een Ezel stoot zich geen 2 x aan dezelfde steen

Gestart door DeWitte, 14 augustus, 2006, 17:33:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Richard K.

Citaat van: "Dwars"
Moraal van ut verhaal, nooit naast Dwars parkeren: selbst schuld :lol:

Hoe doe je dat? n grote sticker links en rechts op de tank

"het zich mét of zonder voertuig in de onmiddelijke nabijheid ophouden van deze motor (of diens eigenaar/bestuurder) is volstrekt voor eigen risico"

:wink:
R1200RT .. nou ja.. 2x dan ...& zumo 660

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

die man heeft z'n kawa ingeruild voor een Toyota Aygo :shock: ben bang dat ik um z'n hele hobby naar de filestijnen geholpen heb :? wist niet dat ik zo'n verpletterende indruk op sommigen maak :mrgreen:

dus van een


naar een
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe


Schmetzke

bwm?

CiteerLaatst aangepast door AngelInMe op Di Sep 19, 2006 3:49 pm, in totaal 1 keer bewerkt

foi foi foi  :roll:  :roll:

crazy j

living the life the way it comes

oldman

ben blij dat het voor jou goed afliep, je bent niet de eerste, zult ook niet de laatste zijn. ik was eens zo slim om op het stuurslot weg te rijden, toeval wilde dat ik linksaf moest (stuur stond dus al in goede richting).
ben 3m ver gekomen en toen met vriendinm omgepleurd, voor het oude politie bureau in brinssum, dit was toen nog tegenover postkantoor.
leuke lokatie om te gaan liggen. :oops:  geen schade, alleen deuk in ego.
even en laten leven.