Hoofdmenu

Gespot

Gestart door karz, 06 september, 2005, 22:56:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 01 april, 2009, 19:03:16
vanavond in Wittem, zo rond 18:15uur? (ik zat op de winterspekaftrapmachine :-X) een gele hornet? reed ri Eys. Ik herkende alleen niet wie?

Beetje late reactie... Maar dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn. Ik zit nu al een tijdje in Eys  :yes6rs:

DeWitte

jaa, je zou nog oppe koffie komen? of mss samen eens met alle Eeser MFL-ers naar de kroeg? d'r Blieje, Timeeh en Dwars @ mini-mfl treffen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 05 april, 2009, 19:10:53
jaa, je zou nog oppe koffie komen? of mss samen eens met alle Eeser MFL-ers naar de kroeg? d'r Blieje, Timeeh en Dwars @ mini-mfl treffen :mrgreen:

Ja, ik rij dagelijks langs je huis!  :yes6rs:. Sjunne Mini...
Ik ga wel mee hoor!  :lol:

QuattroFrits

Vandaag, Beemer Bert en zijn dochter Bianca (kom eindelijk eens op het forum meid), dan weer voor me, dan weer achter me en dan weer naast me.
En er was nog een Theo Wensmann (of zoiets) bij, ook hetzelfde geintje.
Wat willen die van mij ??  :twisted:  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

BeemerBert

Citaat van: QuattroFrits op 06 april, 2009, 18:52:27
Vandaag, Beemer Bert en zijn dochter Bianca (kom eindelijk eens op het forum meid), dan weer voor me, dan weer achter me en dan weer naast me.
En er was nog een Theo Wensmann (of zoiets) bij, ook hetzelfde geintje.
Wat willen die van mij ??  :twisted:  ;)

:mrgreen: Ja die Theo had heel wat wensen  :mrgreen:

En we wilden alleen maar kijken of je op de motor ook zoveel "sjeele kaal " eruit slaat.
Ouwhoer hee.

Maar het was wel Super  :yes6rs:
Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

d'r Blieje

Citaat van: Dwars® op 05 april, 2009, 19:10:53
jaa, je zou nog oppe koffie komen? of mss samen eens met alle Eeser MFL-ers naar de kroeg? d'r Blieje, Timeeh en Dwars @ mini-mfl treffen :mrgreen:

datum prikke?
Blieve lache...8)

Timeeh

Citaat van: d'r Blieje op 08 april, 2009, 19:32:13
Citaat van: Dwars® op 05 april, 2009, 19:10:53
jaa, je zou nog oppe koffie komen? of mss samen eens met alle Eeser MFL-ers naar de kroeg? d'r Blieje, Timeeh en Dwars @ mini-mfl treffen :mrgreen:

datum prikke?

Ik vind het goed!  :lol:. Alleen deze maand hebik geen vrijdag/zaterdag avond vrij... Andere dagen ben ik wel beschikbaar.

En... Volgens mij heb ik Dwars vandaag nog in de oprit gespot!

DeWitte

ik kan alleen de vrijdagavond? mss dan ff wachten totdat we allemaal in de gelegenheid zijn? Trouwens, andere MFL-ers uit de buurt lijken me ook welkom?

als ze de beurs meebrengen dan he? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Wanneer we Ees compleet willen hebben zullen we inderdaad moeten wachten  ;)
Vrijdagavond is wmb ok
En ja, natuurlijk is iedereen welkom. Alleen de locatie is deze keer niet open voor discussie! Ees kint te voot :naughty:
Blieve lache...8)

Gassie

ik zie hier toch duidelijk een groepjes vorming onstaan  :-X
KTM SMT 2011

karz

kliekvorming, het begin van het einde  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Gassie

Citaat van: karz op 09 april, 2009, 16:24:07
kliekvorming, het begin van het einde  :yes6rs:

klopt  :yes6rs: binnenkort zzullen ze wel een eigen topic openen over eeeeeeessss :cool:
KTM SMT 2011

B-Witch

een topic over Ees? :rofl:
Dan ben je toch gauw uitgepraat over det loak :rofl: :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: d'r Blieje op 09 april, 2009, 14:29:56
Wanneer we Ees compleet willen hebben zullen we inderdaad moeten wachten  ;)
Vrijdagavond is wmb ok
En ja, natuurlijk is iedereen welkom. Alleen de locatie is deze keer niet open voor discussie! Ees kint te voot :naughty:

:stupid:

en wat kliekjesvorming?? :?: iedereen is toch welkom? :yes6rs: in Ees da wa :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

jow ig kom wel haha

vanoet gulpen is dat og wel op loop afstand te doon
:P

wanner en zo zullen we wel horen :P
living the life the way it comes