Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gassie

Citaat van: ReBel op 03 januari, 2009, 10:40:55
Citaat van: Suzuki-Girl© op 03 januari, 2009, 07:56:03
...nogmaals part of the game.

:roll: Hmm, ik kan me niet herinneren dat ik me ooit heb "aangemeld" bij deze "game"  :evil:
De eenzijdige spelregels bevallen me helemaal niet, en al helemaal niet de wijze van interpretatie en de uitvoering door de geldlustige overheid  :evil:
:stupid:
KTM SMT 2011

@Nippon

#1066
Citaat van: ReBel op 03 januari, 2009, 10:40:55
Citaat van: Suzuki-Girl© op 03 januari, 2009, 07:56:03
...nogmaals part of the game.

:roll: Hmm, ik kan me niet herinneren dat ik me ooit heb "aangemeld" bij deze "game"  :evil:
De eenzijdige spelregels bevallen me helemaal niet, en al helemaal niet de wijze van interpretatie en de uitvoering door de geldlustige overheid  :evil:

wat jij daar vertelt is een kutverhaal  :yes6rs:

want met het zetten van je handtekening op 't rijbewijs ben je akkoord gegaan met deze "spelregels"  ;)

je praat als een surinamer die net hier is  :dunno:

Mounty

Elke zondag om 20:30 uur staat hier SBS6 op om wegmisbruikers te kunnen zien....af en toe ergeren en af en toe lachen...goeie doses.
Soms is het zelf schuld,en soms is het "kan toch ook anders..". Erger ik me teveel dan gaat ie uit.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 03 januari, 2009, 16:58:41
Citaat van: ReBel op 03 januari, 2009, 10:40:55
Citaat van: Suzuki-Girl© op 03 januari, 2009, 07:56:03
...nogmaals part of the game.

:roll: Hmm, ik kan me niet herinneren dat ik me ooit heb "aangemeld" bij deze "game"  :evil:
De eenzijdige spelregels bevallen me helemaal niet, en al helemaal niet de wijze van interpretatie en de uitvoering door de geldlustige overheid  :evil:

wat jij daar vertelt is een kutverhaal  :yes6rs:

want met het zetten van je handtekening op 't rijbewijs ben je akkoord gegaan met deze "spelregels"  ;)

je praat als een ****** die net hier is  :dunno:

nana, dit kan ook wel ietwat "vriendelijker" volgens de mfl "spelregels" :yes6rs: denk niet dat het nodig is een bepaald ras of soort mensen aan te spreken om je punt te maken? :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

je hebt gelijk

mijn excuus

DeWitte

hoeft ook weer niet, we gaan gewoon vrolijk verder  ;) 
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ReBel

Citaat van: BoxerQ op 03 januari, 2009, 16:58:41
...want met het zetten van je handtekening op 't rijbewijs ben je akkoord gegaan met deze "spelregels"  ;)

Hmm...  :roll:
Vertel me dan maar eens welke keuze ik had... Handtekening niet zetten en dan maar met de bus rijden  :-X
Nee, ik blijf erbij: de "spelregels" zijn niet van deze wereld, streven een onmogelijk doel na ("0" verkeersdoden) of worden schrijnend misbruikt om de burgers geld uit de zak te kloppen  :evil:
Ik rij liever met "veiligheid" voorop maar wordt nu gedwongen konstant met mijn neus op de snelheidsmeter te hangen en/of op flitspalen te letten en/of op achterbakse bermgraaiers...
Mijn rijbewijs heb ik gehaald om heel andere redenen: mezelf zelfstandig kunnen verplaatsen op veilige en verantwoorde manier, dat het verkeer als sommigen wordt gezien als "spelletje" vind ik al triest genoeg  :yes6rs:

Busaberke

Citaat van: Suzuki-Girl© op 03 januari, 2009, 07:56:03
Ik kijk er wel eens naar, en die laatste van gisteren was ook wel een stom geval hoor.. inhalen met hogere snelheid bij een wegwerk, en daarbij over een doorgetrokken streep gaan, en dan wegscheuren met 130 a 140 op een wat was het? 80 km weg?... en het dan ook nog niet eens zelf in de gaten hebben dat er al kilometers een auto met erg veel inzittenden wel erg zijn best doet om je bij te houden, echt niet slim hoor :-X
He zijn nog altijd de overtreders zelf die gewoon fout zitten, het risico van het spelletje dat gewoon uitgespeelt wordt:yes6rs:
Niet achteraf miauwen dat ze hun rbw kwijt zijn.. ..........eigen schuld, dikke bult  :roll:
Motorrijders zijn geen heiligen, en ik vind dat sommige van die types het ook verdienen om aan de kant gezet te worden, nogmaals part of the game.

En voor wat betreft de opmerkingen van die 2 stukken brandhout: maak ik me niet druk om want iedere autormobilist die ook maar wat te hard rijdt is een wegpiraat. :?
Dus autorijders zijn wegpiraten, en motorrijders zijn motorduivels...  :roll:

eigenlijk met een bak chips en een glas cola best wel vermakelijk om te zien hoe sommige mensen reageren :rofl:


Ik kijk ook wel eens naar die media-geile ambtenaar met z'n onderdanige kabouter.
Maar wat ik mij telkens afvraag: mag je überhaupt voor zo'n programma gefilmd worden zonder dat je toestemming daarvoor geeft?
Een burger heeft toch zeker wel het recht om z'n medewerking te weigeren aan de zelfverheerlijking van Koos en consorten?
Ik moet zelfs schriftelijk toestemming verlenen om m'n kids op school te laten filmen.

Wie weet hier meer over ?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

ReBel

Citaat van: Busaberke op 05 januari, 2009, 09:29:48
mag je überhaupt voor zo'n programma gefilmd worden zonder dat je toestemming daarvoor geeft?

Je ziet toch af en toe van die "wazige koppen", onherkenbaar gemaakt zeg maar... volgens mij waren die individuen het niet eens met uitzending van hun kop op nationale televisie  :mrgreen:
Me dunkt dat er dus wel degelijk een vorm van toestemming moet worden gegeven  :yes6rs:

SuzukiLimburg

Je moet inderdaad specifiek toestemming geven. Als jij niet wil kom je dus onherkenbaar op TV en volgens mij kun je zelfs zover gaan dat ze het stukje helemaal niet mogen uitzenden, maar dat laatste weet ik niet zeker.

Ze hebben hier ook wel eens iets over verteld bij blik op de weg of zo.

Dat in het achterhoofd houdende kun je je afvragen of de mensen die toestemming geven voor uitzending trots zijn op zich zelf omdat ze toch graag met hun kop en kenteken op TV willen.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

ja idd, GOED denkwerk :worship-cool:  als iedereen NEEN zegt tegen uitzending is het zo gedaan met dat (domme-) programma??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: ReBel op 05 januari, 2009, 12:10:31
Citaat van: Busaberke op 05 januari, 2009, 09:29:48
mag je überhaupt voor zo'n programma gefilmd worden zonder dat je toestemming daarvoor geeft?

Je ziet toch af en toe van die "wazige koppen", onherkenbaar gemaakt zeg maar... volgens mij waren die individuen het niet eens met uitzending van hun kop op nationale televisie  :mrgreen:
Me dunkt dat er dus wel degelijk een vorm van toestemming moet worden gegeven  :yes6rs:

Ik zie die balkjes ook wel eens maar dat is eigenlijk zinloos, want aan andere kenmerken zoals postuur, voertuig, stem enz. zijn mensen vaak ook nog wel te herkennen.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

Als ervaren "wegmisbruikers -filmster" kan ik jullie melden dat er niets mag worden uitgezonden als je geen
toestemming geeft. Dus je geeft of toestemming voor uitzending, je geeft toestemming voor uitzending met de bekende balkjes of je geeft geen toestemming. Wet op de privacy heet dat !  :-X In mijn geval geen toestemming dus, alleen die gast van "de Limburger" had het niet helemaal begrepen  :twisted:

Gassie

Citaat van: Desmo-devil op 05 januari, 2009, 15:22:57
Als ervaren "wegmisbruikers -filmster" kan ik jullie melden dat er niets mag worden uitgezonden als je geen
toestemming geeft. Dus je geeft of toestemming voor uitzending, je geeft toestemming voor uitzending met de bekende balkjes of je geeft geen toestemming. Wet op de privacy heet dat !  :-X In mijn geval geen toestemming dus, alleen die gast van "de Limburger" had het niet helemaal begrepen  :twisted:

wou net gaan vragen van wanneer is die uitzending dan geweest maar je hebt het geweigerd

jij stond toch toen in de krant met die grote heuvelland controle of was dat toen niet  :roll:
KTM SMT 2011

QuattroFrits

 :evil: Mij hebben ze ook nooit om toestemming tot uitzenden gevraagd, maar ik was toch mooi 100% duidelijk in beeld op 4 dec. 2008 in het 20.00 uur journaal.  :evil:

En ik hoorde dat achteraf van anderen en van collega's en dat vind ik nog het ergste.  :evil:

Was trouwens op het werk bij Sabic.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.