Motorongelukken. discussie

Gestart door DeWitte, 19 oktober, 2005, 09:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Steefke™

Citaat van: Dwars op 22 oktober, 2007, 21:25:37

tering bekijk die helm eens goed :shock: :cry:


tering :? :shock: :cry: :guns: :guns: :guns: ophangen die m##gool. Ik hoop dat voor de rest van z'n leven wegkwijnd in z'n schuldgevoel :guns: dat je een fout maakt, kan iedereen gebeuren, maar doorijden :twisted: :twisted:
Smells like rubber

Menke

Auto mogelijk betrokken bij dodelijke aanrijding in beslag genomen


Zwolle - De politie heeft maandagochtend, 22 oktober, rond 11.50 uur op de Willemskade een witte Peugeot 405 Break in beslag genomen in het centrum van Zwolle. Deze auto is mogelijk betrokken geweest bij het dodelijk ongeval op de Werkerlaan bij Hasselt, afgelopen zaterdag 20 oktober.

Hierbij kwam een 21-jarige motorrijder uit Wanneperveen om het leven.
Technisch onderzoek moet uitwijzen of dit inderdaad de gezochte auto is.
Zodra dit zeker is, zal nader onderzoek naar de bestuurder plaatsvinden.


Bron:www.blikopnieuws.nl



Diddl

 hoor net dat de veroorzaker zich heeft aangegeven zou tijd worden heeft telang geduurd
Citaat van: Menke op 20 oktober, 2007, 21:54:33
Automobilist rijdt door na dodelijk ongeval

Publicatie: 20/10/07 19:30
Laatst gewijzigd: 20/10/07 21:35

Een 21-jarige motorrijder uit Wanneperveen is zaterdagmiddag omgekomen door een botsing met een auto met caravan in Hasselt. De automobilist is na het ongeval doorgereden. De bestuurder heeft zich nog niet gemeld.


De politie vermoedt dat de motorrijder op de auto, die uit tegenovergestelde richting kwam, botste toen deze linksaf sloeg op de Werkerlaan. Het slachtoffer werd met spoed naar het ziekenhuis in Zwolle gebracht waar hij aan zijn verwondingen bezweek.
ik hoor net dat de veroorzaker zichzelf heeft aangegeven nou heeft dan wel lang geduurd werd zeker heet onder zijn voeten
De politie zoekt getuigen van het ongeval te bellen met de politie 0900-8844.

Bron:SBS6


Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

B-Witch

CiteerDe 63-jarige eigenaar van de auto die zaterdag betrokken was bij een dodelijk ongeval in Hasselt, is door de politie gearresteerd. Bij het ongeval op de Werkerlaan kwam een 21-jarige motorrijder uit Wanneperveen om het leven. De automobilist reed door, maar zijn auto met caravan werd door diverse camera's gefilmd.

De eigenaar van de auto meldde zich vrijwillig bij de politie. Onderzoek moet nog uitwijzen of deze man ook betrokken was bij het ongeval
You may own the bike, but the bike possesses you.

Diddl

zo ik was vandaag aan de beurt geweest wilde nog ff een stuk gaan rijden vandaag en ik was de straat nog niet uit toen lag ik dus op de grond ben ongeveer tien meter doorgegleden heb aardige kuipschade schakelsteun afgebroken gehele linkerkant beschadingd pak kapot en zelf heb ik er een blauw been aan overgehouden

eens moet de eerste keer zijn
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

DeWitte

 :shock: eey hoe kwam dat dan?  :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Bianca

klote :( Sterkte met je been en met je fietske..

Yvil

Damn, dat is idd klote  :( Kun je weinig anders van maken...

Maar hoe is het gebeurt dan  ???

Igg veel succes met de verdere gang van zaken...

Diddl

ik reed thuis weg rij de bocht om moet ff remmen en voor ik het wist klapte mijn voorwiel weg en toen was er geen houden meer aan
was nog geen 100 meter van mijn huis dus straatgenoten kwamen al naar buiten gerent motor op getilt ben ff tot rust kunnen komen en die hebben me begleid naar huis
maar ben blij dat ik all-risk ben verzekerd
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Yvil

Citaat van: diddl TL-R op 18 november, 2007, 19:48:11
ik reed thuis weg rij de bocht om moet ff remmen en voor ik het wist klapte mijn voorwiel weg en toen was er geen houden meer aan

Gladheid of iets van olie of zo?

Citaat van: diddl TL-R op 18 november, 2007, 19:48:11
maar ben blij dat ik all-risk ben verzekerd

Das dan nog een "gelukje" bij een ongeluk. Is die van mij jammer genoeg te oud voor, anders had ik hem ook all-risk verzekerd. 

Diddl

ik heb het vermoeden van een blikje ik zag toen ik naar huis liep een plat blikje liggen
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Yvil

Tja, het is dus echt snel gebeurd zie ik al. Ik ging vandaag over/door een dood konijn heen (was gelukkig al helemaal plat). Is ook schrikken  :shock:

iig beterschap met je blauw been en hopelijk is de motor ook weer snel de oude!!

B-Witch

heej Marco,
Dat is shit, jammer van de schade aan je motor, en hopelijk krijg je niet te veel last van je been.

Succes en beterschap ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Diddl

bedankt allemaal ik heb mijn tranen moeten inhouden toen ik daar lag omdat ik eindelijk mijn droommotor heb
en mijn been willen jullie niet zien mijn heup is blauw en mijn knie en enkel zijn opgezet en mijn spieren in mijn schouders en rug beginnen ook gevoelig te worden
ik ben gelukkig niet hard met mijn helm terecht gekomen en ik weet nu waarvoor ik leer draag
Ducati 999 2003
audi A3 1996

I was in hell ring the bell and run away

Suzuki-Babe

Heel veel sterkte ermee, en veel beterschap.
Van je been, heup en Rug zul je nog wel een tijdje last hebben.
Alles goed warm houden en genoeg bewegen.

Heel veel beterschap
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!