the Good, the Bad & the Ugly

Gestart door Busaberke, 27 juni, 2006, 23:21:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: "May Day"Nu snap ik het niet meer....

Kunnen jullie nu even samenvatten wie:
A. de grootste plasser heeft
B. de grootste bek heeft
C. de grootste motor heeft
D. de grootste offtopic poster is
?????

A: Sjeelski (althans die zeik ut meeste :mrgreen:)
B: Dwars ( recalcitrant met suicidale neigingen :mrgreen:)
C: Busabearke ( Althans de meeste pk's op de brommert en dus vanzelfsprekend de kleinste plasser :rofl:)
D: ......Tsja  :roll:  Hakinnen???

:mrgreen:

jajahahaaaaaaaaaaaa
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"

Hoezo "bestoomd vizier"?
Ik reed gewoon met jullie mee over het circuitje op een motor die ik verder niet echt goed kende. Dus dan ga ik geen gekke dingen doen.

duhh doelde niet op jou maar op die kleine dikke die daar hopeloos achterbleef... de eer van bestoomd vizier is dus niet aan jou!!

Citaat van: "Busaberke"
Ik heb wel degelijk gelezen wat jij goed vond aan de Beemer, en ben het óók nog eens met je eens.
De tekortkomingen van de Busa qua remmerij zijn mij afgelopen maandag op Spa wederom duidelijk geworden.

hehe, zijn we t eindelijk eens met elkaar eens, zeg dat dan meteen!!
heb nog een setje ultrabling brembo carbon keramische blokken voor je in de aanbieding, kan je dat misschien al een beetje verbeteren....... (kan aan mij liggen maar vond dat die van mij veel harder remde)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "May Day"Nu snap ik het niet meer....

Kunnen jullie nu even samenvatten wie:
A. de grootste plasser heeft
B. de grootste bek heeft
C. de grootste motor heeft
D. de grootste offtopic poster is
?????

A: Sjeelski (althans die zeik ut meeste :mrgreen:)
B: Dwars ( recalcitrant met suicidale neigingen :mrgreen:)
C: Busabearke ( Althans de meeste pk's op de brommert en dus vanzelfsprekend de kleinste plasser :rofl:)
D: ......Tsja  :roll:  Hakinnen???

:mrgreen:

jajahahaaaaaaaaaaaa

:fuckyou:

hakinnen my ass..

achtung baby...aufhoren jetz..anders verplicht MFL uitje richting bobbejaanland..kunnen jullie mooi posen, hard gaan en laat remmen op de draaimolen.. :mrgreen:  

:wink:

Hakinnen

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "The Dominator"
zeg wie was diegene die niet vooruitkwam op die K1200R en met een aan de binnenkant bestoomd vizier over het circuitje reed... ikke niet he!! maargoed dikke 230 op de NL snelweg op een zaterdagmiddag vind ik hard genoeg hoor......

maargoed, heb idd zelf 4 jaar en 60.000km op de busa gereden en na een halfuurtje K kon ik alleen maar zeggen, wat ik ook eerder geventileerd heb maar je waarschijnlijk overheen gelezen hebt daar je tezeer gefocust was over hetgene wat "die anderen" nu weer af te zeiken hadden over jouw PKkanon, maargoed nog es: het remmen was fenomenaal, wat ik niet onbelagrijk vindt maar de sensatie van de busa op hoge toeren kan de K niet overtreffen....... imo moeten de remmannetjes van suzuki eens bij BMW over de schouders kijken en de remmerij ook maken zoals onze oosterburen, dan heb je een kanon en ook qua remmerij wat "stabieler"

ow ja: dwars heeft hele rit in mijn spoor gereden, nooit gedacht dat die kerel zo volgzaam kon zijn....... maarja misschien had je ook mee moeten gaan zaten we voor de verandering eens alledrie op een lijn :mrgreen:



Ik heb wel degelijk gelezen wat jij goed vond aan de Beemer, en ben het óók nog eens met je eens.

Ah...gaat over broeder domisjeelksi..dacht over dwars..die vindt alles goed als er beemer made in bavaria opstaat..in het land der blinden = éénoog... :mrgreen:

De tekortkomingen van de Busa qua remmerij zijn mij afgelopen maandag op Spa wederom duidelijk geworden.
Da ligt nie aan de remmerij...maar aan de Busa ... :wink:

Maar ik vraag me nog steeds af waarom jij dan wel zo lang op een Busa gereden hebt.  :twisted:

Waarschijnlijk omdat ie idd pretendeert de "langste"te hebben...size matters dudes..

En dan: met jou en Dwars naar de Dolemieten?  :shock:
Dan deel ik i.i.g. niet de bruidssuite met jullie !  :?


Haha..dwars en der sjeelskidomirooiesindschnellerposerdude inj de bruidsuite...den dwars met de vetleren beemer jarratellekes aan..sjeelski in zijn blingbling soepzoeki stoeipakske...hahahah...zie da al voor me..



:mrgreen:   :wink:

DeWitte

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "May Day"Nu snap ik het niet meer....

Kunnen jullie nu even samenvatten wie:
A. de grootste plasser heeft
B. de grootste bek heeft
C. de grootste motor heeft
D. de grootste offtopic poster is
?????

A: Sjeelski (althans die zeik ut meeste :mrgreen:)
B: Dwars ( recalcitrant met suicidale neigingen :mrgreen:)
C: Busabearke ( Althans de meeste pk's op de brommert en dus vanzelfsprekend de kleinste plasser :rofl:)
D: ......Tsja  :roll:  Hakinnen???

:mrgreen:

jajahahaaaaaaaaaaaa

:fuckyou:

hakinnen my ass..

achtung baby...aufhoren jetz..anders verplicht MFL uitje richting bobbejaanland..kunnen jullie mooi posen, hard gaan en laat remmen op de draaimolen.. :mrgreen:  

:wink:

hahhahahaha ik zeik in de boX :rofl: achtung baby :rofl:

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Volgens mij moet herr todd ofzo eens rondje met die 3 musketiers + bijbehorende testgebakjes rijden om ze ff op hun nr te zetten met zijn bandit :cool:

Wel lache, lijkt wel joe bar hiero ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Citaat van: "The Dominator"duhh doelde niet op jou maar op die kleine dikke die daar hopeloos achterbleef

:fuckyou:

:shock: klopt helemaal geen ruk van: ben alleen het 1e stuk achtergebleven: ff de K leren kennen 8) bij de bochten in slenaken ging ik toch als 1e naar boven gelijk Jan Ulrich na een bloedtransfusie  :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

Citaat van: "Dwars"gelijk Jan Ulrich na een epo transfusie  :yes6rs:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Busaberke

Citaat van: "The Dominator"
heb nog een setje ultrabling brembo carbon keramische blokken voor je in de aanbieding, kan je dat misschien al een beetje verbeteren....... (kan aan mij liggen maar vond dat die van mij veel harder remde)

kan best dat de jouwe harder remde.
Ik ben nooit tevreden geweest over de Busa remmen.
Als ik echt hard wilt remmen wordt de remkracht zeker niet recht evenredig met de knijpkracht opgebouwd, maar gaan de remmen plotseling blokkeren, en daar word ik niet vrolijk van!  :shock:

Stalen remleidingen elk jaar nieuwe remvloeistof + gesinterde remblokken hebben niet veel verbetering gebracht.  :cry:

PB me ff wat je voor die blokken wilt hebben !
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Herr Tod

Zou dat niet aan de banden kunnen liggen?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

toch vin ik die K1200R nog steeds VET :? Kijk eens wat er te krijgen is van dit hok 8)

zou ik dan toch??? :twisted:

Hier enkele speciale K1200R's  (met dank aan BMW-forum be)




K1200R"Turbo"250PK!!! :shock:  :shock:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

ziet er vet uit :cool:  Moeten ze alleen een twin onder lepelen
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Motzippaldy

Mooie lelijk is nog steeds lelijk  :mrgreen:
Proud on the South  

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away