Hoofdmenu

Stoner

Gestart door Desmo-devil, 24 juni, 2007, 16:58:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"Nieuw blok zat nog niet in de Yammi.

Oh ja ik dacht het ergens gehoord te hebben  :?
Smells like rubber

Desmo-devil

Geweldig nieuw blok daar bij Yammi, zal Rossi blij mee zijn  :(
Krijgen ze  blijkbaar niet voor elkaar bij Yamaha een blok met hydraulische kleppen.
Dat is het voordeel als je al 60 jaar met desmodronische kleppen werkt.
Dan ken je de techniek door en door en het eindresultaat was weer duidelijk te zien gisteren.
STONER EN DUCATI RULES.

Respect voor de Suzuki mannen, geweldig gereden. Jammer van dat foutje vlak voor het einde.
Vermeulen is echt goed bezig. :worship-cool:

@Nippon

Citaat van: Desmo-devil op 03 september, 2007, 06:39:24
Geweldig nieuw blok daar bij Yammi, zal Rossi blij mee zijn  :(
Krijgen ze  blijkbaar niet voor elkaar bij Yamaha een blok met hydraulische kleppen.
Dat is het voordeel als je al 60 jaar met desmodronische kleppen werkt.
Dan ken je de techniek door en door en het eindresultaat was weer duidelijk te zien gisteren.
STONER EN DUCATI RULES.

Respect voor de Suzuki mannen, geweldig gereden. Jammer van dat foutje vlak voor het einde.
Vermeulen is echt goed bezig. :worship-cool:

dat zijn toch 2 heel verschillende dingen of nie  :roll:

Motzippaldy

Rossi: "The disappointment of yesterday hasn't gone away but of course the best way to deal with it has been to get back to work, and this is what we've done today. Our engineers have looked at the engine and it seems that the problem was something which could have occurred also in the old one, so it was just bad luck for us. The new engine gives us some speed advantage over the old one so we will keep on working on its development.
Proud on the South  

Hakinnen

Citaat van: BoxerQ op 03 september, 2007, 18:04:05
Citaat van: Desmo-devil op 03 september, 2007, 06:39:24
Geweldig nieuw blok daar bij Yammi, zal Rossi blij mee zijn  :(
Krijgen ze  blijkbaar niet voor elkaar bij Yamaha een blok met hydraulische kleppen.
Dat is het voordeel als je al 60 jaar met desmodronische kleppen werkt.
Dan ken je de techniek door en door en het eindresultaat was weer duidelijk te zien gisteren.
STONER EN DUCATI RULES.

Respect voor de Suzuki mannen, geweldig gereden. Jammer van dat foutje vlak voor het einde.
Vermeulen is echt goed bezig. :worship-cool:

dat zijn toch 2 heel verschillende dingen of nie  :roll:

volgens mij heeft die nieuwe krachtbron van de M1 geen van beiden maar is het systeem pneumatisch !
maar wtf..who cares..

Misano was op de ontzettend saaie race na (lijkt wel net F1 tegenwoordig dat MotoGP) wel weer tof he



;)

Desmo-devil

Sorry, helemaal correct pneumatische kleppen.
en @boxer Q, is absoluut niet hetzelfde, ik bedoel alleen te zeggen dat Ducati zoveel ervaring
heeft met de techniek die ze gebruiken dat dat een enorm voordeel is ten opzichte van
Yamaha die met een voor hun nieuwe techniek werken.

DeWitte

Citaat van: Hakinnen op 03 september, 2007, 22:25:01
Citaat van: BoxerQ op 03 september, 2007, 18:04:05
Citaat van: Desmo-devil op 03 september, 2007, 06:39:24
Geweldig nieuw blok daar bij Yammi, zal Rossi blij mee zijn  :(
Krijgen ze  blijkbaar niet voor elkaar bij Yamaha een blok met hydraulische kleppen.
Dat is het voordeel als je al 60 jaar met desmodronische kleppen werkt.
Dan ken je de techniek door en door en het eindresultaat was weer duidelijk te zien gisteren.
STONER EN DUCATI RULES.

Respect voor de Suzuki mannen, geweldig gereden. Jammer van dat foutje vlak voor het einde.
Vermeulen is echt goed bezig. :worship-cool:

dat zijn toch 2 heel verschillende dingen of nie  :roll:

volgens mij heeft die nieuwe krachtbron van de M1 geen van beiden maar is het systeem pneumatisch !
maar wtf..who cares..

Misano was op de ontzettend saaie race na (lijkt wel net F1 tegenwoordig dat MotoGP) wel weer tof he



;)

lekker wief Haki  :yes6rs: kennen we die?? :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Schmetzke

Citaat van: Desmo-devil op 03 september, 2007, 06:39:24
Dat is het voordeel als je al 60 jaar met desmodronische kleppen werkt.

Indd! En ik denk dat de desmo blokken qua vermogen gewoon niet meer te kloppen zijn, met geen enkele andere techniek. Ze kunnen nu eenmaal belachelijk veel toeren draaien die Duc's...

Maarja, Ducati heeft wel alles meezitten: Het blok, Bridgestone, Stoner...

DeWitte

#38

yep Stoner, dik verdiend wereldkampioen,  :worship-cool:

Desmo die krat Alfa komt jouw kant op. :cool:

wat een race  :mrgreen: :worship-cool: Capirossi met een waardig afscheid  :yes6rs: de Puniet die een keer geen pleisters nodig had  :lol: en wat dacht je van Yamaha-tech3 piloot Guintoli  :worship-cool:

trouwens die Stoner heeft een lekker wiefke  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Felicitaties aan Ducati,Bridgestone  :haildaking: en Ferrari  :mrgreen:

en Stoner naturlijk maar moet wel volgend jaar binnen top 3 endigen en daar twijfel ik  :-X
Proud on the South  

Hakinnen

stoner verdient wereldkampioen...absoluut  :worship-cool:

snap er geen ruk van..als je me dat aan het begin van het seizoen had verteld had ik je voor gek verklaard..

maar okay..
nog cooler is het eigenlijk wel dat dat in japan gebeurd...en dat het kleine europese ducati daar de japanse merken keihard verslaat door én de race te winnen en de titel te pakken....! respect voor ducati. ze doen het toch maar ff.

aan de andere kant...ik denk persoonlijk dat stoner ...de juiste "vorm" op het juiste zitje op het juiste moment had in 2007.. bijna foutloos en retestrak..geholpen door de power en de technologie van de duc, het falen der repsol rijders, het gezever rondom de michelins en het ontbreken van een "topfiets" voor rossi..

maar alez..that's racing...het complete pakket wint de titel!

ondanks dat..Rossi voor mij nog steeds met grote afstand het beste wat er rondloopt in dat paddock daar...
ongenaakbaar en slechts beperkt "gehandicapt" door de yamaha M1...waarbij Colin "backwards"Edwarts helemaal niks liet zien op die Yam...

Naar mijn mening..

2007: stoner / worldchampion
Rossi is King.
2008: return of the king!  (al....denk ik dat als melandri in vorm is en hij bij de duc past dat dat pakketje in 2008 wel eens vleugels gaat krijgen)

we zullen zien//


Desmo-devil



I REST MY CASE !!!  :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: :worship-cool: