Ik zal me even voorstellen...(Yvil)

Gestart door Yvil, 04 oktober, 2007, 23:02:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvil

Hey levensgenieters,

Ik heet Yvo, ben 25jr en woon in Valkenburg (maar ben van Wijlre!!). Vrijdag 12-10-'07
hoop ik in het bezit te komen van dat begeerde roze pasje, maar laten we vooral niet op
de feiten vooruit lopen. ;)

Stel het lukt me in één keer dan hoop ik vervolgens zo snel mogelijk in het bezit te komen
van een motor. Op dit moment (maar dat wisseld wel vaker bij mij) gaat mijn voorkeur uit
naar een Suzuki RF600R. Anders in ieder geval iets in deze richting, denk maar van hornet
tot aan Thundercat. Een echte gegronde mening kan ik toch pas vormen na er daadwerkelijk
op gereden te hebben...

Zo dat was wel even genoeg info dacht ik zo  :)  Nu maar hopen dat ik binnenkort "echt"
mee kan praten ipv alleen maar mee dromen.

Grtz,
Yvil

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

B-Witch

Welkom @ MFL  :cool:

Alvast succes met je examen, en wat betreft de keuze motor, eerst gaan proefrijden met vanalles ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Welkom Yvil  :)

Van Wijlre zeg je..daat hebben we er meer van  :-X
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Bianca


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Welkom @ MFL en succes mit ut aafrieje
Smells like rubber

Menke

Welkom @MFL en succes de 12de met je examen :thumbsup:

Herr Tod

Inge oet Wielder :mrgreen: Bis se mit de Geul weggesjpeuld of zoe? Welkom bie MFL :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Yvil

Citaat van: Herr Tod op 05 oktober, 2007, 14:56:06
Inge oet Wielder :mrgreen: Bis se mit de Geul weggesjpeuld of zoe? Welkom bie MFL :yes6rs:

Ig wis waal dat ig nooit i dat rubber bootje heij motte sjtappe  :lol:

En bedankt allemaal, wordt al helemaal warm van binnen  ;)

Motzippaldy

Welkom@MFL
Succes met je examen  ;)
Proud on the South  


QuattroFrits

Hartelijk welkom hier, ik blijf een echte bok ( valkenburger ) ook al woon ik er ruim 30 jaar niet meer.  :yes6rs:
En ook alvast heeeeeel veeel succes met je examen op 12-10.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

jow yvil

iemand van wijlre en iemand van de plus in GULPEN  :worship-cool:  :lol:

welcome @ mfl

grtz Crazy j
living the life the way it comes