Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

 :oops: Volgens mij ben ik aan het dromen, wat ik daar schreef gaat over de Cycle-Shop en niet over Schepers.  :oops:
Waar die dan gebleven zijn mag Joost weten en aangezien ik Joost niet ken weet ik helaas dus ook niets.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

website bestaat nog gewoon en wordt  ook niks gezegd over opheffing
KTM SMT 2011

QuattroFrits

#1637
Citaat van: Gassie op 21 maart, 2013, 18:09:26
website bestaat nog gewoon en wordt  ook niks gezegd over opheffing

Staat wel een, voor mij, nieuw adres bij, Haefland 31 c.

Haefland 31


Haefland, 6441 PA Brunssum

Op dit adres:

Autobedrijf Rowin Bolt‎

Autoplaza Brunssum B.V.‎

Autoservice Ralph Eidams‎

Driessen Verspreidingen‎

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

d'r Blieje

Citaat van: QuattroFrits op 21 maart, 2013, 18:22:36
Citaat van: Gassie op 21 maart, 2013, 18:09:26
website bestaat nog gewoon en wordt  ook niks gezegd over opheffing

Staat wel een, voor mij, nieuw adres bij, Haefland 31 c.

Haefland 31


Haefland, 6441 PA Brunssum

Op dit adres:

Autobedrijf Rowin Bolt‎

Autoplaza Brunssum B.V.‎

Autoservice Ralph Eidams‎

Driessen Verspreidingen‎

Zitten nu inderdaad op Haefland. Kom er ieder dag LANGS, nog niet binnengewipt.
Je bent er zo langs, alleen een deur een een naambord. Soms wat moteren buiten.
Blieve lache...8)

Mounty

Citaat van: R-yen op 12 maart, 2013, 15:14:52
Uhm... Laat je goed voorlichten  :-X

:-X ervaring leert ja...of hoe heet dat...door schade en schande...

Ik trouw niet meer...niet met dezelfde tenminste.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

niet te filmen  :-X

wordt ik in de stromende regen op de snelweg ingehaald door een mede motorrijder  :roll:



zonder verlichting  :yawn: en dan zeuren dat 't in de vangrail wordt gedrukt  :evil:

rukkers allemaal rukkers  :yes6rs:

DeWitte

yep eens, zonder verlichting zijn rukkers. Zelfde geld voor koekblikkers zonder lampies aan. Ik heb altijd mijn verlichting aan. Al reis ik met de trein :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Citaat van: DeWitte op 26 april, 2013, 19:22:24
yep eens, zonder verlichting zijn rukkers. Zelfde geld voor koekblikkers zonder lampies aan. Ik heb altijd mijn verlichting aan. Al reis ik met de trein :mrgreen:

Jij bent dan ook "HET LICHT"  ;)
Blieve lache...8)

Yvil

#1643
Over cycle-shop gesproken (het is dat ik ze een paar posts terug voorbij zien komen), dat is
nu een mooie overzichtelijke zaak geworden  :yes6rs: Maar wat ik vooral even "van mijn hart moet",
wat wordt je daar GOED geholpen!! En wat een engele geduld hebben ze daar  :mrgreen: 2 en een half
uur hebben ze het met me vol gehouden, maar uiteindelijk ben ik er wel geslaagd!!

Van de week een nieuwe helm en Laarzen gekocht. De rugprotector is besteld om te kijken of het
bestelde model goed zit. Mocht dat niet het geval zijn waren de letterlijke woorden van Patrick
"we vinden wel iets wat past, komt helemaal goed". Dag later belt hij op of ik een voorkeur voor
wit of zwart heb omdat hij bij het bestellen erachter komt dat er 2 kleuren verkrijgbaar zijn.

Kortom fantastisch!! En ze hebben me ook nog een hele mooie prijs gemaakt. De Shoei die ik daar
nu gekocht heb krijg je voor dat geld zelfs niet bij de toch vaak goedkopere duitse concurrenten.

Dat moest ik gewoon echt even kwijt  :thumbsup:

Desmo-devil

Wil ik toch even vermelden hoe het mij verging bij Louis in Aken. Ik had onlangs een nieuwe  textiel motorbroek gekocht. Na deze drie keer gedragen te hebben was er een naadje los . Dus ik terug naar Louis, geen probleem ik kon meteen een nieuwe pakken , echter die was er niet meer in mijn maat. Ze konden ze wel nog bestellen maar dat ging drie weken duren en dat vond de verkoper te lang. Dus mocht ik een duurdere betere broek uitzoeken voor hetzelfde geld. Mijn vriendin moest ook nog een broek en vanwege mijn kapotte broek kreeg zij ook nog 30 % korting.
Een en ander heeft ook anderhalf uur geduurd en ook hier was men uiterst vriendelijk, geduldig en behulpzaam ondanks het feit dat het er heel druk was. Dus ook hier alle lof.

d'r Blieje

Citaat van: Desmo-devil op 29 april, 2013, 11:01:08
Wil ik toch even vermelden hoe het mij verging bij Louis in Aken. Ik had onlangs een nieuwe  textiel motorbroek gekocht. Na deze drie keer gedragen te hebben was er een naadje los . Dus ik terug naar Louis, geen probleem ik kon meteen een nieuwe pakken , echter die was er niet meer in mijn maat. Ze konden ze wel nog bestellen maar dat ging drie weken duren en dat vond de verkoper te lang. Dus mocht ik een duurdere betere broek uitzoeken voor hetzelfde geld. Mijn vriendin moest ook nog een broek en vanwege mijn kapotte broek kreeg zij ook nog 30 % korting.
Een en ander heeft ook anderhalf uur geduurd en ook hier was men uiterst vriendelijk, geduldig en behulpzaam ondanks het feit dat het er heel druk was. Dus ook hier alle lof.

Hep U ook een LouisFunCard  :yes6rs:
Blieve lache...8)

@Nippon

#1646
heb ik al geschreven wat me in de eifel is gebeurd op weg naar huis van de Moesel  :roll:

nou m'n oliekoeler is me van de brommer gevallen  :?  ja je gelooft 't niet  :shock:

met tanken keek ik naar een scheef hangende koeler , ik denk "What The Fuck" ik kom aan de koeler breekt me andere lip ook af ( gelukkig maar, stel je voor je rijdt 80km/u over je eigen koeler, iets om kapot te blijven
blijkt de lip te scheuren op de zetkant  :roll:
sta je dan met een hete koeler in je handen  :-\
gelukkig hebben boxers een grote gereedschapsbak aan boord   :yes6rs: met splitpennen, ijzerdraad, waterpomptang en vijlen   :mrgreen:
koeler vastgebonden en verder naar huis
gauw een nieuwe ophangbeugel maken  :yes6rs:
foto's volgen nog  :lol:

DeWitte

 :-X Da's niet mooi
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

d'r Blieje

Citaat van: @Sambal op 09 mei, 2013, 08:08:59
heb ik al geschreven wat me in de eifel is gebeurd op weg naar huis van de Moesel  :roll:

nou m'n oliekoeler is me van de brommer gevallen  :?  ja je gelooft 't niet  :shock:

met tanken keek ik naar een scheef hangende koeler , ik denk "What The Fuck" ik kom aan de koeler breekt me andere lip ook af ( gelukkig maar, stel je voor je rijdt 80km/u over je eigen koeler, iets om kapot te blijven
blijkt de lip te scheuren op de zetkant  :roll:
sta je dan met een hete koeler in je handen  :-\
gelukkig hebben boxers een grote gereedschapsbak aan boord   :yes6rs: met splitpennen, ijzerdraad, waterpomptang en vijlen   :mrgreen:
koeler vastgebonden en verder naar huis
gauw een nieuwe ophangbeugel maken  :yes6rs:
foto's volgen nog  :lol:

Moet je 's met Desmo praten...
Bij hem ging onder het rijden een olieslang van z'n zelfbouw los, die pruttelde op het achterwiel. En dat zag hij pas boven op de Barque Michel :shock:
Blieve lache...8)

Desmo-devil

Dat was een historische dag. Eerst de olieslang eraf, vervolgens gaat een van de mederijders op mijn zadel zitten tijdens een koffiestop om even te testen en breekt er een veer af. Op de terugweg kom ik in Valkenburg zonder benzine te staan, dus ik neem de motor van mijn vrouw om even thuis een jerrycan benzine te halen, wordt ik 200 meter verder aangereden door een taxi, gevolg hele voorvork in puin. Al met al een dag om nooit te vergeten. Een pluspuntje, 1,5 jaar  heeft de verzekering van de taxi, na een dreigende rechtzaak, uiteindelijk de schade betaald. :mrgreen: