Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: De Sjeng op 03 december, 2012, 12:31:19
Ai....dat ziet er pijnlijk uit. Hij,  zijn FJR en bootje in de prak. (En ook nog op film  :-X )

En die zijkoffer dan.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joker

 Shit ha ha . zo wil je niet op de film.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil

Dat ziet er wel heel dom uit, maar dit is iets wat iedereen zomaar kan gebeuren. Even niet aan je zijkoffers denken en daar ga je. Is me ook wel eens gebeurd dat ik met een zijkoffer een paaltje schampte. Maar deze heeft wel erg veel pech.

Joker

Citaat van: Desmo-devil op 04 december, 2012, 12:16:22
Dat ziet er wel heel dom uit, maar dit is iets wat iedereen zomaar kan gebeuren. Even niet aan je zijkoffers denken en daar ga je. Is me ook wel eens gebeurd dat ik met een zijkoffer een paaltje schampte. Maar deze heeft wel erg veel pech.

Inderdaad we hebben waarschijnlijk bijna allemaal wel eenst iets stoms mee gemaakt. zo ben ik in Frankrijk ooit op een politie auto gebotst. mss iets voor een nieuw topic ? "domme" ervaringen
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

Desmo-devil

Ik las op internet dat het een motorjournalist is die daar rijd voor foto's ten behoeve van een testverslag van deze splinternieuwe Yammie. En dan gebeurd hem dit, dat zal hij nog lang moeten horen van zijn collega's hahaha. Leuk voor de dealer die de motor ter beschikking heeft gesteld, wel goed voor de verkoop, meer dan een miljoen hits op You tube hadden ze anders nooit gehaald :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

wat doe ie nou voor een rare beweging in de bocht
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 16 december, 2012, 10:19:46
wat doe ie nou voor een rare beweging in de bocht

Schrikreactie bij het zien van een politieman.
Stel je voor het was een politievrouw geweest.  :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Mulholland Highway?  't is gewoon wachten tot er weer zo'n coureur komt die de bocht niet haalt :yawn:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joker

Echt vreemd. het lijkt wel er op dat hij de bocht te traag neemt en de zwaartekracht gewoon zijn werk doet.
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

QuattroFrits

Zo kun je natuurlijk ook op een treinspoor gaan staan, als je levensmoe bent bedoel ik.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

#883
nou, normaal ga ik niet op montage, maar ik dacht tis mooi weer  :mrgreen:
tis rustig op de tekenkamer, ach.... waarom niet  :cool:

goed, op de terugweg rijden we bij windraak naar beneden
bij Munstergeleen is een kruispunt met stoplichten.
Nou goed nu komt 't  :roll: een motorrijder rijdt achter 6 auto's en dan krijg je weer 4 auto's en dan wij met de bedrijfsauto
wat wil nu, het is rood en wat doen motorrijders  :roll: juist naar voren kruipen (doet 'ie overigens heel netjes) dus hij kruipt auto 1,2,3,4 voorbij en het licht springt op groen ( voel je 'm al aan komen)  :-X
ik zeg tegen m'n collega OOhhh.... dat gaat mis  :shock:
laat nu nog een fietser bezig zijn met oversteken (komt van rechts) :yawn:
en ja hoor....."onze" biker  :roll: geeft bij de 5e auto die hij voorbij kruipt de kawa de sporen (100pk)! schiet als een raket vaar voren  :yes6rs:
schrikt van de fietser  :shock: voorkant glijdt weg (geen ABS),achterkant haalt 'm in, geeft de fietser een klapper  :-X
allebei plat op straat  :yes6rs:

komen wij langs met de bedrijfswagen heeft meneer z'n helm af en een mega rooie kop ( ik neem aan van schaamte )
sta je dan :yes6rs:, brommer naar de klote,fiets naar de klote en je ...... naar de klote  ???

weer wat geleerd vandaag  :-\

dan heeft de fietser MEGA geluk dat motorrijder 'm niet vol in de zijkant heeft geraakt, anders was meneer morsdood  :evil:

Gassie

Lees ik net op de belgsj

België levensgevaarlijk voor motorrijders

Gepost op 09 apr 2013, 19u33

 
België is het tweede gevaarlijkste land in Europa voor motorrijders. Elk jaar sterven in ons land meer dan 120 motorrijders op de weg, omgerekend zijn dat er twaalf per miljoen inwoners.

Dat blijkt uit een onderzoek van mobiliteitsorganisatie Touring, waarover VTM dinsdagavond in Het NIeuws bericht. België scoort slecht omdat onze wegen zo druk en vaak slecht onderhouden zijn. Ook het wisselvallige weer maakt het extra gevaarlijk voor motorrijders.

Wie met de motor rijdt, heeft in ons land 15 keer meer kans om te sterven bij een ongeval, dan met de auto. België doet het daarmee Europees bijzonder slecht. Alleen in Griekenland vallen er nóg meer slachtoffers per miljoen inwoners.
KTM SMT 2011