Mede vliegeniers gezocht in ut zuude!!!!

Gestart door Jor, 27 januari, 2007, 09:53:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor

iemand die vant weekend gaat crossen?????
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

Ig bin mit der CR goon riejuh :mrgreen: Er waor eg leuk aont doen... deeg niex wat ig wilde ...dengdengdeng :mrgreen:

Steefke™

Citaat van: "Bianca"Ig bin mit der CR goon riejuh :mrgreen: Er waor eg leuk aont doen... deeg niex wat ig wilde ...dengdengdeng :mrgreen:

wacht mer tot ste eens een paar kjeer bis gewaes dan loestert er waal, ut is net ene hond de mos laote zeen wé de baas is en dan geit ut van zelf :wink:
Smells like rubber

Bianca

Jao ig (ahum) moot um aoch nog effe good verzuirge en nuuj sjeun geeve :mrgreen: Er plekte neet good in der pratsj :roll:

Schmetzke

Citaat van: "Bianca"Jao ig (ahum) moot um aoch nog effe good verzuirge

AHUM!!!!!  :shutup:

Mer ig doan ut mit leefde

:mrgreen:  :wink:

DeWitte

Citaat van: "Schmetzke"
Citaat van: "Bianca"Jao ig (ahum) moot um aoch nog effe good verzuirge

AHUM!!!!!  :shutup:

Mer ig doan ut mit leefde

:mrgreen:  :wink:
:laughing49so: :shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

vandaog wir mit der cr op stap gewees...  Er vloog waal 1 kier de struuke mit mig in  :roll: Mer veur de res geet ut good :mrgreen:

Jor

of stuurde stich um de struuke in :?:  :?:   :D
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca


Schmetzke

Citaat van: "Jor"of stuurde stich um de struuke in :?:  :?:   :D

Neej ig  :rofl:  :rofl:  :rofl:

Jor

Zuuste noe dei motor deit dat neet oet zich zelf.....
Dei weurd erin gesjtuurd!!!
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

:shutup:

Vaandaog ging ut waal lekker... Bin 1 kier gevalle, metein dat koppelingsdink naor de kl**te. Dus ut weurt tiet veur handkappen!
En zoondag weer der gansje daag pratsje :mrgreen:

Jor

Dan mos te die van acerbis pakke met eine aluminium beugel in zin wael duur  ( +/-100 Eu geleuf ich )  :shock:
mer doe vils de hendels zo good es neet meer kapot!!
en dat is toch wael unne hoap weirt......   :wink:
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

Bianca

Ig gaon donderdag handkappe hoole. Verjaordagscadeautje :mrgreen: Mam wool leever neet dat ig de vingers braok es ig teege un baom zouw riejuh  :)}

Steefke™

Citaat van: "Bianca"Ig gaon donderdag handkappe hoole. Verjaordagscadeautje :mrgreen: Mam wool leever neet dat ig de vingers braok es ig teege un baom zouw riejuh  :)}

dan zou ich zegge als vast ene fijne  :thumbsup:  verjoardig, donderig :?:
Smells like rubber