Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Citaat van: slowrider op 10 januari, 2012, 18:28:00
neet te geluive  :shock:
quatro frits op eine moandig om veer oer oppe nak 4
verdomd hel de trap aan ut aafrenne :laughing49so:
om noa hoes te goan?


:schater:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

vanmiddig in eys in m'n spiegels een witte ktm
wie o wie zou dat kunnen zijn  :mrgreen:
living the life the way it comes

DeWitte

ja ben ff lekker paar uurtjes wezen uitwaaien, maar had je niet gezien J, sorry. Met welke auto was je?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

met mijn eigen eupel :P maar achter me reed vriend van me en daar achter kwam jij pas was bij de kerk in eys ging je links op
living the life the way it comes

QuattroFrits

Heel veel van jullie en de meesten met aanhang.
Het was ergens in Heerlen, het was heel gezellig en het eten was, naar mijn mening, perfect.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BMWhub

Ben vandaag door QuattroFrits gespot op de motorbeurs in Utrecht.
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

QuattroFrits

Inderdaad en SuzukiLimburg heb ik daar ook gezien, zelfs tot we weer thuis waren.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

R-yen

#2362
DeWitte @ motorbeurs Utrecht

Joepie1958

ik zou hem niet herkent hebben :mrgreen:

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joepie1958

Tjemig, even Roomser dan de Paus worden........
Vanmorgen vanuit Heerlen voor Maastricht, een Apencade (of zo iets), reed voor me bij de wegversmalling en ging toen maar over de vluchtstrook verder, op het kruisingsvlak van de A79 en A2 een Varadero over het verdrijvingsvlak aan de linkerkant, maar ook meerdere rijders die zich wel aan de regels hielden (misschien wat snel tussen de file door)
Op de terugweg een BMW GS die de afslag rechtsaf naar de scharnerweg pakte en vervolgens op het kruisingsvlak toch maar rechtdoor invoegde (ik weet niet of het verkeerslicht voor hem rood of groen was), vervolgens met alarmknipperlichten tussen de file door (en hij viel al zo op met mistlampen voor, geel fluo vestje en oranje fluo helm)

even ter completering mijn eigen vouten, één vrachtwagentje links ingehaald op de linkerrijstrook want hij reed op de as van de weg en wilde geen plaats maken, vervolgens op de rechterrijstrook nog wat auto's ingehaald omdat er weer een vrachtauto zonodig tot bijna aan het stoplicht rechts bleef rijden en toen niet kon invoegen.
Oja, en op de terugweg te hard gereden direct na de Geusselt, daar is het maar 50 km/h maar toen ik daar 60 reed vlogen ze me van alle kanten om de oren, pas bij 80 kon ik redelijk met het verkeer mee :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

tja, het verkeer is niet makkelijk...en niet makkelijk om je daaraan aan te passen al wil je je aan de regels houden, soms is het veiliger dat niet te doen....maar dat is geen vrijbrief voor te hard te rijden of rechts in te halen.. Ik denk dat we allemaal wel eens of vaker wat doen wat eigenlijk niet mag en wat zelfs gevaarlijk is.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Vrijdagavond Herr Tod in café A Gen Baan te Wijlre  :mrgreen:

Ze hadden daar de jaarvergadering van dr kromme Poekel
En ik was toevallig daar, kom normaal nooit in een kroeg  :twisted:

DeWitte

Heeft die verkering of zo, daar hoor je niks meer van

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: DeWitte op 04 maart, 2012, 18:34:47
Heeft die verkering of zo, daar hoor je niks meer van

:mrgreen:

:shock:





:mrgreen:

Proud on the South  

Yvil

Niet dat ik weet, maar volgens mij is hij echt ontzettend hard met zijn studie bezig  :yes6rs:

Ook niet onbelangrijk lijkt mij  :)