Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 08 april, 2011, 22:34:14
vlgens mij quattrofits in voerendaal

Fits was vlgens mij niet in Voerendaal en ik ook niet.
Ben gisterenmorgen even bij Wealer in Heerlen geweest en verder nergens meer.
Was misschien mijn tweelingbroer, als ik die al zou hebben.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Vandaag een oude bekende van hier getroffen. Ik was aan mijn VW bus aan het lassen buiten toen er opeens iemand tegen me begon te praten. Het bleek Didl-TLR te zijn, maar dat had ik eigenlijk pas na een minuut of 5 auwehoeren in de gaten.
Hij woont tegenwoordig ook in Hulsberg, maar de motor heeft hij verkocht.

Hij heeft wel een leuke kever dus zal hem van de zomer wel vaker tegenkomen op VW meetings.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

was die niet ongepland papa geworden??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Hij had wel een kleine ja die nog niet zo oud was. Hij had de motor in ieder geval verkocht vanwege omstandigheden en dat zal er vast mee te maken hebben gehad. Kan de beste gebeuren zeg maar.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Yvil

Ik heb hem (didl-TLR) vanmorgen in het voorbij rijden nog gespot bij z'n werk in Schin op Geul  :yes6rs:

QuattroFrits

#2270
Vanmorgen vroeg, Desmo, Dwars, Joker, Joepie, SuzukiLimburg, BusaBerke en Zoon, YZF-Ron en YZF-Davina, Rookie en Ramona en toen ik in de spiegel keek, ja hoor mezelf en dat allemaal omdat Rookie met Ramona wilde trouwen.

En om niet te vergeten, R-yen en Liekje samen met hun kleintje.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

vanavond motsi in een flits voorbij zien komen..op z'n crossert ....@Buitenlust
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Gisteren de Dwarsjes kompleet mit dur mup in Vols
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

yep, mrs en ms Joker op d'r maat
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

 afgelopen dinsdag den Joepie bie de tankstelle in m'stricht.
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Joepie1958

ik ben nog naar buiten gelopen hoe die Gaston Rahier hierboven op zo'n grote motor kwam, maar Herr BMW regelt dat wel, verlaagd zadeltje en hup daar gaat Hub :worship-cool: :worship-cool:
leuk je ontmoet te hebben :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 27 mei, 2011, 20:36:46
die Gaston Rahier :yes6rs:

:shock: Wie is dat nu weer ??  :shock:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

KTM SMT 2011

DeWitte

uit ons topic motorhelden> :cool: Rahier was ook voor mij een inspiratie :cool: :worship-cool:

Citaat van: Dwars® op 11 februari, 2006, 15:26:42
Gaston Rahier



Deze kleine belg gestart in de de motorcross WK werd in het begin bij de rally's uitgelachen vanwege zijn lengte van 1.56 op de torenhoge BMW Boxer.



Door zijn geweldige prestaties kon hij de twijfels echter snel bij menigeen meer dan weghalen. Hij eindigde in 1984 en en 1985 op de bovenste trede van het podium. 1985 haalde hij de winst zelfs op een naar de aanloop in Afrika total-loss gereden boxer. Een fenomeen imo.

In 1988 wisselde hij, wellicht gelokt door het grote geld, naar SUZUKI. Helaas was deze overstap geen succes ook vanwege strubbelingen binnen het Suzuki-team.

op deze foto zie je goed het hoogteverschil dat deze "grote" man moest overwinnen


In Februari 2005 overleed op 58 jaar aan de gevolgen van kanker een kleine taaie en getalenteerde man die de Woestijnrallye's een enorme populariteit had verschaft. :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Al doende leert men.

Bedankt.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.