Reïnkanarie Husky 610

Gestart door Steefke™, 10 oktober, 2006, 20:44:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toledo

Hij is heel mooi, nice job :thumbsup:
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Jor

Deh kleine kump met zien kleine hendjes wael euveral aan, toch bes wael henjig!!!  :lol:  :lol:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Gisteren heb ik dan eindelijk het achterspatbord gekregen. Maar toen moest wel nog ff de tukkendoos moeten opentrekken. Ik had een origineel off road spatbord besteld met de bedoeling om het achterlamp gedeelte dat aan het spatbord vastgegoten (uit een stuk) zit eraf te zagen en en DRC ledachterlichtje te monteren. Dat bleek nog een hele klus maar het resultaat mag gezien worden, teminste ik ben super tevreden met resultaat. Je weet van tevoren niet helemaal hoe het er uitgaat zien.



Smells like rubber

Bianca


Hakinnen

tering..

goede oplossing..

mooi lampke en tenminste niet echt aanwezig..

ey..bin mit da belgom sjpul bezig he..veur da alu te potse..geit bes good doamit..waal reteveul wirk..

Steefke™

 :yes6rs: Toch ne echte 4 strokes only krachtbron. :worship-cool:

Omdat ik een aantal koppelingdelen nodig had ben ik gisteren (zaterdag) weer eens met ut koekblik naar Geel gekoetst om mijn bestelde onderdelen op te halen. Helaas zoals iedere keer liepen we weer eens tegen een probleem aan. De bestelde delen paste niet terwijl het toch echt voor het type besteld was. Na lang speuren in de onderdeel fiches kwamen we tot de ontdekking dat de versnellingsbak niet van een 610 maar van een 510 was. Frans van de motorzaak vroeg me om een aantal details van het motorblok, deze kom ik bevestigen. Waarop hij wist vast te stellen dat het blok dus echt getuned is door Jorissen (fabriekstuner van Husqvarna). Ik wist wel dat er iets gebeurd was met het blok maar niet dat er bijvoorbeeld door een trucje uit te halen met de krukas de slag verlengd kom worden en dat de versnellingsbak vervangen werd door een 510 bak omdat deze sterker was en pk's beter kan overbrengen. En ik me maar afvragen hoe het mogelijk is dat hij gewoon ongeacht de veerspanning door de koppeling heen trekt. :?
Smells like rubber

Steefke™

Morgen een ritje Amsterdam geboekt. Ik heb zo goed als zeker een setje gepolijste Behr supermotardwielen met Talon naven voor de husq gekocht. ik had een stevige knik in het achterwiel die niet te herstellen is. Ik moet ze alleen ff in amsterdam op gaan halen. Dus morgen ff (met mijn neefie) op en neer crossen.
Smells like rubber

DeWitte

zijn dat van die blauwige wielen ?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

#83
Citaat van: Dwars® op 25 juli, 2008, 12:38:25
zijn dat van die blauwige wielen ?



K had ff geen kleiner afbeelding :mrgreen:
Smells like rubber

Joepie1958

wow, ik heb de computer maar even aan de beamer (nee niet de beemer gehangen), volgens mij zijn die velgen 2,40 meter hoog (en breed) :mrgreen: :mrgreen:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Hakinnen

Mooi spul :worship-cool:

miljaar..heb laatst wat slicks in 165 weggedaan..
en jouw helemaal vergeten  :oops:
was goed geweest voor op den husky.
Zal volgende keer aan je denken

DeWitte

Citaat van: Joepie1958 op 25 juli, 2008, 16:08:54
wow, ik heb de computer maar even aan de beamer (nee niet de beemer gehangen), volgens mij zijn die velgen 2,40 meter hoog (en breed) :mrgreen: :mrgreen:

nou die husk is ook best hoog hoor :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

#87
Citaat van: Joepie1958 op 25 juli, 2008, 16:08:54
wow, ik heb de computer maar even aan de beamer (nee niet de beemer gehangen), volgens mij zijn die velgen 2,40 meter hoog (en breed) :mrgreen: :mrgreen:

Ruim de beamer maar weer op :mrgreen:





Dit zijn ze ik kan eigenlijk niet wachten.
Smells like rubber

Steefke™

Citaat van: Hakinnen op 25 juli, 2008, 16:48:16
Mooi spul :worship-cool:

miljaar..heb laatst wat slicks in 165 weggedaan..
en jouw helemaal vergeten  :oops:
was goed geweest voor op den husky.
Zal volgende keer aan je denken

:thumbsup: K zal eerst deze ff kaal trekken :mrgreen:
Smells like rubber

Steefke™

Om 08.00 uur vertrokken en om 13.00 terug. ff op en neer na amsterdam. Het is altijd de vraag wat je gaat aantreffen maar ik heb er gram spijt van. De wielen zijn echt in een super staat en de bandjes (michelin pilot sport) hebben nog 70% profiel en dat alles voor een spotprijsje. Kortom het was het ritje van 430 km en 25 euries diesel zeker waard.

ff snel het achterwiel gemonteerd om te kijken hoe het er uitziet.



De velg is van Behr 17 inch X 4,5 breed (achter) met Talon naaf.

Zo was de combinatie eerst



Blauwe Akront velg met goude Talon naaf.

Omdat de blauwe kleur me nooit echt heeft aangestaan was ik al een tijdje opzoek naar een andere set en had ook al eens geinformeerd naar nieuwe velgen tot ik van de week deze set tegenkwam.
Smells like rubber