Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Gassie

Citaat van: Desmo-devil op 16 maart, 2011, 12:13:03
Ik denk dat het zeker de bedoeling was, ze rijden  maar 70 km/h , dan komt je motor echt niet vanzelf zo ver omhoog bij uitaccelereren.
En eerder in het filpje doet hij het ook al een keer. Wat een sukkel  :shock:
het is wel 70 mijl per uur en niet 70 km/h dus toch nog 112 km/h
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 16 maart, 2011, 16:07:46
Citaat van: Desmo-devil op 16 maart, 2011, 12:13:03
Ik denk dat het zeker de bedoeling was, ze rijden  maar 70 km/h , dan komt je motor echt niet vanzelf zo ver omhoog bij uitaccelereren.
En eerder in het filpje doet hij het ook al een keer. Wat een sukkel  :shock:
het is wel 70 mijl per uur en niet 70 km/h dus toch nog 112 km/h

Ik kan het verschil niet zien, of het Km/h is of M/h
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

niet slim, maar in ieder geval wel goed beschermend gekleed :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Gassie

Citaat van: QuattroFrits op 16 maart, 2011, 17:21:54
Citaat van: Gassie op 16 maart, 2011, 16:07:46
Citaat van: Desmo-devil op 16 maart, 2011, 12:13:03
Ik denk dat het zeker de bedoeling was, ze rijden  maar 70 km/h , dan komt je motor echt niet vanzelf zo ver omhoog bij uitaccelereren.
En eerder in het filpje doet hij het ook al een keer. Wat een sukkel  :shock:
het is wel 70 mijl per uur en niet 70 km/h dus toch nog 112 km/h

Ik kan het verschil niet zien, of het Km/h is of M/h
ik zie aan de borden aan de kant en de kenteken platen dat het ergens in amerika is en dan is het mijl
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Ik heb een canadese Honda en die heeft er gewoon Km/h op staan.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Dat is omdat ze in Canada met het metrisch systeem werken en in de Verenigde Staten niet.
In Canada werken ze dus met Km/h en in de VS met Mph (Miles per hour).

Dit filmpje is inderdaad in Amerika gemaakt en zal dus in Mph zijn.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Die gaat wel snel liggen. Of zie ik dat verkeerd?
Hij heeft inderdaad geluk dat die chauffeur stopt anders was het toch krak voetje!  :lol:

Joker

Ik vind het ook maar een vreemd geval.
of zou hij geen remmen hebben gehad op die ketel ?
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

SuzukiLimburg

Waarschijnlijk zo hard geschrokken van die vrachtwagen dat hij vol in de voorrem heeft geknepen.
Dat voetje valt volgens mij wel mee, want de vrachtwagen stond al stil voordat hij er tegenaan gleed, dus als die wel was doorgereden was hij tegen de wielen aangeschoven of zelfs achter de wielen langs.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Timeeh

Citaat van: SuzukiLimburg op 29 april, 2011, 13:40:46
Waarschijnlijk zo hard geschrokken van die vrachtwagen dat hij vol in de voorrem heeft geknepen.
Dat voetje valt volgens mij wel mee, want de vrachtwagen stond al stil voordat hij er tegenaan gleed, dus als die wel was doorgereden was hij tegen de wielen aangeschoven of zelfs achter de wielen langs.

Haha ons CSI mannetje! :D

QuattroFrits

Citaat van: Timeeh op 29 april, 2011, 14:58:48
Citaat van: SuzukiLimburg op 29 april, 2011, 13:40:46
Waarschijnlijk zo hard geschrokken van die vrachtwagen dat hij vol in de voorrem heeft geknepen.
Dat voetje valt volgens mij wel mee, want de vrachtwagen stond al stil voordat hij er tegenaan gleed, dus als die wel was doorgereden was hij tegen de wielen aangeschoven of zelfs achter de wielen langs.

Haha ons CSI mannetje! :D

Niet zo hard, dadelijk weet iedereen het.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: SuzukiLimburg op 29 april, 2011, 13:40:46
Waarschijnlijk zo hard geschrokken van die vrachtwagen dat hij vol in de voorrem heeft geknepen.
Dat voetje valt volgens mij wel mee, want de vrachtwagen stond al stil voordat hij er tegenaan gleed, dus als die wel was doorgereden was hij tegen de wielen aangeschoven of zelfs achter de wielen langs.

tis gewoon een sukkel  :roll:

SuzukiLimburg

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

tsja als we alle sukkels op motoren ervan af halen, wordt het een stuk rustiger op de weg. Zo'n rijbewijs zou toch eigenlijk een proef van bekwaamheid moeten zijn? Imo ligt de lat nog te laag. :roll:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away