Uit Tonnie's Grote Verhalenboek

Gestart door Busaberke, 04 juli, 2006, 15:05:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

BMWhub

Tonnie zijn weer een paar mooie stukjes voor je verameling :worship-cool: :D
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Road Racing Tonnie

Kreeg gisterenavond een mailtje van 7 voudig Wereldkampioen Daniel Willemsen, of ik Dinsdagavond bij zijn werkplaats wilde komen, hij had wat klaar staan voor mijn verzameling, nou mensen, mijn dag kan niet meer stuk, het is dan wel geen wegracer, maar daarom niet minder belangrijk.
Dat worden een paar onrustge nachten :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Ik ben benieuwd Tonnie. Ik ben Daniel een aantal jaren gelden al eens tegengekomen. Daniel is een super relaxte gast en een begenadig zijspancoureur. Hij heeft de Nederlandse zijspancross na het stoppen van van Heugten en Kiggen weer aanzicht gegeven. Geweldig hoe hij jaren geleden als jong ventje samen met zijn broer alle veel oudere concurrenten in stof liet bijten.

Wat mij betreft niks anders dan hulde voor Daniel :worship-cool: :worship-cool:

http://www.youtube.com/v/N7jJB5V-xR4&hl=nl&fs=1
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Bedankt voor het filmpje, super, het leuke is, dat Daniel zijn werkplaats, niet ver van mijn woonadres is, een giga grote mooie loods, heb het nooit geweten :oops:, zal er meteen wat foto,s maken, spannend.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Vanmorgen kreeg ik een belletje, van niemand minder dan van Eef van Mil, heb al div mooie dingen van hem,
Hij vroeg, "Tonnie wanneer zit je in de buurt van Alphen a/d Rijn?, ik heb weer het e.e.a voor jou klaar staan" dit zijn leuke telefoontjes toch???? :yes6rs:
Het wordt tijd om de boel te gaan verbouwen, een verdieping erop of zo :lol:
Maar, "We zullen doorgaan, altijd maar doorgaan"
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Citaat van: Road Racing Tonnie op 13 februari, 2009, 10:14:16
Vanmorgen kreeg ik een belletje, van niemand minder dan van Eef van Mil, heb al div mooie dingen van hem,
Hij vroeg, "Tonnie wanneer zit je in de buurt van Alphen a/d Rijn?, ik heb weer het e.e.a voor jou klaar staan" dit zijn leuke telefoontjes toch???? :yes6rs:
Het wordt tijd om de boel te gaan verbouwen, een verdieping erop of zo :lol:
Maar, "We zullen doorgaan, altijd maar doorgaan"

Gewoon doorbreken naar de buren. Die waren toch verhuist :mrgreen:
Smells like rubber

Road Racing Tonnie

Gisterenavond op bezoek geweest bij Daniel Willemsen, in zijn perfecte mooie werkplaats.
de ontvangst was allerhartelijkst, de monteurs waren druk doende, om een nieuwe combinatie op te bouwen, voor dit seizoen, we hebben uitgebreidt gepraat, over zijn sport, en zijn kansen voor het nieuwe seizoen, mocht overal foto,s maken, behalve van "iets" wat als zeer geheim bestempelt mag worden ;)
Daniel had voor mij een mooie beker en een giga plaquette, van een zeer zwaar bevochten zegen in Denemarken, voor hem zelfs de meest moeilijke wedstrijd.
Daniel bedankt kerel, en succes, in het nieuwe seizoen, op naar de 8e Wereldtitel, en binnenkort wil je graag mijn verzameling komen bekijken, je bent welkom.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Deze week moest ik voor Sevinks Quadshop, naar de Polaris quad importeur in Alphen a/d Rijn, om daar een paar hele grote helse quad machines op te halen, en kon dit perfect combineren met Eef van Mil zijn toezegging v.w.b de unieke motorframe mal, waar o.a de beroemde Roton frame,s op gemaakt zijn.
tevens nog div leuke spulletjes, carburateurs bekers enz.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

@Nippon

die foto's hebben iets weg van een moskee op vrijdag  :mrgreen:

Road Racing Tonnie

Citaat van: BoxerQ op 22 februari, 2009, 11:54:49
die foto's hebben iets weg van een moskee op vrijdag  :mrgreen:

Das unne goeie BoxerQ :yes6rs:, maar hetgeen jij bedoelt, daar heb ik helemaal niks mee :lol:
Deze kleedjes zijn me erg dierbaar, vanwege het verleden, ;)
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Citaat van: Road Racing Tonnie op 22 februari, 2009, 13:44:27
Citaat van: BoxerQ op 22 februari, 2009, 11:54:49
die foto's hebben iets weg van een moskee op vrijdag  :mrgreen:

Das unne goeie BoxerQ :yes6rs:, maar hetgeen jij bedoelt, daar heb ik helemaal niks mee :lol:
Deze kleedjes zijn me erg dierbaar, vanwege het verleden, ;)

ik denk dat BoXerQ ook doelt op de schoenen (laarzen in dit geval) welke in een moskee ook altijd zo staan
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Dat geloof ik niet, maar als hij nieuwe schoenen nodig heeft................... :-X :-X :-X :mrgreen: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

Zaterdagavond naar Hooghalen (Assen) geweest, en daar een unieke foto gescoort, hij was niet echt goedkoop, maar ik "moest"hem hebben :yes6rs:
Het is 1 v/d laatste foto,s waar deze drie motor grootheden gezamelijk op staan, gezien dat Jarno Saarinen zo jammerlijk om het leven is gekomen :( :cry:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********