Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 23 september, 2008, 16:34:15
!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$%^&*(!@#$%^&*(!@#$%^&*

Krijg ik een brief van het C.J.I.B waar ik absoluut niet om gevraagd heb, of ik maar even 64 euro naar die gasten wil overmaken, omdat ik in de Scheldetunnel 11 km te hard heb gereden, met mijn auto en aanhanger, toen wij in Belgie de TDM gingen ophalen.
!"#$%&_(!"#$%&_(!"#$%&_!"#$%&_()!"#$%&_
Ik ben boos, heel erg boos, wat zeg ik, ontzettend boos, je gaat toch zo totaal naar de kl.ten, dit kan ik niet meer betalen, dus reken ik op de onvoorwaardelijke steun van jullie :yes6rs: :oops: :-X :lol:, want een goede vriend laat je toch niet in de steek, nietwaar.
Onze dank is op voorhand ontzettend groot :yes6rs:

Misschien kunnen we met de hoed rond gaan :mrgreen:

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

ja kan dat voor mij ook, ik moet ook nog 124 euro aftikken en zelfs in duitsland: das dubbel genaaid toch? :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ReBel

Gisteren een "factuur" ontvangen voor 29 pleuro voor 9KM/H "te hard" (boah ey, léévensgevaarlijk :-X)
Vraag me af of die ruggengraatloze landverraders niks beters te doen hebben... kan ik wéér een keer minder naar de MacDonalds :jack:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Vandaag geheel tegen mijn principe in weer eens een rondje heuvelland gedaan  :?
Er was een grote controle gaande boven aan de berg bij Slenaken, op het rechte stuk naar boven stond een wout met een lasergun, en bovenaan  direkt na de hairpin werd je de parkeerplaats op gedirigeerd door zo'n pettemans.
(wij mochten natuurlijk gewoon doorkarren)  :lol:
Het was natuurlijk weer es mooi weer, dan willen ze wel naar buiten  :?
En bij Holset had ik ff een momentje van: heej dat klopt niet, 2 witte hemden achter een plaatsnaambord...
SHITTTT....LASERGUN....REMMUH!!!!!!!
(ik had net een slopel Astra ingehaald en ff beetje aan het gas gehangen....) :mrgreen:
Vond mezelf wel heel aardig dat ik ff naar een slungelige agent die zich ergerde dat ik hem doorhad even een big smile van jammer he?? heb getrokken  :twisted: :twisted:
Dus toen maar gauw als de wiedeweerga uit dat heuvelland en binnendoor lekker naar Geleen naar de MC Drek (had ineens enorme behoefte aan vette hap), en toen rap naar huis om daar nog gezellig aan te schuiven aan de pot van Oma  :-X :lol: :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ik vermoedde al controles, kwam via Teuven weer nederland binnen tuffen. Ben toen via sluipweggetjes door Teuvenerbos, Gulperberg en Partij ook heel rustig huiswaarts getuft. Maar het is me ook een drukte hiero op een zondag, niemeernormaal. Valt echt op, in Belgie kun je nog gewoon doorstampen en zo gauw je de grens over steekt word je ingehaald door fietsers en wandelaars.

Ik zeg het heuvelland alleen voor heuvellanders, de rest gewoon thuis blijven :mrgreen: :yes6rs: ga thuis wandelen, fietsen of brommeren :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Ben ook daar bij Teuven geweest, maar ik vond het aan de Belgische kant toch ook druk met wandelaars etc. Voor de rest ook de ge-eikte banen links laten liggen in het heuvelland.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

ja Teuven is al door de "hollanders" gevonden, je moet idd ff wat verder over grens wezen
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ik heb geen politie gezien... moeten die voor het donker thuis zijn of zo? :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: Herr Tod op 28 september, 2008, 20:40:51
Ik heb geen politie gezien... moeten die voor het donker thuis zijn of zo? :mrgreen:

:yes6rs: denk het wel  :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Was vandaag wat foto's gaan schieten en het viel me idd op hoedruk het was...pfff. Had me eigenlijk voorgenomen een snel rondje heuvelland te gaan doen voor donker maar na het zien van de drukte geen zin meer....ik ga me wel een dagje verlof plannen en een dagje door de week eropuit..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

ReBel

#972
Citaat van: Suzuki-Girl© op 28 september, 2008, 18:18:15op het rechte stuk naar boven stond een wout met een lasergun, en bovenaan  direkt na de hairpin werd je de parkeerplaats op gedirigeerd door zo'n pettemans
Als ik op zondag zou moeten werken, dan zou ik mijn frustratie ook zoveel mogelijk kenbaar maken door andere mensen het leven zuur te maken :schater:
Wat dat betreft vertonen ze, op wat genetische foutjes na, toch wel enige gelijkenis met het menselijke ras :-X

BeemerBert

Bmw R1150RT
De optimist heeft net zo vaak gelijk als de pessimist, hij leeft alleen veel gelukkiger!

BMWhub

Citaat van: ReBel op 29 september, 2008, 08:17:32
Citaat van: Suzuki-Girl© op 28 september, 2008, 18:18:15op het rechte stuk naar boven stond een wout met een lasergun, en bovenaan  direkt na de hairpin werd je de parkeerplaats op gedirigeerd door zo'n pettemans
Als ik op zondag zou moeten werken, dan zou ik mijn frustratie ook zoveel mogelijk kenbaar maken door andere mensen het leven zuur te maken :schater:
Wat dat betreft vertonen ze, op wat genetische foutjes na, toch wel gelijkenis met het menselijke ras :yes6rs:


Had hij een vak moeten leren dan had hij een baan gehad en geen werk.   :mrgreen:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair