Mede vliegeniers gezocht in ut zuude!!!!

Gestart door Jor, 27 januari, 2007, 09:53:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Aij Aij... dan is dee van dig eg neet leef... moos uns get mier mit um praote missjiens?

Jor

of get dekker goan rieje....  :oops:  :oops:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

jao dat is wss de biste oplossing... dig zouws ut aoch neet leuk vinde es ze dig uirgens neerzatte en neet bekeeke... slechte zaken hè :mrgreen:

Jor

All............
4,5 moand lang in unne lèvens groate zenjdbak  :shock:  :shock:

doarum hèet dè bak oach zolang ''stil'' gestange, mèje he heit eigenlik altied al mit mich gegwoajd en gesmete....  :?
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

moags um aoch bie mig zitte es ste geine tiet hubs huur  :roll: ig zal leef zien veur ut dink  :wink:

Jor

Doa gees te al de fout in : het is geen dink , ut is eine KTM!!
En neej dat is neet ut zelfde!!
unne Huski tja das oach geen dink hoog oet unne dinky toy
meje das dan oach weer geine KTM
:mrgreen:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

ut is allemaol 1 pot naat... de kins gaas geeve, remme, en deur der pratsj dermit  8)  :mrgreen: Aojao.. en valle :D

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

mmm.... dit waor geluif ig einde discussie? Noe moot ver get nuujs verzinne :roll:

Steefke™

Citaat van: "Bianca"mmm.... dit waor geluif ig einde discussie? Noe moot ver get nuujs verzinne :roll:

ja gooi ens get neujst in de groep
Smells like rubber

Schmetzke

Citaat van: "Bianca"ut is allemaol 1 pot naat...

Ig bin ut dr neet mit eins!

KTM vergelieke mit Husky?  :shock:  :shock:

Steefke™

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Bianca"ut is allemaol 1 pot naat...

Ig bin ut dr neet mit eins!

KTM vergelieke mit Husky?  :shock:  :shock:

och ja ut is in eerdegeval geine jap want dat zou erger zeen :rofl:
Smells like rubber

Jor

wie hel dat de motor ried lich toch neet aan de motor mer aan die ''vlag'' wat aan ut stuur wappert!!!
Bie mich dan toch......  :shock:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Steefke™

Smells like rubber

Jor

Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten