dat ding gevonden willen worden!

Compensatiedrift?
Hoe lang heb jij ook al weer op een Busa rondgereden?

Komop man, sinds je achter Dwars door de Dolemieten hebt gereden begin je zijn spoor wel erg duidelijk te volgen!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"

Goed , omdat je zo aandringt:
Als je met Dwars en ondergetekende op testmotoren gaat rijden wéét je dat we niet gaan toeren of de bloesemrit gaan rijden, dus al het gelul achteraf zoals "ik was aan het toeren" en "ik had niet de juiste kleding aan" beschouw ik als kut smoesjes ter verbloeming van het feit dat je niet vooruit kwam!

Ik niet van de Beemer af te slaan?
Lamenielache , ik zou nog niet eens dood naast dat ding gevonden willen worden!

Compensatiedrift?
Hoe lang heb jij ook al weer op een Busa rondgereden?

Komop man, sinds je achter Dwars door de Dolemieten hebt gereden begin je zijn spoor wel erg duidelijk te volgen!

zeg wie was diegene die niet vooruitkwam op die K1200R en met een aan de binnenkant bestoomd vizier over het circuitje reed... ikke niet he!! maargoed dikke 230 op de NL snelweg op een zaterdagmiddag vind ik hard genoeg hoor......

maargoed, heb idd zelf 4 jaar en 60.000km op de busa gereden en na een halfuurtje K kon ik alleen maar zeggen, wat ik ook eerder geventileerd heb maar je waarschijnlijk overheen gelezen hebt daar je tezeer gefocust was over hetgene wat "die anderen" nu weer af te zeiken hadden over jouw PKkanon, maargoed nog es: het remmen was fenomenaal, wat ik niet onbelagrijk vindt maar de sensatie van de busa op hoge toeren kan de K niet overtreffen....... imo moeten de remmannetjes van suzuki eens bij BMW over de schouders kijken en de remmerij ook maken zoals onze oosterburen, dan heb je een kanon en ook qua remmerij wat "stabieler"

ow ja: dwars heeft hele rit in mijn spoor gereden, nooit gedacht dat die kerel zo volgzaam kon zijn....... maarja misschien had je ook mee moeten gaan zaten we voor de verandering eens alledrie op een lijn :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "The Dominator"
zeg wie was diegene die niet vooruitkwam op die K1200R en met een aan de binnenkant bestoomd vizier over het circuitje reed... ikke niet he!! maargoed dikke 230 op de NL snelweg op een zaterdagmiddag vind ik hard genoeg hoor......

maargoed, heb idd zelf 4 jaar en 60.000km op de busa gereden en na een halfuurtje K kon ik alleen maar zeggen, wat ik ook eerder geventileerd heb maar je waarschijnlijk overheen gelezen hebt daar je tezeer gefocust was over hetgene wat "die anderen" nu weer af te zeiken hadden over jouw PKkanon, maargoed nog es: het remmen was fenomenaal, wat ik niet onbelagrijk vindt maar de sensatie van de busa op hoge toeren kan de K niet overtreffen....... imo moeten de remmannetjes van suzuki eens bij BMW over de schouders kijken en de remmerij ook maken zoals onze oosterburen, dan heb je een kanon en ook qua remmerij wat "stabieler"

ow ja: dwars heeft hele rit in mijn spoor gereden, nooit gedacht dat die kerel zo volgzaam kon zijn....... maarja misschien had je ook mee moeten gaan zaten we voor de verandering eens alledrie op een lijn :mrgreen:

Hoezo "bestoomd vizier"?
Ik reed gewoon met jullie mee over het circuitje op een motor die ik verder niet echt goed kende. Dus dan ga ik geen gekke dingen doen.

Ik heb wel degelijk gelezen wat jij goed vond aan de Beemer, en ben het óók nog eens met je eens.
De tekortkomingen van de Busa qua remmerij zijn mij afgelopen maandag op Spa wederom duidelijk geworden.

Maar ik vraag me nog steeds af waarom jij dan wel zo lang op een Busa gereden hebt.  :twisted:

En dan: met jou en Dwars naar de Dolemieten?  :shock:
Dan deel ik i.i.g. niet de bruidssuite met jullie !  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Hakinnen

:lol:

stelletje relnichten

May Day

Nu snap ik het niet meer....

Kunnen jullie nu even samenvatten wie:
A. de grootste plasser heeft
B. de grootste bek heeft
C. de grootste motor heeft
D. de grootste offtopic poster is
?????
edenon: 15 + 16 maart
Pannoniaring: 18 t/m 20 mei
Zolder: 23 juli
Spa-francorchamps: 13 + 14 aug
Assen: waarschijnlijk juni
Brno: waarschijnlijk oktober