Ik zal me even voorstellen...(Yvil)

Gestart door Yvil, 04 oktober, 2007, 23:02:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Menke

Het kaarsje heeft denk ik geholpen want IK HEB HET GEHAALD!!!!!!!

He Toppie ;) en heel veel rij-plezier :cool:

Motzippaldy

Proficiat en heel veel plezier met je motor(en)  :worship-cool:
Proud on the South  

Steefke™

van harte met je mooie roze kaartje :mrgreen:
Smells like rubber

QuattroFrits

Goed gedaan jochie, jij mag blijven.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Joepie1958

Rij voorzichtig, denk aan ons :D
Heel veel plezier met je plastic kaartje, stick to it :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Da-vid

welkom en proficiat met je rbw, ben benieuwd wanneer ik je hier in het dorp zie rijden :) (rij zelf op een zwarte FZR600 of een rode GS500)

Yvil

#37
Hey Da-vid,

Dan woon ik (anders heeft iemand heel erg toevallig dezelfde twee motoren) bij jou in de straat en ben je vandaag nog op de gs500 met n laser langs gekomen  :lol:
En die FZR hoor je trouwens ook van ver komen  ;)

En voor de rest, bedankt voor alle felicitaties  :yes6rs:

Grtz,
Yvo

Da-vid

Haha ja dat zijn mijn motoren. Mocht je me nog eens zien , spreek me maar aan :)

ik ga nu weg met de Gs500 :) (heb studentenkamer in mtricht en motoren staan hier bij mijn moeder)

Yvil

Hoi allemaal, ik wil me ff voorstellen....

Ik heet Yvo en ik rij sinds gisteren door het heuveland en omstreken op een zwarte
Honda VFR van '92. Om te beginnen zal ik toch maar rustig aan  gaan doen denk ik,
maar misschien mag ik eens een keer mee met een ritje van jullie. 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jongens ik ben EINDELIJK weer mobiel  :cool: En ik moet zeggen het valt me niet tegen
na die 2 jr. Dacht dat de bochten aardig vierkant zouden gaan, maar heb er nu 100km
op zitten en moet zeggen dat de schaamrandjes wat ik op de "nieuwe" bandjes had al
redelijk weg zijn  :shock: (achter dan he, voor zijn ze zo spits dat ik ze nooit rond rij volgens
mij).

Genieten, genieten en nog eens genieten zeg ik jullie!!!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Tja, die ouwe VFR van mij gaf zich nog niet zo gemakkelijk gewonnen en had er niet echt zin in...
Uiteindelijk heeft een ultrasoon reinigingsbadje voor de carburateurs wonderen gedaan  :yes6rs:

Of had je het over die andere 18 maanden dat ik op me liet wachten???  :-X :oops:

;)

Verheug me erop weer eens met je een stukje te gaan sturen!! En met de rest natuurlijk ook!!  :worship-cool: