MFL kastelenrit zondag 6-11-05

Gestart door The Dominator, 17 oktober, 2005, 09:52:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

oke hier komtie dan, hebben het er al over gehad, http://www.motorforumlimburg.nl/viewtopic.php?t=43  de MFL herfstkastelentocht door belgisch limburg, wat kunnen jullie verwachten:
- vallende bladeren en eikels
- modder, mais, bieten op de weg door traktoren
- gevarieerde route van een 200km
- in de route een plek om wat te drinken en evt te lunsjen
- beginpunt MCdonalds maastricht
- eindpunt Markt Maaseik

daar het natuurlijk een herfstrit is moeten we er ook rekening mee houden dat t slecht weer kan zijn dus voor de posers en zonrijders, weersvoorspelling in de gaten houden!

wie gaat er mee:

Dwars
BusaBerke        
Karin                
Hayasjeelski      
R-YEN                
Rookie      
Herr Tod
TTigertje
Suzuki-girl (+ guy)
AngelInMe
QuattroFrits
rvs-gps
Desmo-Devil
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Wij (mijn betere helft en ikke dus) willen sowieso mee; uiteraard hier en daar een kijkje bij een mooi kasteel nemen  :P  en lekker een happie eten onderweg.
:wink:
Iig ff thuis overleggen en evt. oppas inregelen: kom er zsm op terug
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

In het weekend van 29/30 oktober kan ik i.i.g. niet.  :cry:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

B-Witch

Ik kan allebei de weekenden.
denk dat manlief meerijdt, moet ik alleen nog wat voor de kids regelen.
:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Ik kan allebei de weekenden.
denk dat manlief meerijdt, moet ik alleen nog wat voor de kids regelen.
:wink:

Manlief al aangemeld @MFL ?? :wink: Kun jij toch ff doen voor um doen, die jong werkt al zo hard voor jou :roll: ??  :mrgreen: incl piccie's uiteraard :P
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

kan hem wel aanmelden, denk alleen niet dat hij achter de pjoeter plaatsneemt zelf. :shock:
heb je dan zo weinig aan he?
piccies die komen wel
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"kan hem wel aanmelden, denk alleen niet dat hij achter de pjoeter plaatsneemt zelf. :shock:

lokken?? :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Karin

Ik kan alle dagen. Heb nu de eerste dag gestemd maar en zag dat ik de eerste en enigste ben tot nu toe  :?

The Dominator

Citaat van: "Karin"Ik kan alle dagen. Heb nu de eerste dag gestemd maar en zag dat ik de eerste en enigste ben tot nu toe  :?

kan ook gezellig zijn in je eentje..... (zal wel een tip geven waar je beter kan gaan eten/drinken)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

The Dominator

Citaat van: "Karin"Ik kan alle dagen. Heb nu de eerste dag gestemd maar en zag dat ik de eerste en enigste ben tot nu toe  :?

kan ook gezellig zijn in je eentje..... (zal wel een tip geven waar je beter kan gaan eten/drinken)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Karin

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Karin"Ik kan alle dagen. Heb nu de eerste dag gestemd maar en zag dat ik de eerste en enigste ben tot nu toe  :?

kan ook gezellig zijn in je eentje..... (zal wel een tip geven waar je beter kan gaan eten/drinken)

Whahaha... :lol:

Mounty

Zover ik nu weet kan ik beide weeknden niet, helaas.

Hoop dat hier snel verandering in komt zodat ik wel mee kan..
BTW: Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen de stops ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "FZ_Ron"Zover ik nu weet kan ik beide weeknden niet, helaas.

Hoop dat hier snel verandering in komt zodat ik wel mee kan..
BTW: Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen de stops ?

totale route is maar 200km, dus echt dagen zullen we er niet op rijden he..... als je met wat afstappen en rondkijken rekening houd met een uurtje of 4 totaal (is natuurlijk geen eiffel waar we rijden he.....) en halverwege een pitspauze.......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

Citaat van: "hayasjeelski"en halverwege een pitspauze.......

.... met pitspoezen?? 8) miauw :shutup:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

AngelInMe

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "hayasjeelski"en halverwege een pitspauze.......

.... met pitspoezen?? 8) miauw :shutup:

Daar neem je P maar voor mee ;)

Ik kan alle dagen volgens mij...