Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Diddl op 26 maart, 2012, 18:26:27
ik heb yvil vanmiddag gespot schrok me dood staat die ineens op mijn werk strak in het pak hahaha :mrgreen:

Een lederen motorpak ??  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Diddl

Citaat van: QuattroFrits op 26 maart, 2012, 18:34:37
Citaat van: Diddl op 26 maart, 2012, 18:26:27
ik heb yvil vanmiddag gespot schrok me dood staat die ineens op mijn werk strak in het pak hahaha :mrgreen:

Een lederen motorpak ??  :mrgreen:

als dat zo was was ik niet zo geschrokken weet je wel zo'n vreselijk vertegewoordigers pakje hahahaha
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

met sjlieps? een naksche reem

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Diddl

Citaat van: DeWitte op 26 maart, 2012, 20:38:06
met sjlieps? een naksche reem

:mrgreen:

dat nog net niet de rest wel
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

#2390
Hahaha wilde net hier vertellen dat het ff gezellig was enz. maar nu ik dit lees.....  :roll:
Ik had je toch verteld dat het even moest vanwegen een sollicitatiegesprek, dan moet
je er nu eenmaal even aan geloven bij sommige functies  :yes6rs: bahbah


;)  :mrgreen:


Maar goed, inderdaad Diddl gespot hahhaha Leuk weer eens even bij gekletst te hebben  :thumbsup:
En erg vette brommert  :worship-cool: Alleen die band hahahaha... Maar dat was je gelukkig met me
eens  :twisted:


ps. De sjlieps loog in dr auto  :oops: Die ging metein aaf wie ich in dr auto sjtapte hahaha


Gassie

en ik heb vandaag de mss van yvil gespot in voerendaal
ging alweer wat beter met de knie zei ze.
Citaat van: Yvil op 27 maart, 2012, 11:36:43
Hahaha wilde net hier vertellen dat het ff gezellig was enz. maar nu ik dit lees.....  :roll:
Ik had je toch verteld dat het even moest vanwegen een sollicitatiegesprek, dan moet
je er nu eenmaal even aan geloven bij sommige functies  :yes6rs: bahbah


;)  :mrgreen:


Maar goed, inderdaad Diddl gespot hahhaha Leuk weer eens even bij gekletst te hebben  :thumbsup:
En erg vette brommert  :worship-cool: Alleen die band hahahaha... Maar dat was je gelukkig met me
eens  :twisted:


ps. De sjlieps loog in dr auto  :oops: Die ging metein aaf wie ich in dr auto sjtapte hahaha
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 27 maart, 2012, 15:53:55
en ik heb vandaag de mss van yvil gespot in voerendaal
ging alweer wat beter met de knie zei ze.

Wordt ze mishandeld ??  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Citaat van: Gassie op 27 maart, 2012, 15:53:55
en ik heb vandaag de mss van yvil gespot in voerendaal
ging alweer wat beter met de knie zei ze.

Ja ze zei al dat ze met "U" gesproken had  :mrgreen: Ze heeft ff hard moeten schakelen
maar uiteindelijk was ze er toch achter met wie ze gesproken had hahaha

Gassie

gelukkig dat gezicht toen ik vroeg hoe is het met de knieƫn, zo van hoe weet die dat en wie is dat ook alweer
:shock:
Citaat van: Yvil op 28 maart, 2012, 13:46:05
Citaat van: Gassie op 27 maart, 2012, 15:53:55
en ik heb vandaag de mss van yvil gespot in voerendaal
ging alweer wat beter met de knie zei ze.

Ja ze zei al dat ze met "U" gesproken had  :mrgreen: Ze heeft ff hard moeten schakelen
maar uiteindelijk was ze er toch achter met wie ze gesproken had hahaha
KTM SMT 2011

DeWitte

Joker, Stephan72 en "Heidi" in Bocholtz bij de motorzegening ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

King-Kurt bij de Kennedymars in Sittard
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Herr Tod aan ut sjloffe in zijn Jolf

:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Hoezo? Ik was klaarwakker :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away