Hoofdmenu

MFL Transip

Gestart door DeWitte, 23 augustus, 2007, 12:43:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

aanstaande vrijdag (avond-nacht) 24 op 25 aug zal R-yen het forum verhuizen naar onze nieuwe provider. R-yen verwacht we dan enkele minuten (ongeveer 15min) offline zijn :wink:  Zodra hij begint met de conversie zet hij het forum dus tijdelijk op non-actief zodat er geen posts verloren gaan.  :wink:

mochten er zich problemen voordoen: meld je bij een van de MFL-teamleden, maar we gaan er niet van uit. Iig MFL zal ook in een nieuw jasje gestoken worden: dus niet gelijk paniekeren :lol:

alles kunt jot 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

R-yen

Het forum is zoals je kunt zien omgezet, er zijn nog enkele zaken die gedaan moeten worden zoals:

Eerste karakter van het onderschrift is niet mee geconverteerd.

Nog niet alle smilies zijn toegevoegd.


Mocht je nog op-/aanmerkingen hebben post het dan hier.

DeWitte

eey, thanks. ffkes wennen en alle knoppies zoeken.  :P kunt jot
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Om de een of andere reden moet ik iedere keer opnieuw inloggen als ik een andere topic wil bekijken, ik heb wel ingelogt aangevinkt bij het inloggen. Ziet er wel goed uit, ff wennen maar dat mag de pret niet drukken.

kump good kump good kump good kump good kump good kump good kump good kump
Smells like rubber

Steefke™

Ik heb net ff met de instellingen gestoeid, de mogelijkheden/instellingen zijn een stuk fijner.
Smells like rubber

@Nippon

 blijvend inloggen dat lukt nog niet

Steefke™

Citaat van: BoxerQ op 25 augustus, 2007, 09:07:36
blijvend inloggen dat lukt nog niet

na een paar keer op en neer klikken pakt hij hem wel
Smells like rubber

Mounty

tjee..wat een verandering...nu de nieuwtjes eens gaan opzoeken..
Forum ziet er iig leuk uit..ff wenne ;)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

#9
inloggen gaat bij mij wel ok...rechtsonder in de textvensters staat bij jullie "gelogd" maar in mijn eigen venster staat een/mijn IP nummer..?? what's that ?

Bij het vorige kon je als je helemaal naar onder gescrold was makkelijk een stapje terug door op een link onderaan te klikken....hier moet je weer terug naar boven..minder makkelijk vind ik dan

Ik ga weer verder...

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Motzippaldy

Citaat van: FZ_Ron op 25 augustus, 2007, 09:32:43
inloggen gaat bij mij wel ok...rechtsonder in de textvensters staat bij jullie "gelogd" maar in mijn eigen venster staat een/mijn IP nummer..?? what's that ?

Bij het vorige kon je als je helemaal naar onder gescrold was makkelijk een stapje terug door op een link onderaan te klikken....hier moet je weer terug naar boven..minder makkelijk vind ik dan..

Ik ga weer verder...



I"m with Ron  :-\
Proud on the South  

Mounty

#11
Citaat van: Motzippaldy op 25 augustus, 2007, 09:34:05
Citaat van: FZ_Ron op 25 augustus, 2007, 09:32:43
inloggen gaat bij mij wel ok...rechtsonder in de textvensters staat bij jullie "gelogd" maar in mijn eigen venster staat een/mijn IP nummer..?? what's that ?

Bij het vorige kon je als je helemaal naar onder gescrold was makkelijk een stapje terug door op een link onderaan te klikken....hier moet je weer terug naar boven..minder makkelijk vind ik dan..

Ik ga weer verder...



I"m with Ron  :-\

er is wel een link maar daar moet je desbetreffende locatie eerst opzoeken in het lijstje...

btw...de eerste letters van onze citaten zijn niet zichtbaar...bij niemand...
heb het bij mij al aangepast...

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

R-yen

Citaat van: Steefke op 25 augustus, 2007, 08:21:03
Om de een of andere reden moet ik iedere keer opnieuw inloggen als ik een andere topic wil bekijken, ik heb wel ingelogt aangevinkt bij het inloggen. Ziet er wel goed uit, ff wennen maar dat mag de pret niet drukken.

kump good kump good kump good kump good kump good kump good kump good kump

Dat komt blijkbaar door de doorverwijzing van de oude host naar de nieuwe, als ik direct via de nieuwe binnenkom ben ik meteen ingelogged.

De directe link naar de nieuwe host is: http://motorforumlimburg.nl.virt6.transip.nl/

Zodra alle smilies om zijn kan de transfer beginnen en is het probleem over (als het goed is  )

B-Witch

 :'( :'( Bij mij klopt er niks meer van.....
Zie mijn onderschrift :'( :'(, ik kan het niet veranderen, want ik mag zelfs mijn eigen profiel niet zien.... :o
Enne zie geen modjes gedeelte meer....


R-yen...HELLUP!!!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Bij mij is alles dandy ;D
sometimes the same is different, but mostly it's the same.