Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

#210
########## Mijn dag kan niet meer stuk ##########

Zojuist de beroemde oud coureur Theo Bult aan de telefoon gehad, en hem gevraagd of hij ook een bijdrage kon leveren aan mijn raceverzameling, het eerste wat Theo sprak, wat leuk Tonnie dat jij je daarmee bezig houdt, wat zou je graag willen hebben, toen ik hem dat vertelde, zei hij, ik ga de zolder op, om het e.e.a bij elkaar te zoeken, ik bel je wel binnenkort.
Daarom kan mijn dag niet meer stuk.
Theo op voorhandt mijn grote dank.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

SuzukiLimburg

Geweldig!

Maaruh...Tonnie, heb jij nog wel genoeg plaats om al dat spul nee te leggen, want je verzameling moet toch ondertussen immens zijn.

Misschien kunnen we keer een forummeeting bij jou in het 'museum' organiseren, hahaha  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Road Racing Tonnie

Citaat van: SuzukiLimburg op 30 augustus, 2007, 12:00:01
Geweldig!

Maaruh...Tonnie, heb jij nog wel genoeg plaats om al dat spul nee te leggen, want je verzameling moet toch ondertussen immens zijn.

Misschien kunnen we keer een forummeeting bij jou in het 'museum' organiseren, hahaha  :D

Nou SuzukiLimburg, de ruimte is wel een probleem aan het worden, maar toch, dankzij Ma Racing, lukt het nog wel, een mens wordt dan heel erg creatief, in het zoeken naar oplossingen.
Ik zou zeggen, komt U maar. :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

#213
Gisteravond op bezoek geweest, bij de beroemde oud coureur Bennie Maatkamp, uit de 60-70tiger jaren, 14 jaar heeft hij op de racepistes doorgebracht, met zijn eigenbouw racers, op Kreidler -Maico basis, een allerhartelijkst ontvangst viel ons te deel, en Mw Maatkamp, schonk heerlijke koffie, ook de oud monteur van Bennie deed zijn opwachting, en we hebben gepraat gepraat gepraat, de tijd vloog om.
Bennie maakt heden ten dage, in zijn unieke werkplaats, nog steeds 50-125 cc racers, die heel gretig aftrek vinden.
Voor mij had hij, ook wat moois, zijnde zijn twee oude racehelmen, waar ik ontzettend mee vereerdt ben.
Bennie, mijn grote dank hiervoor, echt super.

Kijk ook eens op www.herima.nl
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Zojuist contact gehad, met een hele goede coureur uit de 60-70tiger jaren, zijnde Engelbert Kip, hebben heel gezellig gepraat, en op mijn vraag, of hij nog wat had voor mijn verzameling, was zijn antwoordt positief, hij zou het e.e.a bij elkaar zoeken, dus MIJN DAG KAN NIET MEER STUK
Engelbert op voorhandt mijn grote dank
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vanavond ga ik naar Bert Nijland, inmiddels 70 jaar, maar een hele goede coureur uit de 60/70 tiger jaren, met een Int startbewijs.
Het telefoongesprek was er heel erg prettig, dus ik verheug mij er echt op, goh wat zullen we veel te bepraten hebben, en hij had nog het e.e.a voor mijn verzameling.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Ma Racing en ik zijn weer terug van het bezoek aan Bert Nijland, het was een er heel erg gezellig, en Bert is een unieke prater, kom daar later op terug.
Voor mij had hij div zeer oude bekers, en een kastlade vol unieke documentatie, die ik nog moet doorspitten en uitsorteren, wat er ook tussen zat, waren twee boekjes met handtekeningen, van alle grote coureurs ter aarde, echt superuniek, ben daar ontzettend blij mee.
Bert, mijn ontzettende grote dank.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

************ Nooit te oud om te racen*************

De 72 jarige Engelsman Frank Cope, kon het racen niet laten, in 1969 starte hij in de GP van Rhodesie, in de 250 cc klasse, en behaalde daar een keurige vijfde plaats, de wedstrijd werdt gewonnen door niemand minder dan Jim Redman, op een Yamaha 2 cil.
Zo zie je maar weer motorrijden houdt je jong.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Gisteravond de beroemde ex coureur Rudie Markink (5x Ned kampioen) op bezoek gehad, en hij kwam met een speciale reden, Rudie had voor mij een hele grote doos met unieke racespullen van hem, laarzen-helmen-handschoenen-bekers-een mooie beborduurde vlag- raceslicks- enz, maar wat te denken van een set nieuwe carbon remschijven + blokken, nieuwprijs toendertijd 6000,- gulden.
Hebben heel fijn gepraat met elkander, Rudie heel vlot v/d tongriem gesneden, met unieke anecdotes.
Rudie mijn dank is heel groot, in mijn ogen ben jij nog altijd een hele grote topper.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Gisteren naar Oldebroek geweest, waren veteraanraces, en daar weer vele vele contacten gelegd, van bert Smit kreeg ik aldaar, vele stickers vanaf 1980 van de TT, evenals een mooi bord van de Centennial uit 1998, die toen toebehoorde aan de karaktercoureur John Ekerold
Bert mijn dank is heel groot.
Toevallig was daar Hans Koopman ook, de coureur uit Heino, die 20 jaar over de Int Nat racepistes heeft geboenderd, en Hans hoorde van mijn verzamel bezetenheid, en hij bood spontaan een raceoverall en bekers aan, nou Hans, deze week kom ik ze bij je ophalen, op voorhandt mijn grote dank.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Nog wat foto,s van unieke racers.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********