wat voor koekblik rij jij naast je brommert?

Gestart door DeWitte, 31 januari, 2007, 19:28:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joepie1958

Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

R-yen

Citaat van: Dwars® op 15 maart, 2011, 18:29:48
d'r staat ook een sjieke heer van stand tegen geleund :mrgreen:

Die zo te zien alle koekjes uit het koekblik zelf heeft opgesnoept  :shock:

DeWitte

bij een lexus hoort toch een dikke kop :mrgreen: (net als bij een benz :-X :oops:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: R-yen op 15 maart, 2011, 11:43:36
Hieronder mijn koekblik met de deksel open

wow ........  :worship-cool:

gaaf ding, en best wel exclusief volgens mij!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

jup, coole auto. Heb m ook in het zonnetje zien staan en rijden tijdens de Ride4Fun...wist toen niet dat die van r-yen zelf was.. :oops:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joepie1958

Is dat zo'n boombox waar ze een -op een auto lijkende- doos omheen gebouwd hebben zodat het geluid lekker ver draagt :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 19 maart, 2011, 23:29:57
Is dat zo'n boombox waar ze een -op een auto lijkende- doos omheen gebouwd hebben zodat het geluid lekker ver draagt :twisted:

De auto is goed, het geluid wat de installatie produceerd moest wettelijk verboden worden.  :evil:
En je wordt er ook nog stokdoof van.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Dan moet je in Belgie gaan wonen, daar is dat. Wat een land he, totale anarchie maar voor zoiets hebben ze dan wel een wet :lol:

Wie kent 'em nog?



:worship-cool:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus weer terug aan de Alfa (ook lekker bier trouwens :mrgreen:) ik heb op beiden een bod gedaan, morgen zal de beslissing vallen (bovenste is de sport uitvoering, de onderste is de lusso=luxe uitvoering incl selespeed versnellingsbak= schakelen op het stuur of automaat)




Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

KTM SMT 2011

karz

ik ook, en die tele-automaat rommel mogen ze houden  :yes6rs:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Mmmm...ik vind die bovense wel erg donker. Wat is er eigenlijk sport aan? Ik zie van buiten alleen andere velgen, voor de rest identiek. Heeft die een dikkere motor, kuipstoelen o.i.d? Die zilveren vind ik wat meer klasse hebben.
De overstap van MB naar AR vind ik overigens wel een aparte keuze, lijkt mij dat je dat absoluut niet met elkaar kunt vergelijken.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!