Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Desmo-devil

#795
Citaat van: De Sjeng op 18 maart, 2012, 11:21:31
Damn!! Bert,

Da's Kilo Utrecht Tango, hopelijk word het snel opgelost.
En nu? laten maken of iets anders? (ik zou mij op deze niet meer veilig voelen)

Nee geen andere, ik ga het fietske zelf repareren. Ik heb een en ander nagemeten, voorvork, frame en achterbrug lijken onbeschadigd en recht. Vandaag gaat de motor naar een motorzaak en woensdag komt de expert daar naar toe, daarna weet ik zeker of alle vitale delen recht zijn.Het blok en de tank zijn onbeschadigd dankzij de valbeugels. De rest is wat nieuwe kapjes, voetsteunen en wat spuit en richtwerk. Een ander achterwiel heb ik inmiddels al gevonden via Marktplaats bij een jongen uit Beek,voor een meer dan redelijke prijs, dus dat valt alweer mee.

bedankt voor alle medeleven  :thumbsup:

De Sjeng

Citaat van: Desmo-devil op 19 maart, 2012, 10:34:20
bedankt voor alle medeleven  :thumbsup:

Aléé je bent biker of je bent het niet...
God Forgives, I Don't

Timeeh

Wow, lees het nu pas. Gelukkig heb je zelf niets ernstigs!
Succes met het herstellen!

Desmo-devil

Gisteren is de expert geweest en hij heeft de fiets verzekeringstechnisch total loss verklaard.
Nu maakt mij dat niet zo heel veel uit. Mocht het zo zijn dat we de tegenpartij aansprakelijk kunnen
stellen dan levert me dat nog een leuke euro op, dus in feite is dat niet eens zo ongunstig gezien ík
toch geen afstand doe van de motor. De economische waarde is vastgesteld op 5000 euro (meer als ik betaald heb)
en de rest waarde ligt rond de 1500 euro. Dus als het mee zit krijg ik het verschil uitgekeerd. Alleen zal dat
een langdurige geschiedenis worden. Morgen ga ik de motor terug halen en kunnen we gaan strippen en
kijken wat we allemaal nodig hebben. Een achterwiel heb ik al gevonden voor een prikkie en staat hier al
in de garage. Lang leve Marktplaats. :mrgreen:
Als alles meezit dan rij ik volgende week weer.

Joker

Geweldig. Net bekomen van de 1e schrik en gewoon weer vooruitkijken en doorgaan  :worship-cool:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 23 maart, 2012, 06:03:53
Geweldig. Net bekomen van de 1e schrik en gewoon weer vooruitkijken en doorgaan  :worship-cool:

Het hele leven bestaat toch alleen uit "vallen en opstaan".

Heel veel succes Desmo.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

Citaat van: QuattroFrits op 24 maart, 2012, 09:46:00
Citaat van: Joker op 23 maart, 2012, 06:03:53
Geweldig. Net bekomen van de 1e schrik en gewoon weer vooruitkijken en doorgaan  :worship-cool:

Het hele leven bestaat toch alleen uit "vallen en opstaan".

Heel veel succes Desmo.  :yes6rs:
Klopt helemaal Frits. Maar ik ken er ook die na een schuiver weer gewoon zijn opgestaan maar nooit meer op de motor zijn gestapt.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Citaat van: Joker op 24 maart, 2012, 15:15:30
Citaat van: QuattroFrits op 24 maart, 2012, 09:46:00
Citaat van: Joker op 23 maart, 2012, 06:03:53
Geweldig. Net bekomen van de 1e schrik en gewoon weer vooruitkijken en doorgaan  :worship-cool:

Het hele leven bestaat toch alleen uit "vallen en opstaan".

Heel veel succes Desmo.  :yes6rs:
Klopt helemaal Frits. Maar ik ken er ook die na een schuiver weer gewoon zijn opgestaan maar nooit meer op de motor zijn gestapt.
Die ken ik helaas ook, ik vind dat erg jammer, maar ja, wie ben ik.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Desmo-devil

Allez, hoezo nooit meer opstappen, ik baal nu al na een week mooi weer.
Maar het gaat de goede kant op. Achterkant is al helemaal klaar, ben nog aan het wachten op een paar onderdelen, maar in principe zou ik al kunnen rijden. :mrgreen:

Joepie1958

met angst en beven zit ik te wachten of het bekenden zijn die zojuist het leven hebben verloren op de toeristenweg in Vaals, nb. door een eenzijdig ongeval :no: :no:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

is pas om 16:45uur gebeurd

CiteerTwee doden bij ongeluk Vaals

Bij een eenzijdig ongeluk in de gemeente Vaals zijn woensdagmiddag twee motorrijders om het leven gekomen. Het ongeluk gebeurde rond kwart voor vijf op de Epenerbaan.

Vaals
Van onze verslaggever

Nadere gegevens ontbreken nog
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

living the life the way it comes

Motzippaldy

Ik ben net boven gewest  :cry: :(  weg is nog steeds afgesloten.
Proud on the South  

crazy j

Citaat van: Motzippaldy op 28 maart, 2012, 19:56:09
Ik ben net boven gewest  :cry: :(  weg is nog steeds afgesloten.
zag het bij 112 meldingen dat er nieuwe ploeg van brandweer erheen ging voor assistentie natuurlijk.
living the life the way it comes

Yvil

Laten we hopen dat we ze niet kennen  :? Ik ben wel benieuwd naar de toedracht :(