Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

karz

tlr nr. 46 in slenaken  :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Diddl

Citaat van: karz op 24 februari, 2008, 11:24:18
tlr nr. 46 in slenaken  :mrgreen:

nee ben ik niet
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

karz

Dat weet ik , maar 46 ken ik ook.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Standuc oppe Monster in Zumpelveld
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Diddl TL-R, de hele dag zo ongeveer, gezellig ritje naar de Ruhrsee gedaan  :yes6rs:

btw daar ligt nieuw retestrak asfalt  :twisted:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Suzuki-GirlĀ© op 24 februari, 2008, 20:40:52
Diddl TL-R, de hele dag zo ongeveer, gezellig ritje naar de Ruhrsee gedaan  :yes6rs:

btw daar ligt nieuw retestrak asfalt  :twisted:

Sinds wanneer :confused:  , 2 weken terug was ik daar ook en het is me niet opgevallen  ???
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: karz op 24 februari, 2008, 20:48:51
Citaat van: Suzuki-GirlĀ© op 24 februari, 2008, 20:40:52
Diddl TL-R, de hele dag zo ongeveer, gezellig ritje naar de Ruhrsee gedaan  :yes6rs:

btw daar ligt nieuw retestrak asfalt  :twisted:

Sinds wanneer :confused:  , 2 weken terug was ik daar ook en het is me niet opgevallen  ???

Volgens mij pas hoor, stonden nog niet eens strepen op, dus echt nog heeeeeel vers  :yes6rs:
(vanuit Kesternich naar de Ruhrsee dat hele stuk is echt heeeeeel strak geworden) :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Diddl

jup was idd een lekker ritje
en een lekker ding bij die imbiss hahahaha
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

B-Witch

Citaat van: diddl TL-R op 24 februari, 2008, 21:01:21
jup was idd een lekker ritje
en een lekker ding bij die imbiss hahahaha

Die met die cup D ???,
Mr.Kawa zei al: dat het zomaar kan groeien ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Vast wel iemand  :mrgreen: Alleen zou ik jullie niet herkennen :dunno:

Ben van ongeveer 14u tot 17u onderweg geweest. Damn, heb een lamme linkerarm
van het zwaaien naar de andere 1000 motoren wat ik tegen ben gekomen  ;)

Ben in Wijlre, Gulpen, Slenaken, Teuven, Heijenrath, Mechelen, Vijlen, enz. geweest  :mrgreen:
Ik op mn VFR samen met een collega-tafelvoetballer (op n groene Diversion) van me. Kortom
een heerlijke middag gehad!! Moest ik ff kwijt  :yes6rs:

Herr Tod

Dat gezwaai is niks voor mij :lol: Ik zwaai alleen naar mensen die ik ingehaald heb en even later weer tegenkom als ik omgedraaid ben, meestal wordt enthousiast terug gezwaaid, dat vind ik dan wel weer leuk :D Vanavond reed er ene voor me met een of andere oldtimer, 4 uitlaatjes, ronde lichtjes, echt een sjiek dingetje. Die reed nog niet eens zo slecht, net voor Holset kwam ik hem alweer tegen en ik draai om bij Vijlen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

#1436
Citaat van: Herr Tod op 24 februari, 2008, 21:43:13
Dat gezwaai is niks voor mij :lol: Ik zwaai alleen naar mensen die ik ingehaald heb en even later weer tegenkom als ik omgedraaid ben, meestal wordt enthousiast terug gezwaaid, dat vind ik dan wel weer leuk :D Vanavond reed er ene voor me met een of andere oldtimer, 4 uitlaatjes, ronde lichtjes, echt een sjiek dingetje. Die reed nog niet eens zo slecht, net voor Holset kwam ik hem alweer tegen en ik draai om bij Vijlen.

Dan ben jij dat idd geweest wat ik een tijd terug daar tegen ben gekomen, dat was namelijk op dat stuk.
En met de snelheid wat je toen had lijkt het me idd verstandiger om twee handen aan het stuur te houden ;)


standuc

Yep Dwars,
na een lange tijd van coma voor mijn Ducje heb ik um eindelijk weer kunnen reanimeren gisteren. :yes6rs:
Uiteraard met de hulp van mijn 2 jongens.  :worship-cool: Zij hebben mogen duwen.
De jongste zat achterop te genieten.........................

Zit jij in de lappenmand of jouw Varadero?

Herr Tod

Citaat van: Yvil op 25 februari, 2008, 10:52:34
Dan ben jij dat idd geweest wat ik een tijd terug daar tegen ben gekomen, dat was namelijk op dat stuk.
En met de snelheid wat je toen had lijkt het me idd verstandiger om twee handen aan het stuur te houden ;)

Hoe? Op m'n teller stond gewoon 80 hoor :yes6rs: ;)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


SuzukiLimburg

Afgelopen zaterdag Diddl-TLR, Jor en nog een handvol mede TLers gezien op de Limburgse TL minimeet in Urmond bij van der Valk.
Kon helaas niet mee gaan toeren. Thuis moet namelijk ook nog het een en ander gebeuren.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!