een Ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen

Gestart door DeWitte, 14 augustus, 2006, 17:33:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

maar ikke wel :oops: ff getwijfeld of ik het hier zou melden, je stelt je toch weer kwetsbaar op, maar aangezien ik alles met jullie deel dus ook in slechte tijden :wink:

Vandaag weer eens lekker met de motor naar het werk: vanmorgen lekker droog en fijn stukje kunnen sturen: Ha heerlijk denk ik onderweg na die weken verplicht koekblikken ( al is het dan een 2cv, toch anders nietwaar) :P heel happy onderweg dus :D

Drukke dag op het werk: veel gezeik, veel storingen, weinig beschikbaar personeel: veel gevregel en geregel dus maar toch eindelijk half 5  :?  Het regent wel, zegt een collega: ja ffkes me regenbroek aantrekken en naar huus: maken mij die paar druppies als stoere biker nou uit :?

Motor alvast gestart en me regenbroek ondertussen aan ut aantrekken onder de overkapping voor de hoofdingang (jep daar waar ze um laatst hadden proberen te jatten) Ik had um niet vastgelegd middels ketting aan de door BB (nog huidige werkgever) geleverde muur-ringen; Dus spring erop zet um in z'n 1 en trek op: Wat denk je?? idd, weer dat godverdommesklotekutschrijfremslot vergeten eraf te halen: kwam net als de vorige keer 0,2 mtr ver.  :oops:  :oops:  :oops: Wie had het over een Ezel dat die zich geen 2x stoot aandezelfde steen :oops:  :oops:  

Ondanks mijn nieuwe zadel (verlaagd) waar ik ook heel happy mee ben en ik dus met beide voetjes goed op moeder aarde kan staan ( ik sta sowieso goed in het leven toch?) : maakte de Beemer weer eens een keer slagzij naar rechts: :oops:  :oops:  Tof materiaal zo'n beemer en zeker die valbeugel  8) geen krasje te zien :lol: : Scheelde wel ook omdat we door de rechts naast mij geparkeerde Kawa 636 volledig werden opgevangen: wat denk je??  :oops: Yep die ook om naar rechts: ut lijkt wel een klucht nietwaar :?

Die Kawa 636 toch opgebouwd uit inferieure materialen (zoals alle Jappen :mrgreen:) gaf gelijk zijn knipperlicht, kuip links en rechts, stuurhelft rechts en zijn rem/voetstoen de geest:  :? Ondertussen komt die collega naar buiten, die wou ook naar huus :oops: Oeps me brommert ligt op de jouwe, maar aan die van mij zie je nix :rofl: sorry....

voor de horizontaal rustende Beemer met 3 man de handen uit de mouwen gestoken en weer rechtop gezet: braaf paardje :oops: en die kawa heb ik alleen rechtgetild: wist niet dat zo'n moto zo licht was :?

Zit nu het schadeformulier in te vullen :oops: en we handelen morgen de rest af: tsja collega's onder elkaar he.

Ja jullie mogen nu lachen :oops:  :oops:  :oops: ga ik ff in een hoekje zitten en me schamen  :oops:  :oops: Nie verder vertellen he wat ik voor een kuuke ben: kan ik toch zeker hier @ MFL op vertrouwen?? Toch?? :?  :?

Iemand een schijfremslot kopen?? voor 1 euro is ie van jou :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

ik heb met je te doen Dwars....klote dingen ook die schijfremsloten. heb je niet zo'n touwtje voor eraan...zo'n remainder zodat je het niet vergeet..

Gelukkig heeft je motor geen schade, jammer voor je colega.. :twisted:
en het deukje in de ego...ach, een deukje meer of minder..haha :P
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "Dwars"maar ikke wel :oops: ff getwijfeld of ik het hier zou melden, je stelt je toch weer kwetsbaar op maar aangezien ik alles met jullie deel dus ook in slechte tijden :wink:

Iemand een schijfremslot kopen?? voor 1 euro is ie van jou :mrgreen:

sja, ik als ik schrijfremslot gebruik knoop ik altijd mn contactsleutel aan sleutelhanger van slot..... weet ik zeker dat ik getriggerd wordt als ik opstap!

en zo'n touwtje, sja dat is gewoon niet stoer genoeg (eigenlijk weer net t tegenovergestelde eigenlijk nu ik er zo over nadenk, vooral die fluodingen die schreeuwen eigenlijk mijn baasje is een %$#@$)

anyway goed dat er verzekeringen zijn voor dit soort dingen!! suc6
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

ik weet ut, maar ben erachter:  :lol: ben ut toch niet zelf schuld: ik werd afgeleid door een blondje van een jaar of 20 dat voorbij liep en me uitdaagde :lol: die krijgt gewoon morgen de schuld  :whipping:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Ik heb zo'n reminder toen bij het slot gehad,
Gewoon een geel ding dat je om een kabel ofzo kan doen.
Vergeet het alleen altijd te gebruiken, dat is pas stom :oops:

Iig, succes met de schade afwikkeling en zoals de Dominator zegt, gelukkig dat er verzekeringen zijn, maar of die nog zo blij met je zijn :lol:  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

WhomBom

schijfremslot is ook leip, ik heb bijna altijd, als ik het ding gebruik, de moto al gestart, als ik dat sleuteltje aan mn contact slot zie bengelen...  :roll:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."


DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"gelukkig dat er verzekeringen zijn, maar of die nog zo blij met je zijn

ja die gasten moeten ook leven :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

:shutup:  ik heb het ook een tijdje gebruikt maar gewoon met zon fluo-touwtje naar het stuur, ben het ook geen enkele keer vergeten :lol: Wel zonde van die kawa :!:  :!:  :!:

QuattroFrits

:oops: Ik hou het maar even netjes. :oops:

Regel alles goed en hou de vriendschap erin, veel succes. :?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Busaberke

Een beemerrijder met de vallende ziekte :rofl: is dat chronisch ?   :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"Een beemerrijder met de vallende ziekte :rofl: is dat chronisch ?   :?

denk ut  :oops: ik val op Japanners :mrgreen: (zal maar niet schrijven wat P erover zei :oops:  :oops: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Busaberke"Een beemerrijder met de vallende ziekte :rofl: is dat chronisch ?   :?

denk ut  :oops: ik val op Japanners :mrgreen: (zal maar niet schrijven wat P erover zei :oops:  :oops: )

aaahhh ......... hij komt uit de kast!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

haha... ik ga eens op andere forums loeren of daar iemand schrijft een het wist u dat topic ofzo.

-- ik na een dag hard werken lekker op mijn kawa naar moeders wilde knallen.

-- mijn lieve kawa daar onder een of andere duikboot met eendesnavel lag.

-- Er zo'n platina blonde arier naast stond te grijnzen :mrgreen:
...
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

net met die collega gebeld: vond ut toch wel knap lullig :oops: of ie goed was thuisgekomen zonder achterrem en rechtervoetsteun vooral enzo met die regen :wink: iig alles ok; hij was veilig thuis gekomen en morgen handelen wij het verder af: blijkt wel dat we beiden dezelfde verzekering hebben  :roll: zal wel goed komen 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away