een Ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen

Gestart door DeWitte, 14 augustus, 2006, 17:33:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TTigertje

Damn! Zal je gebeuren.....en dat 2x.....dat je 't durft te schrijven... :thumbsup:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Herr Tod

Je kunt het schijfremslot ook meteen onder een remklauw hangen... alhoewel doe toch maar een klein stukje er onder anders valt die om als je hem van de bok af zet. Werkt prima voor de rest.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Gummi-Kuh

Da's ook toevallig, ik denk laat ik mijn horizon wat verbreden en eens op het Beemer GS forum lezen....en wat zien ik????



http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=15038


ach ja, je verkeert in goed gezelschap,zo te lezen hoeft ie gelukkig niet weer richting Margraten.
URL=http://imageshack.us][/URL]

4 WHEELS MOVE THE BODY
2 WHEELS MOVE THE SOUL

only bikers know why dogs hang out their heads out of window

Richard K.

hm sinds mijn schijfremslot eens een remschijf van mijn Bandit (ja ja lang geleden - maar wel 700 gulden rekening man) vernield heeft, zijn schijfremsloten bij mij absoluut NO GO....

even goed - jammer van de schade - en jammer dat je collega er ook bij hebt betrokken ....

beide sterkte 8)
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

Desmo-devil

Dat is zwaar kl... jongens.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik  dat stomme gele kinderachtig ogende touwtje altijd aan mijn stuur vastmaak, anders zou mij dat dus ook gebeuren met mijn vergeetachtige kop.

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Hakinnen

pokkedingen die schijfremsloten..

heb er sinds een paar maanden ook eentje als "extra", ben 'm al twee keer vergeten op een fiets die zelden van de plaats komt..

laatste keer koste me dat een hele vette kras op een carbon voorspatbordje..stickertje eroverheen danmaar

slot ligt nu op de werkbank..gebruik ik niet meer

The Dominator

hebt nu ook van die schijfremsloten met alarm van 135dB, is misschien nog wat (als je dan op bijv t vrijthof tzelfde gebeurd weet je tenminste zeker dat iedereen t hoort en ziet)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

weet je wat ut ergste is ???:lol: ondanks dat ik best stoer omviel, krijg inmiddels de truuk door. Ben toch min of meer ervaringsdeskundige :lol: en niet te evenaren, zeker op valtechnisch gebied :lol: Toch.....

da strakke blondje van 20 keek niet op of om :?  :?

hoe moet je je aanstellen voordat je een beetje aandacht krijgt :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: "Dwars"weet je wat ut ergste is ???:lol: ondanks dat ik best stoer omviel, krijg inmiddels de truuk door. Ben toch min of meer ervaringsdeskundige :lol: en niet te evenaren, zeker op valtechnisch gebied :lol: Toch.....

da strakke blondje van 20 keek niet op of om :?  :?

hoe moet je je aanstellen voordat je een beetje aandacht krijgt :mrgreen:

Je motor is niet blauw-wit  :twisted:

Offe, het is het imago wat om de GS hangt ofzo. Toen ik ooit eens te kennen gaf aan mijn vrouw een GS wel leuk te vinden zei ze bloedserieus in al haar onschuld , 'Maar daar ben je toch nog veel te jong voor...'  :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Road Racing Tonnie

Een uitspraak van een groot wijsheer :oops:

" BMW,s zijn net vallende sterren, niemand weet wanneer ze komen, of wanneer ze (om)vallen"


Sorry Hub :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

op een goeie zomerse dag staan hier wel 6 tot 8 motoren op een rij, Mijn Gs, Desmo's Duc, 'n Rt ,paar shoppers en die Kawa :lol: moet je je voorstellen dat was me dan gebeurd: gelijk die hele rij plat :rofl:

:oops:  :oops:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

Je denkt toch niet dat ik ooit nog naast je ga staan, ik kijk wel uit zeg ! :angel:

The Dominator

Citaat van: "Dwars"op een goeie zomerse dag staan hier wel 6 tot 8 motoren op een rij, Mijn Gs, Desmo's Duc, 'n Rt ,paar shoppers en die Kawa :lol: moet je je voorstellen dat was me dan gebeurd: gelijk die hele rij plat :rofl:

:oops:  :oops:

ik zeg: domino day

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

ff ter completering van het verhaal  :oops: zoals al gezegd ik had 0 schade en die kawa  :shock:  :shock: € 1900,- pleuro :rofl:

Moraal van ut verhaal, nooit naast Dwars parkeren: selbst schuld :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away