MFL kastelenrit zondag 6-11-05

Gestart door The Dominator, 17 oktober, 2005, 09:52:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "AngelInMe"
Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"en halverwege een pitspauze.......

.... met pitspoezen?? 8) miauw :shutup:

Daar neem je P maar voor mee ;)


heeft diegene die achter je rijdt ook nog een leuk uitzicht :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

er rijdt nooit iemand vlak achter me :twisted:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"er rijdt nooit iemand vlak achter me :twisted:

:jack:

hoe dan ook:
Ik ga voor zondag de 6e!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

net groen licht vd baas gehad :? We2 :wink: ook de 6e:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "FZ_Ron"Zover ik nu weet kan ik beide weeknden niet, helaas.

Hoop dat hier snel verandering in komt zodat ik wel mee kan..
BTW: Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen de stops ?

totale route is maar 200km, dus echt dagen zullen we er niet op rijden he..... als je met wat afstappen en rondkijken rekening houd met een uurtje of 4 totaal (is natuurlijk geen eiffel waar we rijden he.....) en halverwege een pitspauze.......

Oke, zal zien of ik mee kan..
De vraag stelde ik omdat vrouwlief niet zo erg lang achterop kan zitten (bij mijn motor), en dacht eraan om haat mee te nemen.
Ik kom er nog op terug..
ff babysit regelen
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

We stoppen toch ook regelmatig om de kastelen ff te bekijken oid, nietwaar hayasjeelski?? denk daarom dat deze rit minder vermoeiend is voor duo's ondanks de totale lengte van 200km 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Als je af en toe stopt bij een kasteel dan is de rit goed te doen met een duo. Ik heb hem namelijk al 3/4 gereden bijna. Maar voor de effectieve rijtijd moet je toch maar 50 km p/u tellen dus 4 uur rijden over 200 km en de rest is stoppen/kijken en lunchen. Dus ik denk dat je er toch een uur of 6 zeker voor moet uittrekken in totaliteit die je kwijt bent aan dit dagje.

Maar het is een leuke route geworden.

PS Hayasjeelski moet wel nog die 2 offroadweggetjes waar je niet in mag rijden eruit halen. Door die weggetjes heb ik ook een lekke tuup gekregen. Daar liggen allemaal kleine scherpe steentjes  :evil:  :wink:

TTigertje

Citaat van: "Karin"PS Hayasjeelski moet wel nog die 2 offroadweggetjes waar je niet in mag rijden eruit halen. Door die weggetjes heb ik ook een lekke tuup gekregen. Daar liggen allemaal kleine scherpe steentjes  :evil:  :wink:

Die gaat ie nog ff aanvegen van te voren,

beetje organisator heeft wat over voor z'n collega's :wink:
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Karin

Citaat van: "TTigertje"
Citaat van: "Karin"PS Hayasjeelski moet wel nog die 2 offroadweggetjes waar je niet in mag rijden eruit halen. Door die weggetjes heb ik ook een lekke tuup gekregen. Daar liggen allemaal kleine scherpe steentjes  :evil:  :wink:

Die gaat ie nog ff aanvegen van te voren,

beetje organisator heeft wat over voor z'n collega's :wink:

Strak plan :?:  :thumbsup:

Busaberke

Citaat van: "Karin"
PS Hayasjeelski moet wel nog die 2 offroadweggetjes waar je niet in mag rijden eruit halen. Door die weggetjes heb ik ook een lekke tuup gekregen. Daar liggen allemaal kleine scherpe steentjes  :evil:  :wink:

sinds 'ie op die boterhammendoos met wielen rijdt heeft 'ie totaal geen ook meer voor datgene waar een motorrijder naar kijkt!  :cry:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

moet ik die sjeng toch ff bijspringen :mrgreen:  

dat die plastic gebakkies niet overal kunnen rijden is toch eerder een min dan een pro............. dus andersom is een all-road motor toch dan meer motor  :yes6rs:

All-road rulezzzzzzzzzz :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

TTigertje

Citaat van: "Dwars"
All-road rulezzzzzzzzzz :worship-cool:

4ever!
hat we're dealing with here is a complete lack of respect for the law.

Karin

Maar dat zijn weggetjes waar ook een All-road op de bon gaat, je mag daar niet rijden....of je er nou wel de banden naar hebt of niet.  :wink:

Busaberke

Citaat van: "Dwars"
All-road rulezzzzzzzzzz


pffffff........
op de wegen die jij uitzoekt, ja  :?

goed, nu weer ON-TOPIC! :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "Dwars"
All-road rulezzzzzzzzzz


pffffff........
op de wegen die jij uitzoekt, ja  :?

goed, nu weer ON-TOPIC! :mrgreen:

ja zo lust ik er nog een paar :twisted: en trouwens als jij begint ben ik niet te houden :nana9oi:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away