Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 21 maart, 2010, 10:04:52

Er zijn nog zat kroegen waar nog gewoon gerookt "mag " worden


Zeker, totdat er controle komt en het veel geld kost.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

#1471
Citaat van: Joker op 21 maart, 2010, 10:04:52

Er zijn nog zat kroegen waar nog gewoon gerookt "mag " worden


We hebben het over Maastricht he, er zijn zeker kroegen te vinden waar nog gerookt mag worden, maar niet in het uitgaangsgebied in Maastricht volgens mij. Maar ik kan me vergissen :dunno:
En het gaat me niet om het roken he, ik rook niet, althans geen sigaretten ofzo. Maar de lucht van poetsmiddel,schraal bier en zweet vind ook minder.

Citaat van: Joker op 21 maart, 2010, 10:04:52
Alsof er in Maastricht minder gekotst word dan in andere steden ??? !!! Kom op zeg
Ik ben ook nog nooit ergens op stap geweest waar ik  "ALLEEN MAAR" mensen heb gezien die moesten kotsen of groeperingen die geweerd moesten woden.

Ik vergelijk nergens een kotsgraad , maar ik bedoel de verhouding tussen 'prettig om naar te kijken' volk en het eerdergenoemde.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

de cafe's met geen personeel in dienst mogen wel het roken toestaat..dus als je kroegeigenaar bent en zelf achter de toog staat is dat geen probleem.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joker

Citaat van: YZF_Ron op 21 maart, 2010, 11:35:33
de cafe's met geen personeel in dienst mogen wel het roken toestaat..dus als je kroegeigenaar bent en zelf achter de toog staat is dat geen probleem.

Dat is sinds 23 feb 2010 helaas niet meer zo  :(

Hoge Raad: rookverbod geldt voor alle horeca
Het rookverbod geldt voor alle horecagelegenheden, inclusief cafés zonder personeel, zo oordeelde de Hoge Raad. De rechtszaken tegen eenmanszaken die eerder werden vrijgesproken van overtreding van het rookverbod moeten dan ook worden overgedaan

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

#1474
Ik zou het toejuichen als dat rookverbod eindelijk overal word nageleefd, ik ben het ergste soort anti-roker. (ex-kettingroker wa :mrgreen:) en wat kroegen betreft, met het juiste gezelschap (1 of 2 gelijkgezinden is al prima) kan ik mij overal (van Eys, via Heerlen en Maastricht naar Amsterdam) amuseren (wel doorzuipen wa en alleen maar bier uiteraard, geen zeveraars met sterke drank :mrgreen:). Maar het liefst in de saaie dorpskroeg op kruipafstand, dan hoeft mijn vrouw niet te rijden en kan die gerust thuis blijven :schater: gewoon met paar zelfde dorpsgekken wat liggen kuiten/zeiken/roddelen etc. :worship-cool: zo bijv op de vrijdagavond, heerlijk :yes6rs:

edit: ow ja en kotsers zijn amateurs :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Dan klopt het toch wat ze zeggen over de ex rokers
het zij nu de grootste zeurders ha ha
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Motzippaldy

Citaat van: Joker op 21 maart, 2010, 13:36:38
Dan klopt het toch wat ze zeggen over de ex rokers
het zij nu de grootste zeurders ha ha

Ik ben ex roker maar ik heb geen moeite met rokers en rook .Wat mij betreft roken mag toegestaan worden in Horeca  ;)
Proud on the South  

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

De Sjeng

Citaat van: Dwars® op 21 maart, 2010, 13:31:20
Ik zou het toejuichen als dat rookverbod eindelijk overal word nageleefd,

Zie elke dag de ellende van het roken, mag voor mij wereldwijd afgeschaft worden. :yes6rs:
God Forgives, I Don't

Joker

Er gebeuren ook dagelijks verschrikkelijke motorongelukken
Ook maar afschaffen dan ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Tja, ik ben ook geen roker, maar van mij mogen andere best roken, ook in de kroeg.
En de gevolgen van roken...wat dacht je van de gevolgen van drinken, daar hoor je nooit iemand over.
En de gevolgen van medicijnen slikken of van slecht eten...

Er zijn zoveel dingen slecht voor je...als je daar allemaal bij stil moet staan heb je geen leven meer.
Voor de duidelijkheid, ik probeer het niet aan te moedigen of goed te praten of zo, maar zo denk ik er over.
Maar ja, als niet roker en nauwelijks drinker heb ik misschien makkelijk lullen
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Citaat van: SuzukiLimburg op 21 maart, 2010, 15:39:58
Tja, ik ben ook geen roker, maar van mij mogen andere best roken, ook in de kroeg.
En de gevolgen van roken...wat dacht je van de gevolgen van drinken, daar hoor je nooit iemand over.
En de gevolgen van medicijnen slikken of van slecht eten...

Er zijn zoveel dingen slecht voor je...als je daar allemaal bij stil moet staan heb je geen leven meer.
Voor de duidelijkheid, ik probeer het niet aan te moedigen of goed te praten of zo, maar zo denk ik er over.
Maar ja, als niet roker en nauwelijks drinker heb ik misschien makkelijk lullen

Vooral dat slikken. :mrgreen: Je weet maar nooit wat je binnen krijgt
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 21 maart, 2010, 13:36:38
Dan klopt het toch wat ze zeggen over de ex rokers
het zij nu de grootste zeurders ha ha

Nu ga je toch alles over één kam scheren.  :evil:
Ik ben ex roker maar heb helemaal geen problemen met rokers, mijn eigen vrouw zit nog naast me te roken.  :yes6rs:
Van mij mag iedereen roken waar hij maar wil, ook bij mij thuis.  :yes6rs:

Ze moesten dat eeuwige gezeik over roken eindelijk eens wettelijk gaan verbieden, dan hadden veel mensen rust.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Ik vind nog altijd dat er in de kroeg gewoon gerookt moet kunnen worden.
In een restaurant ben ik er blij mee dat het niet mag (en dat voor een roker) :mrgreen:
Ex rokers die zeiken over rookoverlast, zijn in mijn ogen de grootste hypocrieten die er rondlopen.
Toen ze nog rookten zeiken over mensen die anti roken zijn, en als ze dan gestopt zijn zeiken over mensen die roken.
Hoe dubbel kun je het verzinnen... :dunno:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

eens, toch zeik ik liever dan dat ik het ruik :lol:. Bij mij thuis wordt echt niet meer gerookt en in de kroeg liever niet vlak naast me. Ben er niet mee gestopt om het van anderen wel te ruiken. Je hebt gelijk, het is dubbel maar ik schaar het onder voortschrijdend inzicht, wat ik toen lekker vond is tegenwoordig niet meer zo. Smerige, ongezonde en ook dure gewoonte :yes6rs:

Tis net als met scheten laten, mijn eigen scheet vind ik niet vies, die van anderen wel  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away