Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 25 mei, 2009, 09:42:54
Trouwens begrijp ik motorrijders die op deze dagen het heuvelland of de eifel opzoeken niet :-X. Ik blijf daar gewoon weg met de motor.

Ik had weinig andere keuze! het was of (flink) omrijden, of autoweg, beiden geen optie. Had met hemelvaart flink km gemaakt aan de moezel, en wilde dit afsluiten met een gemoedelijk ritje naar huis.
God Forgives, I Don't

DeWitte

ik doelde ook niet op jou en op dit specifieke geval, maar in het algemeen ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig

Citaat van: crazy j op 25 mei, 2009, 10:27:19
je kunt wel goed liegen dwars  :-X :lol: toen ik jullie gister middag inhaalde fietste je toch voorop of gingen jullie soms achteruit :mrgreen:

Lol  :lol:

Timeeh

Zo... we zijn na 5daagjes Croatië helaas weer terug moeten komen.
Kregen slecht nieuws en zijn toen halsoverkop weer terug gereden. Nu hopen dat het hier een beetje lekker weer word. Kunnen we hier nog een beetje brommeren!  :lol:

Gassie

toch niet te erg nieuws vond het al raar dat je zo snel weer op het forum was  :roll:
KTM SMT 2011

Timeeh

Citaat van: Gassie op 12 juli, 2009, 14:03:33
toch niet te erg nieuws vond het al raar dat je zo snel weer op het forum was  :roll:

De broer van m'n vader is plotseling overleden... Anders was ik niet begonnen aan die rit.

Gassie

Citaat van: Timeeh op 12 juli, 2009, 18:23:13
Citaat van: Gassie op 12 juli, 2009, 14:03:33
toch niet te erg nieuws vond het al raar dat je zo snel weer op het forum was  :roll:

De broer van m'n vader is plotseling overleden... Anders was ik niet begonnen aan die rit.
gecondeleerd dan is altijd een domper he  :cry:
KTM SMT 2011

Yvil

Gecondoleerd Timeeh en uiteraard de rest van je familie.

Steefke™

Smells like rubber

Motzippaldy

Proud on the South  

Timeeh


Timeeh

Wat een lekker ritje zou worden naar Parijs!

Het was lekker weer, zo'n 27c in Parijs zelf. Dus lekker over de Champs-Élysées rijden mooie auto's en vrouwen kijken natuurlijk haha. Onder andere 3Ferrari's 2 Lambo's en n R8tje zien langsvliegen... En dan niet te vergeten de 'achterlijke' motoren daar.

Eenmaal uit het centrum heb ik een bezorgadres in de buurt van het vliegveld CDG. Daar is de max snelheid 50km/h. Ik reed daar zo'n 65km. Ik zeg voor de ouwhoerderij tegen m'n maat die mee was gegaan: 'Zul je zien dat er politie voor ons rijd'. Met dat ik het zeg zie ik achter me een auto aankomen vliegen zonder licht aan maar MET kleine zwaailamp en sirenes.
Netjes gestopt... ik kijk in de spiegel springen er 2 agenten uit en komen al schreeuwend en met getrokken pistool op ons gericht naar ons toe lopen.
Gelukkig heb ik genoeg actie films gekeken en wist dus precies hoe ik moest reageren.  :roll:
We werden dus nog altijd met het pistool op ons gericht vriendelijk doch dringend verzocht de auto uit te komen. Ik moest tegen de auto staan voor een grondig onderzoek en m'n maat moest knielend op de grond gaan zitten.
Toen ik naast me keek en zag dat het pistool weg was... Was dat een pak van m'n hart. Daarna heb ik mijn id/rijbewijs moeten laten zien en na zo'n 5/10min lullen mochten we 'cool' verderrijden.

Het eerste wat ik dacht was... K*t nu word ik overvallen of iets dergelijks. Want een legitimatie ga je niet vragen in zo'n situatie.
Dit is nu mijn 2e aanhouding in Parijs... Maar dit sloeg echt alles. Wat moet je in Nederland wel niet doen voor ze je met een knepper uit je auto halen :?

Dus dat was mijn nachtje Parijs  :lol:

karz

Heb ik ook eens gehad in de buurt van Marseille, enorm machtsvertoon , afblaffen etc.
En als er niets aan de hand lijkt te zijn even relaxed doen en je weer verder laten rijden.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

the Stig

ben je er wel achter gekomen waar dit voor nodig was?

Timeeh

Citaat van: the Stig op 22 juli, 2009, 11:53:21
ben je er wel achter gekomen waar dit voor nodig was?

Omdat ik volgens hun 'te snel' lang kwam rijden...
Is de eerste keer dat er een knepper op me gericht was... dat is best schrikken!  :shock: