Ik zal me even voorstellen...(Yvil)

Gestart door Yvil, 04 oktober, 2007, 23:02:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Generaal


BMWhub

Welkom bie dit clubke en good luck de twealfde. :cool: :cool:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Yvil

Thnx allemaal!!

Ben wel al redelijk zenuwachtig voor de 12e, maar dat heeft er alles mee te maken dat ik het volgens mij te graag wil.....

Ik weet het, gewoon rustig blijven en je ding doen..... Maar toch (weet niet of dat in dit topic mag maar...) iemand tips voor op het examen?!?

Mounty

Tips heb ik niet..alleen rustig blijven en niet gaan twijfelen..

Voor de rest wens ik je succes zodat je ons kunt vergezellen bij onze ritjes..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Citaat van: FZ_Ron op 09 oktober, 2007, 21:58:32
Tips heb ik niet..alleen rustig blijven en niet gaan twijfelen..

Voor de rest wens ik je succes zodat je ons kunt vergezellen bij onze ritjes..

Lijkt me zeker leuk om eens te doen, zo'n rit!!! Kom je tenminste eens op plaatsen waar je nog nooit bent geweest en heb je misschien weer wat nieuwe stukken om te rijden. Maarja, laten we eerst maar eens hopen dat ik het haal!!!  :yes6rs:

Mounty

niks hopen...je haalt dat ff en daarmee basta.. :twisted:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Diddl

welkom

een rf kun je leuke dingen ik ben er ook mee begonnen
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

B-Witch

Citaat van: Yvil op 09 oktober, 2007, 21:50:36
Thnx allemaal!!

Ben wel al redelijk zenuwachtig voor de 12e, maar dat heeft er alles mee te maken dat ik het volgens mij te graag wil.....

Ik weet het, gewoon rustig blijven en je ding doen..... Maar toch (weet niet of dat in dit topic mag maar...) iemand tips voor op het examen?!?

Heey Yvil,
tis jou topic, dus je mag dat best vragen hoor ;)

Wat FZ-Ron ook al zegt, maak je niet te druk, valt allemaal wel mee, tis niet dat je leven er vanaf hangt.
Gewoon positief blijven denken hoor!!!
Doe je ding zoals je altijd doet, meer kan je niet, en meer kunnen wij je ook niet adviseren.

Iig heeel veel succes en ik steek alvast een kaarsje voor je aan



You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

ja die kaars die zal helpen :rofl:

zal wel lukken joh, doe je ding en maak je niet druk :D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

Citaat van: Yvil op 09 oktober, 2007, 21:50:36
Thnx allemaal!!

Ben wel al redelijk zenuwachtig voor de 12e, maar dat heeft er alles mee te maken dat ik het volgens mij te graag wil.....

Ik weet het, gewoon rustig blijven en je ding doen..... Maar toch (weet niet of dat in dit topic mag maar...) iemand tips voor op het examen?!?

Je niet gek laten maken door die examinator, hij zit toch niet achterop en gewoon je zelf blijven. :puke:



Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Yvil

Citaat van: suzuki-girl op 09 oktober, 2007, 22:11:55

Iig heeel veel succes en ik steek alvast een kaarsje voor je aan





Het kaarsje heeft denk ik geholpen want IK HEB HET GEHAALD!!!!!!! :yes6rs:

Schijn ik nu verd@%$# nog een week te moeten wachten voordat ik het daadwerkelijk op mag halen!! Pure marteling zeg ik jullie!!! ;)

Maar dat mag de pret niet drukken!!! Ik heb het  :cool:

DeWitte

He klasse :yes6rs:, van harte gefeliciteerd  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Wist het wel  :lol:

Proficiat  :yeah:  :yeah:

Enne een weekje zul je nog wel doorkomen denk ik.
Voor daarna: veel plezierige en veilige km's gewenst ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017