Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Citaat van: Busaberke op 15 november, 2007, 13:12:39
CiteerAangerande Saoedische (19) veroordeeld tot zweepslagen

Een Saoedische jonge vrouw (19) is veroordeeld tot negentig zweepslagen omdat ze een man ontmoet had met wie ze geen familiale banden heeft. Ze werd gekidnapt, aangerand door een bende en geslagen voor haar jonge broer. Dat heeft de krant Saudi Gazette vandaag gemeld.

bron: het laatste nieuws

:shock: :shock:

Wat zijn het toch een stelletje achterlijke debielen ....

:yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs: :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Suzuki-Babe

Niet normaal meer. Waar gaat het heen in de wereld.
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

B-Witch

Citaat van: Suzuki-Babe op 15 november, 2007, 15:52:02
Niet normaal meer. Waar gaat het heen in de wereld.


Daar is het nog nooit anders geweest vrees ik die zijn ergens een paar honder jaar terug blijven steken. :evil:
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Suzuki-Girl op 15 november, 2007, 15:57:26
Citaat van: Suzuki-Babe op 15 november, 2007, 15:52:02
Niet normaal meer. Waar gaat het heen in de wereld.


Daar is het nog nooit anders geweest vrees ik die zijn ergens een paar honder jaar terug blijven steken. :evil:

Als het daar in de krant staat zal het zelfs daar toch niet aan de orde van de dag zijn.  :?
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: karz op 16 november, 2007, 08:31:47
Citaat van: Suzuki-Girl op 15 november, 2007, 15:57:26
Citaat van: Suzuki-Babe op 15 november, 2007, 15:52:02
Niet normaal meer. Waar gaat het heen in de wereld.


Daar is het nog nooit anders geweest vrees ik die zijn ergens een paar honder jaar terug blijven steken. :evil:

Als het daar in de krant staat zal het zelfs daar toch niet aan de orde van de dag zijn.  :?

Hier staat toch het toch ook iedere keer in de gazet wat voor straffen worden uitgedeeld voor bijv mishandeling, of aanranding...
Enige verschil is dat wij net wat geciviliseerder zijn hier, en niet meteen iemand afrossen met een zweep. ;)
(alhoewel er mensen zijn die daar op kicken)
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Suzuki-Girl op 16 november, 2007, 09:15:11
Hier staat toch het toch ook iedere keer in de gazet wat voor straffen worden uitgedeeld voor bijv mishandeling, of aanranding...


your point ?

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

B-Witch

Citaat van: karz op 16 november, 2007, 09:50:14
Citaat van: Suzuki-Girl op 16 november, 2007, 09:15:11
Hier staat toch het toch ook iedere keer in de gazet wat voor straffen worden uitgedeeld voor bijv mishandeling, of aanranding...


your point ?




In dat land vinden ze wss zweepslagen net zo normaal als dat wij celstraf vinden. :roll:
Schijnbaar heeft dat meisje de "wet" overtreden (want vrouwen hebben daar echt geen een recht) en dus zal Meneer de rechter haar volgens de wet van dat land hebben gestraft.
Dan komt daar een melding van in de krant.
Net als hier wanneer een uitspraak in een rechtzaak is geweest.

triest genoeg, maar dat vrouwen worden mishandeld gebeurd in wel wat meer landen dan alleen daar. :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Citaat van: Suzuki-Girl op 16 november, 2007, 10:38:54
In dat land vinden ze wss zweepslagen net zo normaal als dat wij celstraf vinden. :roll:
Schijnbaar heeft dat meisje de "wet" overtreden (want vrouwen hebben daar echt geen een recht) en dus zal Meneer de rechter haar volgens de wet van dat land hebben gestraft.
Dan komt daar een melding van in de krant.
Net als hier wanneer een uitspraak in een rechtzaak is geweest.

triest genoeg, maar dat vrouwen worden mishandeld gebeurd in wel wat meer landen dan alleen daar. :?

ah , dat stuk in de krant was een kennisgeving. Mijn fout.
Ik dacht dat het nieuws was omdat dat zelfs daar te ver zou gaan.

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Hakinnen

alez..

gaat wel ver idd

maar hier in nederland lopen er rond met 33 bollekes coke in hun kont en die krijgen opvang ipv straf.

hakki is overigens in beperkte mate voor lijfstraffen..

Wat jatten?  Prima..als je gepakt wordt kost je dat een vinger naar eigen keuze.
Iemand verkracht?  prima..zaakje eraf. Hoppa..
Iemand vermoord...kee..krijg jij ook een allesverlossend en "gewetenschonend" spuitje



ik geloof er wel in eigenlijk..dat oog om oog- tand om tand.
Het is niet je van hét natuurlijk..maar hoe dan ook zullen dit soort maatregelen het tuig wellicht in toom kunnen houden...

karz

#759
Citaat van: Hakinnen op 16 november, 2007, 16:13:08

Wat jatten?  Prima..als je gepakt wordt kost je dat een vinger naar eigen keuze.
Iemand verkracht?  prima..zaakje eraf. Hoppa..
Iemand vermoord...kee..krijg jij ook een allesverlossend en "gewetenschonend" spuitje

Alez, bij zeer zware bewijslast dan he, dat is allemaal zo moeilijk terug te draaien als je achteraf onschuldig blijkt te zijn.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Bianca

Citaat van: Hakinnen op 16 november, 2007, 16:13:08

hakki is overigens in beperkte mate voor lijfstraffen..

Wat jatten?  Prima..als je gepakt wordt kost je dat een vinger naar eigen keuze.
Iemand verkracht?  prima..zaakje eraf. Hoppa..
Iemand vermoord...kee..krijg jij ook een allesverlossend en "gewetenschonend" spuitje


Zoiets mogen ze van mij invoeren... hoppa weg ermee, aju! tuig

DeWitte

Citaat van: karz op 16 november, 2007, 16:16:38
Citaat van: Hakinnen op 16 november, 2007, 16:13:08

Wat jatten?  Prima..als je gepakt wordt kost je dat een vinger naar eigen keuze.
Iemand verkracht?  prima..zaakje eraf. Hoppa..
Iemand vermoord...kee..krijg jij ook een allesverlossend en "gewetenschonend" spuitje

Alez, bij zeer zware bewijslast dan he, dat is allemaal zo moeilijk terug te draaien als je achteraf onschuldig blijkt te zijn.

EENS, we hebben niet voor niks de doodstraf (en lijfstraffen) al meer dan 100 jaar afgeschaft: onderscheid onze beschaving net ffkes imo van 2e en 3e wereldlanden: Kijk begrijp me niet verkeerd: als zich iemand aan mijn dochter vergrijpt kan ie nooit hard genoeg lopen: gaat ie voor de ratten.  :guns: "al is de dader nog zo snel een 9mm achterhaalt um wel".   :yes6rs: Da's een instinct dat je als ouder hebt: een hond bijt je ook in je handen als je aan zijn puppies zit.

Voor de rest ben ik blij dat ik dat soort beslissingen niet hoef te nemen en zeker ook niet hoef uit te voeren:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

#762
Citaat van: Hakinnen op 16 november, 2007, 16:13:08
Wat jatten?  Prima..als je gepakt wordt kost je dat een vinger naar eigen keuze.
Iemand verkracht?  prima..zaakje eraf. Hoppa..
Iemand vermoord...kee..krijg jij ook een allesverlossend en "gewetenschonend" spuitje

:stupid:

en als je iemand geschopt én geslagen heeft gelijk vierendelen met 4 motors :mrgreen:
Smells like rubber

DeWitte

nondeju, best lastig dat stoppen met roken, mja dag 1 is bijna om.  Je kick echt af, soms wor ik heel licht in me hoofd en heb ik van die stekende hoofdpijn. (zou 3 a 4 dagen duren) :? 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

doorzitte hè! diech kins dat :worship-cool: :yes6rs: