MFL kastelenrit zondag 6-11-05

Gestart door The Dominator, 17 oktober, 2005, 09:52:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin


DeWitte

Citaat van: "Karin"Modjes....have peace  :angel:

maak je niet ongerust wij wassen zelfs samen af (als het moet :oops: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"maak je niet ongerust wij wassen zelfs samen af (als het moet :oops: )

:shock:

dat zouden we toch stil houden!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

iig kick :wink: wie gaat er nog meer mee??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

Ik zal het vrouwtje eens vragen, voorlopig stem ik voor de 6de (of stond de datum nu al vast?)

Busaberke

Citaat van: "R-yen"(of stond de datum nu al vast?)

min of meer, ja :mrgreen:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Mounty

Ik ga in ieder geval niet mee...helaas.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "FZ_Ron"Ik ga in ieder geval niet mee...helaas.

wrom nie; komt de datum slecht uit of vind je de route ruk?? :? als het prive is ok. laat het anders ff weten? of verschuiven 1maand of zo??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Het heeft meerdere redenen, dus laat jullie niet ophouden en maak er een leuke dag van...ik ben na de winter weer van de partij voor ritjes...
Mocht er verandering inkomen...dan horen jullie het als eerste natuurlijk....Duhhh
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Rookie

Beetje late reactie maar ik ga iig mee. Welke datum maakt me niet zoveel uit.

Welke datum staat nu vast? :?

Karin

Citaat van: "Rookie"Beetje late reactie maar ik ga iig mee. Welke datum maakt me niet zoveel uit.

Welke datum staat nu vast? :?

De meeste kunnen de 6e. En dan zal mijn enkel ook wel weer enigszins genezen zijn voor een ritje  :wink:

The Dominator

Citaat van: "Rookie"Beetje late reactie maar ik ga iig mee. Welke datum maakt me niet zoveel uit.

Welke datum staat nu vast? :?

vrijdagavond nog effe met BusaBerke gebakkeleid over de datum, onder voorbehoudt dat t niet sneeuwt/hagelt/stormt wordt t dus 6 november!
ga komend weekend nog effe de route langs en speciaal voor Karin de verboden in te rijden borden bij ruilverkavelingsweggetjes weghalen :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "hayasjeelski"ruilverkavelingsweggetjes :mrgreen:

:shock:

moet ik soms off-road banden monteren ?

:?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "hayasjeelski"ruilverkavelingsweggetjes :mrgreen:

:shock:

moet ik soms off-road banden monteren ?

:?

neej hoor, neem wel sleepkabels mee in mn broodtrommel :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

stoer  8) 6 nov dus 8) wie gaat er nu allemaal mee?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away